Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-BIF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

    Så må vi jo få både renoveret og udbygget stadion. 20.000 pladser vil være perfekt.
    Nej, de sidste 5600 tilskuere kan sidde ude i letbanetoget....... vi behøver ikke et nyt stadion i Odense.

    Comment


      #47
      https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...l-til-bif-brag
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #48
        Sven er åbenbart lavet af særligt materiale. Det er anden gang nu hvor han blev talt ud med en katastrofal knæskade og kommer tilbage hurtigere end Donald Trump kan fejlfri tælle til tre.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Sven er åbenbart lavet af særligt materiale. Det er anden gang nu hvor han blev talt ud med en katastrofal knæskade og kommer tilbage hurtigere end Donald Trump kan fejlfri tælle til tre.
          Han blev endda opereret......

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            Sven er åbenbart lavet af særligt materiale. Det er anden gang nu hvor han blev talt ud med en katastrofal knæskade og kommer tilbage hurtigere end Donald Trump kan fejlfri tælle til tre.
            Det er fantastisk. Köhler er selvfølgelig vigtigst, men vi har snart alle klar. Fenger, Markus og Charly bliver skarpere, Aske må formodes at slå Mouritsen af indenfor kort tid. Det giver nogle muligheder fra bænken, så vi forhåbentlig kan undgå at stå tilbage med for mange trætte ben og indhoppere der fylder for lidt de sidste 10-15 min, som var ved at koste en ellers meget fortjent sejr i Viborg.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

              Det er fantastisk. Köhler er selvfølgelig vigtigst, men vi har snart alle klar. Fenger, Markus og Charly bliver skarpere, Aske må formodes at slå Mouritsen af indenfor kort tid. Det giver nogle muligheder fra bænken, så vi forhåbentlig kan undgå at stå tilbage med for mange trætte ben og indhoppere der fylder for lidt de sidste 10-15 min, som var ved at koste en ellers meget fortjent sejr i Viborg.
              Köhler kan blive vigtig at få ind de sidste 20-30 min så vi kan holde det gode presspil fra midtbanen. Vi kan ikke forlange at Rami skal kunne holde 90+ min på den position pt. Men ja lækkert hvis næsten alle kunne blive klar og komme i form. Det får vi brug for

              Comment


                #52
                Opdatering på trup og spioner i Ådalen

                https://fyens.dk/ob/lyt-til-podcaste...ing-fra-hegnet

                Comment


                  #53
                  Håber alle Brøndby- fans kan opføre sig ordentligt denne gang.

                  Comment


                    #54
                    Ville det ikke være frækt at kræve OB-trøjer på alle der ikke skal stå i udebaneafsnittet? og dermed tvinge de 2000 BIF-fans der har købt til øvrige tribuner i en stribet trøje? OB trøje på eller smut igen......

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                      Ville det ikke være frækt at kræve OB-trøjer på alle der ikke skal stå i udebaneafsnittet? og dermed tvinge de 2000 BIF-fans der har købt til øvrige tribuner i en stribet trøje? OB trøje på eller smut igen......
                      Nok ikke realistisk. Det jeg i det mindste håber er, at man smider folk ud der åbenlyst støtter Brøndby uden for deres område. Det er sikkert heller ikke realistisk hehe.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg

                        Nok ikke realistisk. Det jeg i det mindste håber er, at man smider folk ud der åbenlyst støtter Brøndby uden for deres område. Det er sikkert heller ikke realistisk hehe.
                        Altså vi er en flok i morgen på langsiden der har en BIF fan med. Han har bare sin trøje inde under jakken og må ellers bare opføre sig eksemplarisk. Ser jeg ingen problem i

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Altså vi er en flok i morgen på langsiden der har en BIF fan med. Han har bare sin trøje inde under jakken og må ellers bare opføre sig eksemplarisk. Ser jeg ingen problem i
                          Enig, men med fuldstændig udsolgt flere dage før, så kan man godt regne ud, at der sidder rigtig, rigtig mange udenfor udebaneafsnittet. jeg synes det er helt fint, bare de har en OB trøje på :-)

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Altså vi er en flok i morgen på langsiden der har en BIF fan med. Han har bare sin trøje inde under jakken og må ellers bare opføre sig eksemplarisk. Ser jeg ingen problem i
                            Overhovedet ikke. Tænker kun på den meget åbenlyse opbakning til modstanderholdet på langsiden skal stoppes.

                            Comment


                              #59
                              Har 2 billletter til Albanitribunen. Gratis selvfølgelig.
                              "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

                              Comment


                                #60
                                FS/SF går med samme opstilling som mod VFF. HC og Köhler er klarmeldte og er nye på bænken. Aske er også klar men ikke i truppen denne gang.

                                .........................Vilja
                                .........Slots...........BP............Helander
                                Leeroy......Rami....Trybull.....Mouridsen
                                .......Deedson...............Bashkim
                                ........................Luca
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X