Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 2
Collapse
X
-
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...man-ved-aldrig
Det lyder ikke umiddelbart lovende med Gudjohnsen, selvom overskriften antyder noget andet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJeg ved at OB har budt på Patrick Mortensen, men at Lyngby samtidig har nogle uhørte høje krav til prisen i forhold til, hvad han har leveret, specielt på Superliga niveau. Hvis OB går hen og betaler flere millioner for Patrick Mortensen, vidner det om desperation i min verden desværre.
Så tit er han vel heller ikke forbi eller?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæghttp://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...man-ved-aldrig
Det lyder ikke umiddelbart lovende med Gudjohnsen, selvom overskriften antyder noget andet.
men måske han selv vil ind på hvorfor han har været så skrå sikker på at den var hjemme?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægBeklager, hvis jeg skruede forventningerne op, men mine kilde har sine kontakter i orden, så jeg betvivler ikke selve rygtet, så der må være sket et eller andet i forbindelse med handlen, som har fået det til at trække ud.
Jeg gætter på at prisen er involveret
Comment
-
syntes jeg læste MAgnus P var på vej til EFB.....
og så begynder jeg ellers så småt at tro JH har forregnet sig - der er selvf lang tid endnu, men ikke meget der tyder på priserne falder på angribere...nærmest det modsatte - som eks med Lyngby der ved vi er ved at være en smule desperate og derfor ikke lader PM gå billigt....
Comment
-
Nu kan jeg ikke lade være med at lege med tanken. Har lige set optakt til FCM-Randers. Den nye gut Randers har hentet skulle være af samme type som Djiby og Brock Madsen. Så snakker de om hvem Lundberg skal spille sammen med når alle er klar. Snakken går på det er mellem Djiby og Isak eller hvad han hedder.
Så tænker jeg bare lidt for mig selv, kunne Brock Madsen være en mulighed for OB? Han er (så vidt jeg ved) stadig forholdsvis ung, og har spillet nogen kampe efterhånden. Min næste tanke er så, kan dette overhovedet lade sig gøre økonomisk?
Umiddelbart som jeg husker Brock Madsen er han en høj ung gut, som fungerede okay godt med Schwarz? Dog er der lidt med en skadeshistorik eller hvordan er det med det?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Stefanovich Se indlægNu kan jeg ikke lade være med at lege med tanken. Har lige set optakt til FCM-Randers. Den nye gut Randers har hentet skulle være af samme type som Djiby og Brock Madsen. Så snakker de om hvem Lundberg skal spille sammen med når alle er klar. Snakken går på det er mellem Djiby og Isak eller hvad han hedder.
Så tænker jeg bare lidt for mig selv, kunne Brock Madsen være en mulighed for OB? Han er (så vidt jeg ved) stadig forholdsvis ung, og har spillet nogen kampe efterhånden. Min næste tanke er så, kan dette overhovedet lade sig gøre økonomisk?
Umiddelbart som jeg husker Brock Madsen er han en høj ung gut, som fungerede okay godt med Schwarz? Dog er der lidt med en skadeshistorik eller hvordan er det med det?
Comment
-
Synes også det lugter mere og mere af, at man totalt har fejlvurderet situationen. Selvom vi formentligt fik gode penge for en spiller der var kontraktfri om et år, kan det koste på tv penge og placering, på nye angribere til overpriser, på spillere der gerne vil væk, og måske kunne vi godt have ventet og solgt kadrii efter en stærk sæsonstart til en næsten ligeså god pris, og have haft afløseren klar, som man jo I ikke havde nu. Meget af det fugle på tage javel, men det er jo de overvejelser bestyrelser gør, når de træffer beslutningerne.
Comment
Comment