Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-BRØNDBY søndag den 25.feb

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Så er det jo en bizar udtalelse.
    Den plads han forventede skal han jo slå Kjerrumgård væk fra, Luca spillede fint i Viborg, men niveaet på modstanderne var for højt igår.
    Jeg er enig i at Markus skal ind, men jeg mener nu nok at Fenger skulle være skiftet 1 til 1 på 9eren i pausen, det andet der er ikke iorden. Hvis det bare kræver at man er venstrebenet
    på den venstre wb, så smid da Bashkim ned på den, når han nu alligevel ikke får fat fremme. Alt er bedre end det der render der nu, og Bashkim er en fremragende wb.
    Mht Fenger så må han jo bare klemme balderne sammen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

      Den plads han forventede skal han jo slå Kjerrumgård væk fra, Luca spillede fint i Viborg, men niveaet på modstanderne var for højt igår.
      Jeg er enig i at Markus skal ind, men jeg mener nu nok at Fenger skulle være skiftet 1 til 1 på 9eren i pausen, det andet der er ikke iorden. Hvis det bare kræver at man er venstrebenet
      på den venstre wb, så smid da Bashkim ned på den, når han nu alligevel ikke får fat fremme. Alt er bedre end det der render der nu, og Bashkim er en fremragende wb.
      Mht Fenger så må han jo bare klemme balderne sammen.
      Troede faktisk du var mere til Hornemann på vb

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

        Troede faktisk du var mere til Hornemann på vb
        Bare en i truppen der kan spille fodbold, de bedste præstationer jeg har set bashkim levere ever var da TB spillede ham på venstre back og kant.
        Horneman er et kæmpetalent offensivt, men du skal ikke bilde mig ind at han ikke kan dække op overhovedet. Ham der spiller wb nu er
        talentløs big time, så det kan ikke blive værre. Men du holder jo hånden over ham, problemet er bare at et hold aldrig er stærkere end den
        ringeste. Manneh er også venstrebenet, han kan med garanti heller ikke gøre det ringere.
        Du kan jo nuanceret fortælle hvad du mener Mouritzen er god til......... jeg kan godt nok ikke lige se det. Igår var han en pinsel i 70 minutter,
        jeg tror der sad rigtig mange på bænken og undrede sig over at de ikke fik spilletid; de sidder også og ser kampen.
        Last edited by jojo; 26-02-2024, 22:57.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

          Bare en i truppen der kan spille fodbold, de bedste præstationer jeg har set bashkim levere ever var da TB spillede ham på venstre back og kant.
          Horneman er et kæmpetalent offensivt, men du skal ikke bilde mig ind at han ikke kan dække op overhovedet. Ham der spiller wb nu er
          talentløs big time, så det kan ikke blive værre. Men du holder jo hånden over ham, problemet er bare at et hold aldrig er stærkere end den
          ringeste. Manneh er også venstrebenet, han kan med garanti heller ikke gøre det ringere.
          Du kan jo nuanceret fortælle hvad du mener Mouritzen er god til......... jeg kan godt nok ikke lige se det. Igår var han en pinsel i 70 minutter,
          jeg tror der sad rigtig mange på bænken og undrede sig over at de ikke fik spilletid; de sidder også og ser kampen.
          Har du overvejet hvorfor trænerstaben vælger at spille med Mouritsen - frem for alle dine mere eller mindre uprøvede (= tåbelige) ideer ?
          I min optik skyldes det at de hidtil har ment at det var den bedste løsning på pladsen - det er muligt de skifter ham fremadrettet - men så bliver det da næppe til en uprøvet angriber (CH)eller central midtbanespiller (AM) - men formentlig til en NM eller MC - BK har naturligvis spillet pladsen for mange år siden - men fremstår vigtig for vores offensive pres så det tvivler jeg på.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

            Har du overvejet hvorfor trænerstaben vælger at spille med Mouritsen - frem for alle dine mere eller mindre uprøvede (= tåbelige) ideer ?
            I min optik skyldes det at de hidtil har ment at det var den bedste løsning på pladsen - det er muligt de skifter ham fremadrettet - men så bliver det da næppe til en uprøvet angriber (CH)eller central midtbanespiller (AM) - men formentlig til en NM eller MC - BK har naturligvis spillet pladsen for mange år siden - men fremstår vigtig for vores offensive pres så det tvivler jeg på.
            Ja, jeg har forsøgt at se potentialet lige siden han blev hentet. Man har naturligvis ikke ret til at kunne forstå tingene, men du må da gerne forklare hvilket potentiale du ser.
            Nu spiller man manden i en "gratis" kamp på hjemmebane hvor der er propfyldt, jeg mener jeg for flere dage siden fortalte dig hvad der ville ske, nej jeg kan overhovedet ikke se berettigelsen, jeg har aldrig på Odense Stadion oplevet folk stå og råbe, tilsvine en egen spiller før, som jeg oplevede det imod BIF. Jeg vil gå dertil, at hvis han spiller igen i Århus, så er meget tabt for SK, da man så er tilbage i det uforståelige som Andreas Alm var mester i.
            Last edited by jojo; 27-02-2024, 09:15.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

