Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-BIF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB-BIF

    RMN udsolgt

    https://ob.dk/nyheder/2024/februar/r...nen-er-udsolgt

    #2
    Jeg forstår godt mange vil støtte mod Brøndby men jeg tror ikke på at det bliver i denne kamp vi endelig sikrer os en hjemmesejr. De skal jo begynde at komme.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
      Jeg forstår godt mange vil støtte mod Brøndby men jeg tror ikke på at det bliver i denne kamp vi endelig sikrer os en hjemmesejr. De skal jo begynde at komme.
      mindre end en sejr mod BIF kan i OBs situation også gøre det. Et point vil også være godkendt i rejsen mod overlevelse. Klart nok at en sejr vil være af kolossal betydning for den mentale sundhed på holdet og vel praktisk talt fjerne snakken om nedrykning

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #4
        En eller anden forklar mig analysen bag det her?

        https://brondby.com/nyheder/herrer/2...odense-udvides

        https://ob.dk/nyheder/2024/februar/v...ste-hjemmekamp

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Tjemf Se indlæg
          Artiklen fra Brøndbys hjemmeside er fra d. 8/2 og den fra OB's er fra d. 13/2.
          Mon ikke analysen bygger på tidligere erfaringer man har gjort sig, hvor man har fået solgt så mange billetter så tidligt. Så skal skal vejret selvfølgelig også spille nogenlunde

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Tjemf Se indlæg
            OB artiklen er 5 dage nyere så de 500 ekstra billetter er vel solgt på de 5 dage siden BIF artiklen ..
            De 2.000 billetter er med i de mere end 10.000 billetter så at udvide udbaneafsnittet hiver det samlede antal gæster op hvilket er penge i kassen og gode tal at sælge til sponsorer og medier ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #7
              Det er vel fair nok. Hvis vi ikke selv skal bruge pladserne kan Brøndby da bare købe dem. Ingen problem.

              Comment


                #8
                Status på skader?
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Det er vel fair nok. Hvis vi ikke selv skal bruge pladserne kan Brøndby da bare købe dem. Ingen problem.
                  Enig. Jo mere som udebane det føles jo bedre er det åbenbart for Striwerne… Og med til at give en fed kulisse. Bare de bliver buret inde og først lukket ud når alle OB har haft mulighed for at komme ned til deres biler, letbane mm. Der bør være et 30 min vindue som minimum

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                    Artiklen fra Brøndbys hjemmeside er fra d. 8/2 og den fra OB's er fra d. 13/2.
                    Mon ikke analysen bygger på tidligere erfaringer man har gjort sig, hvor man har fået solgt så mange billetter så tidligt. Så skal skal vejret selvfølgelig også spille nogenlunde
                    Det er jeg helt med på - men faktum er bare, at odenseanerne er blevet gladere for at gå til fodbold efter Covid-19 og at tendensen har været vedvarende, bedst udtrykt i vores hjemmekamp mod Vejle.Brøndby har ventelister på deres udebaneafsnit, hvorfor man risikofrit kunne træffe beslutningen om evt. udvidelse efter VFF ude - synes bare det er en forfastet beslutning, som negligerer sandsynligheden for, at kampen bliver udsolgt - noget de fleste nok havde set komme, efter så mange uger uden bold og med tilskuernes vedvarende lyst til stadionbold i en historisk ringe sæson: )

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Status på skader?
                      Savner jeg også. Synes dog under kampen at kommentatorer nævnte at HC have fået blokade i ryggen. Måske det var MH de mente?

                      Comment


                        #12
                        Vi må håbe at de gode drenge fra OBstruktion måske giver os en update senere på ugen

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Status på skader?
                          Fyens skrev i fredags at Köhler genoptræner og man håber han er klar til på søndag.
                          HC håbede man kunne træne igen i løbet af 3-4 dage, så mon ikke han er klar igen midt på ugen og sidder på bænken søndag. Manneh kan jeg ikke finde en status på og Helander må forventes at være klar igen, da han selv betegnede det som en af de mildere hovedskader han har været udsat for.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            Fyens skrev i fredags at Köhler genoptræner og man håber han er klar til på søndag.
                            HC håbede man kunne træne igen i løbet af 3-4 dage, så mon ikke han er klar igen midt på ugen og sidder på bænken søndag. Manneh kan jeg ikke finde en status på og Helander må forventes at være klar igen, da han selv betegnede det som en af de mildere hovedskader han har været udsat for.
                            Og derudover Aske, Yaya(?), Gomez, Ejdum(?), Charly og Max(?).
                            (?) bare fordi jeg syntes at have hørt om småskavanker ..
                            Men det er mange der ikke er klar..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                              Fyens skrev i fredags at Köhler genoptræner og man håber han er klar til på søndag.
                              HC håbede man kunne træne igen i løbet af 3-4 dage, så mon ikke han er klar igen midt på ugen og sidder på bænken søndag. Manneh kan jeg ikke finde en status på og Helander må forventes at være klar igen, da han selv betegnede det som en af de mildere hovedskader han har været udsat for.
                              Men Helander fik jo en mindre hjernerystelse, så det tror jeg ikke han kommer over på en uge, men Ivancevic kan også sagtens spille pladsen.

                              Comment

                              Working...
                              X