Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-BIF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Og derudover Aske, Yaya(?), Gomez, Ejdum(?), Charly og Max(?).
    (?) bare fordi jeg syntes at have hørt om småskavanker ..
    Men det er mange der ikke er klar..
    Charly og 2xMax var med på bænken i fredags, så de må være kampklare (om end ikke nødvendigvis helt oppe i omdrejninger endnu). Yaya spillede for u19 mod Vejle.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
      Men Helander fik jo en mindre hjernerystelse, så det tror jeg ikke han kommer over på en uge, men Ivancevic kan også sagtens spille pladsen.
      Jeg tænker også han må være tvivlsom, men reaktionerne på hjernerystelser kan jo variere meget, og det er heller ikke umuligt at han er klar til at træne midt på ugen og klar til kamp. Her er det lidt en fordel, at der er 9 dage mellem de to kampe.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Og derudover Aske, Yaya(?), Gomez, Ejdum(?), Charly og Max(?).
        (?) bare fordi jeg syntes at have hørt om småskavanker ..
        Men det er mange der ikke er klar..
        Charly, Ejdum og Fenger sad på bænken, så de er klar, men ikke i specielt god form ovenpå en skadesplaget optakt.
        yaya spillede på U19 og må være klar.
        Aske glemte jeg. Det blev i fredags beskrevet som længerevarende problemer med hoftebøjeren, så det har nok lidt længere udsigter. Gomez træner i den udstrækning han kan med et trykket ribben, men så længe det fortsat hæmmer ham spiller han naturligvis ikke kamp.

        Comment


          #19
          Heggheim udvist for Brøndby og dermed karantæne mod os i næste uge.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
            Heggheim udvist for Brøndby og dermed karantæne mod os i næste uge.
            Hvilket er ærgerligt.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Hvilket er ærgerligt.
              Lige præcis

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Lige præcis
                Bønderne fra heden er totalt til grin. Man tænker ikke de er en mand i overtal

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Lige præcis
                  Enig vi ville have større chance med Heggheim på banen

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                    Enig vi ville have større chance med Heggheim på banen
                    Ja. Men mon dog ikke at han var sat af alligevel. De har vidst en starter i karantæne i denne runde

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Ja. Men mon dog ikke at han var sat af alligevel. De har vidst en starter i karantæne i denne runde
                      Ja det bliver noget af en manddomsprøve for Kjerrumgaard at stå overfor Lauridsen, Thiembe og Rasmussen

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Ja det bliver noget af en manddomsprøve for Kjerrumgaard at stå overfor Lauridsen, Thiembe og Rasmussen
                        Vi vandt på Brøndby stadion. Nu skal vi have den hjemmesejr også.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                          Vi vandt på Brøndby stadion. Nu skal vi have den hjemmesejr også.
                          Muligheden er til stede, og hvis jeg skal være helt ærlig, så skræmmer deres to forreste kæder mig ikke. Vallys er genial, men ellers er det relativt ordinært. Deres forsvar inkl. Wingbacks er til gengæld rigtig dygtige, så jeg tror der skal noget Kadrii/Hajj-genialitet eller en dødbold til at bryde dem op.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            Muligheden er til stede, og hvis jeg skal være helt ærlig, så skræmmer deres to forreste kæder mig ikke. Vallys er genial, men ellers er det relativt ordinært. Deres forsvar inkl. Wingbacks er til gengæld rigtig dygtige, så jeg tror der skal noget Kadrii/Hajj-genialitet eller en dødbold til at bryde dem op.
                            Muligheden er der altid, men jeg er ikke helt enig i at deres offensiv ikke ser skarp ud, på papiret. Kvistgaarden, Bundgaard, vallys, ohi, de har alle noget de er rigtig dygtige til. Og så er hele holdet efterhånden ret godt.
                            jeg tror på dem som et bud på en mester. især efter i dag.

                            Og jeg er alvorligt bange for at vi kommer heeelt ned på jorden igen.
                            Håber Søren K har hævet vores bundbniveau permanent

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                              Muligheden er der altid, men jeg er ikke helt enig i at deres offensiv ikke ser skarp ud, på papiret. Kvistgaarden, Bundgaard, vallys, ohi, de har alle noget de er rigtig dygtige til. Og så er hele holdet efterhånden ret godt.
                              jeg tror på dem som et bud på en mester. især efter i dag.

                              Og jeg er alvorligt bange for at vi kommer heeelt ned på jorden igen.
                              Håber Søren K har hævet vores bundbniveau permanent
                              jeg vil se en ordenlig indsats.

                              - er det så nok til sejr eller point?

                              jeg håber

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                                Muligheden er der altid, men jeg er ikke helt enig i at deres offensiv ikke ser skarp ud, på papiret. Kvistgaarden, Bundgaard, vallys, ohi, de har alle noget de er rigtig dygtige til. Og så er hele holdet efterhånden ret godt.
                                jeg tror på dem som et bud på en mester. især efter i dag.

                                Og jeg er alvorligt bange for at vi kommer heeelt ned på jorden igen.
                                Håber Søren K har hævet vores bundbniveau permanent
                                Bundniveauet er hævet, det kan der næppe være tvivl om. Det vil dog være en "umulig" sammenligning på søndag og kampen i Viborg på en hybridbane og før det i kampen Seattle Sounders i Sotogrande og vores mudderpøl af en plæne her midt i den vådeste periode i mands minde. Det er dog ens for begge mandskaber, men det kommer til at betyde mere simpelt og langsommere spil. Et point vil på forhånd være godkendt og flere end det vil være overraskende.

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X