              Ja, jeg har forsøgt at se potentialet lige siden han blev hentet. Man har naturligvis ikke ret til at kunne forstå tingene, men du må da gerne forklare hvilket potentiale du ser.
              Nu spiller man manden i en "gratis" kamp på hjemmebane hvor der er propfyldt, jeg mener jeg for flere dage siden fortalte dig hvad der ville ske, nej jeg kan overhovedet ikke se berettigelsen, jeg har aldrig på Odense Stadion oplevet folk stå og råbe, tilsvine en egen spiller før, som jeg oplevede det imod BIF. Jeg vil gå dertil, at hvis han spiller igen i Århus, så er meget tabt for SK, da man så er tilbage i det uforståelige som Andreas Alm var mester i.
              Enig. Jeg tænker at OB havde et ønske om, at forstærke Sig på den position. Men den ønskede kvalitet, var ikke tilgængelig. Nøjagtig som vi så det, med vores jagt på midtbanespillere i seneste vindue. Det er skidt.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                Enig. Jeg tænker at OB havde et ønske om, at forstærke Sig på den position. Men den ønskede kvalitet, var ikke tilgængelig. Nøjagtig som vi så det, med vores jagt på midtbanespillere i seneste vindue. Det er skidt.
                Var det ikke sidste år at Barrett var interesseret at komme tilbage til Odense men OB ville ikke? Det ville vel have løst vores oroblemer på vb-positionen.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Var det ikke sidste år at Barrett var interesseret at komme tilbage til Odense men OB ville ikke? Det ville vel have løst vores oroblemer på vb-positionen.
                  Jo, JBL var meget interesseret, men vi valgte at gå andre (tvivlsomme) veje !

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                    Bare en i truppen der kan spille fodbold, de bedste præstationer jeg har set bashkim levere ever var da TB spillede ham på venstre back og kant.
                    Horneman er et kæmpetalent offensivt, men du skal ikke bilde mig ind at han ikke kan dække op overhovedet. Ham der spiller wb nu er
                    talentløs big time, så det kan ikke blive værre. Men du holder jo hånden over ham, problemet er bare at et hold aldrig er stærkere end den
                    ringeste. Manneh er også venstrebenet, han kan med garanti heller ikke gøre det ringere.
                    Du kan jo nuanceret fortælle hvad du mener Mouritzen er god til......... jeg kan godt nok ikke lige se det. Igår var han en pinsel i 70 minutter,
                    jeg tror der sad rigtig mange på bænken og undrede sig over at de ikke fik spilletid; de sidder også og ser kampen.
                    Bashkim var en katastrofe som venstre back. Han havde slet ikke, hvad der skulle til. Han blev også brugt som kant, og det gik godt., ja.

                    Mouritsen er ikke god nok, men han lægger gode bolde, når den ligger stille.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

                      Bashkim var en katastrofe som venstre back. Han havde slet ikke, hvad der skulle til. Han blev også brugt som kant, og det gik godt., ja.

                      Mouritsen er ikke god nok, men han lægger gode bolde, når den ligger stille.
                      Bashkim var som TB udtalte potentiel landsholdsback, og det er jeg meget enig i, han var outstanding også på vb.
                      Mht Mouritzen så er vi langt henad vejen enige, vi ved dog ikke hvor man vil have lagt boldene, så det er svært at vurdere.
                      Foreløbig har OB ikke lavet et eneste mål på på indlæg i denne sæson.
                      Last edited by jojo; 27-02-2024, 15:59.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Jo, JBL var meget interesseret, men vi valgte at gå andre (tvivlsomme) veje !
                        Man valgte at gå med en som Aske kunne konkurrere med. JBL havde taget pladsen fra Aske i længere tid.
                        Man valgte at satse på talentet på den lidt længere bane ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                          Man valgte at gå med en som Aske kunne konkurrere med. JBL havde taget pladsen fra Aske i længere tid.
                          Man valgte at satse på talentet på den lidt længere bane ..
                          Jeg kan næsten ikke være i mig selv over at Barett kunne have været i OB nu jeg tror at Aske kunne have lært meget af Barett, samtidig med at vi ville have en dygtig venstreback. Vores hold ville bare være mere komplet.

                          Comment


                            Idioter.
                            https://fyens.dk/ob/tv-journalister-...du-advaret?rss
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Sådan er de hver gang. Men denne gang vist lidt mindre end tidligere.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                                Man valgte at gå med en som Aske kunne konkurrere med. JBL havde taget pladsen fra Aske i længere tid.
                                Man valgte at satse på talentet på den lidt længere bane ..
                                Aske ville have fået masser af chancer da Barret ofte er skadet. Så kunne han bare stjæle pladsen vha gode præstationer i en af de perioder hvis han var god nok.
                                Men hvor var det dog uambitiøst at hente Mouritsen. Og hvis man ikke gør noget ved problemstillingen til sommer er det endnu mere uambitiøst. Det er et KLART svagt punkt på vores hold. Aske bør nok lejes ud og få noget spilletid i Norge/Sverige

                                Comment

                                Working...
                                X