Oprindeligt indsendt af OleKBH
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-BIF
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Sven er åbenbart lavet af særligt materiale. Det er anden gang nu hvor han blev talt ud med en katastrofal knæskade og kommer tilbage hurtigere end Donald Trump kan fejlfri tælle til tre.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Det er fantastisk. Köhler er selvfølgelig vigtigst, men vi har snart alle klar. Fenger, Markus og Charly bliver skarpere, Aske må formodes at slå Mouritsen af indenfor kort tid. Det giver nogle muligheder fra bænken, så vi forhåbentlig kan undgå at stå tilbage med for mange trætte ben og indhoppere der fylder for lidt de sidste 10-15 min, som var ved at koste en ellers meget fortjent sejr i Viborg.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlægVille det ikke være frækt at kræve OB-trøjer på alle der ikke skal stå i udebaneafsnittet? og dermed tvinge de 2000 BIF-fans der har købt til øvrige tribuner i en stribet trøje? OB trøje på eller smut igen......
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg
Nok ikke realistisk. Det jeg i det mindste håber er, at man smider folk ud der åbenlyst støtter Brøndby uden for deres område. Det er sikkert heller ikke realistisk hehe.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Altså vi er en flok i morgen på langsiden der har en BIF fan med. Han har bare sin trøje inde under jakken og må ellers bare opføre sig eksemplarisk. Ser jeg ingen problem i
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Altså vi er en flok i morgen på langsiden der har en BIF fan med. Han har bare sin trøje inde under jakken og må ellers bare opføre sig eksemplarisk. Ser jeg ingen problem i
- Likes 2
Comment
-
FS/SF går med samme opstilling som mod VFF. HC og Köhler er klarmeldte og er nye på bænken. Aske er også klar men ikke i truppen denne gang.
.........................Vilja
.........Slots...........BP............Helander
Leeroy......Rami....Trybull.....Mouridsen
.......Deedson...............Bashkim
........................LucaBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
Comment