Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    ja der er desværre ikke meget der peger på at NicolaiN's kilde havde fingeren på pulsen alligevel..
    ingen kritik af NicolaiN. Han havde et rygte og postede det i rygtetråden.. Sådan skal det være..

    men en PM handel ligner da ikke noget der er lige op over
    Beklager, hvis jeg skruede forventningerne op, men mine kilde har sine kontakter i orden, så jeg betvivler ikke selve rygtet, så der må være sket et eller andet i forbindelse med handlen, som har fået det til at trække ud.

    Comment


      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...man-ved-aldrig

      Det lyder ikke umiddelbart lovende med Gudjohnsen, selvom overskriften antyder noget andet.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Jeg ved at OB har budt på Patrick Mortensen, men at Lyngby samtidig har nogle uhørte høje krav til prisen i forhold til, hvad han har leveret, specielt på Superliga niveau. Hvis OB går hen og betaler flere millioner for Patrick Mortensen, vidner det om desperation i min verden desværre.
        Kan det være derfor Thorborg var forbi Ådalen i dag?

        Så tit er han vel heller ikke forbi eller?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...man-ved-aldrig

          Det lyder ikke umiddelbart lovende med Gudjohnsen, selvom overskriften antyder noget andet.
          det er som forventet og ikke som posteren bettet lagde det ud til flere gange..
          men måske han selv vil ind på hvorfor han har været så skrå sikker på at den var hjemme?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
            Beklager, hvis jeg skruede forventningerne op, men mine kilde har sine kontakter i orden, så jeg betvivler ikke selve rygtet, så der må være sket et eller andet i forbindelse med handlen, som har fået det til at trække ud.
            Ingen problemer

            Jeg gætter på at prisen er involveret

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              Hvis han ikke lander så ja når vinduet er lukket
              Nu der ikke sker en skiŽ alligevel, så et lille hygge spørgsmål.

              Hvem vil du helst se i Ådalen. Ham du har hørt om eller Patrick Mortensen ?

              Comment


                Ham jeg har hørt om :-)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Ham jeg har hørt om :-)
                  Så håber vi på ham

                  Comment


                    Der sker sgu da aller en ski.... mit bu æ a der eet kommer noen i den her uue.....

                    Comment


                      syntes jeg læste MAgnus P var på vej til EFB.....

                      og så begynder jeg ellers så småt at tro JH har forregnet sig - der er selvf lang tid endnu, men ikke meget der tyder på priserne falder på angribere...nærmest det modsatte - som eks med Lyngby der ved vi er ved at være en smule desperate og derfor ikke lader PM gå billigt....

                      Comment


                        Nu kan jeg ikke lade være med at lege med tanken. Har lige set optakt til FCM-Randers. Den nye gut Randers har hentet skulle være af samme type som Djiby og Brock Madsen. Så snakker de om hvem Lundberg skal spille sammen med når alle er klar. Snakken går på det er mellem Djiby og Isak eller hvad han hedder.
                        Så tænker jeg bare lidt for mig selv, kunne Brock Madsen være en mulighed for OB? Han er (så vidt jeg ved) stadig forholdsvis ung, og har spillet nogen kampe efterhånden. Min næste tanke er så, kan dette overhovedet lade sig gøre økonomisk?
                        Umiddelbart som jeg husker Brock Madsen er han en høj ung gut, som fungerede okay godt med Schwarz? Dog er der lidt med en skadeshistorik eller hvordan er det med det?

                        Comment


                          Vi sad i en god forhandlingsposition før vi solgte Bashkim. Nu ved hele europa at vi mangler en angriber og kan skumme fløden på os selv om priserne generelt falder

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                            Der sker sgu da aller en ski.... mit bu æ a der eet kommer noen i den her uue.....
                            Ammm fo helvæææd da ås

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Stefanovich Se indlæg
                              Nu kan jeg ikke lade være med at lege med tanken. Har lige set optakt til FCM-Randers. Den nye gut Randers har hentet skulle være af samme type som Djiby og Brock Madsen. Så snakker de om hvem Lundberg skal spille sammen med når alle er klar. Snakken går på det er mellem Djiby og Isak eller hvad han hedder.
                              Så tænker jeg bare lidt for mig selv, kunne Brock Madsen være en mulighed for OB? Han er (så vidt jeg ved) stadig forholdsvis ung, og har spillet nogen kampe efterhånden. Min næste tanke er så, kan dette overhovedet lade sig gøre økonomisk?
                              Umiddelbart som jeg husker Brock Madsen er han en høj ung gut, som fungerede okay godt med Schwarz? Dog er der lidt med en skadeshistorik eller hvordan er det med det?
                              Tænker han vil være et stærkt køb. Han er stor og kropsstærk, men har endnu ikke formået at slå igennem for alvor pga. Manglende mål. Han er dog stadig så ung at han kan nå at lære det. De gange jeg har set ham synes jeg han har flagret for meget rundt ude på kanterne, og det er en del af forklaringen på han ikke scorer særlig meget.

                              Comment


                                Synes også det lugter mere og mere af, at man totalt har fejlvurderet situationen. Selvom vi formentligt fik gode penge for en spiller der var kontraktfri om et år, kan det koste på tv penge og placering, på nye angribere til overpriser, på spillere der gerne vil væk, og måske kunne vi godt have ventet og solgt kadrii efter en stærk sæsonstart til en næsten ligeså god pris, og have haft afløseren klar, som man jo I ikke havde nu. Meget af det fugle på tage javel, men det er jo de overvejelser bestyrelser gør, når de træffer beslutningerne.

                                Comment

                                Working...
                                X