Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Agurktid

    Comment


      Tidligere Horsens... Jamen så er han da nok på vej til OB
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
        Tidligere Horsens... Jamen så er han da nok på vej til OB

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Gorm Se indlæg
          Kunne ligne en OB´sk prøvetræning

          http://www.bold.dk/nyt/casper-j-snak...superliga-klub
          Ja det er lige ham vi har ventet på.
          ahhggrr
          Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

          Comment


            Nåh. Det blev ikke i dag..
            altid en dag i morgen

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Xabuni Se indlæg
              Ja det er lige ham vi har ventet på.
              ahhggrr
              Mon ikke det er Silkeborg der er ude efter ham. De har ikke scoret i tre kampe, så de hungrer vist også efter en angriber.

              Comment


                Kom nu lige med PM inden kampen da...

                Comment


                  Not gonna happen
                  Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                  Kristian Morre

                  Comment


                    Der sker heller ikke noget på en kamp dag hvis ikke han kan spille alligevel

                    Comment


                      Var der ikke nogen der lovede en ny spiller i går eller i dag?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                        Var der ikke nogen der lovede en ny spiller i går eller i dag?
                        Jeg tror vi må sande, at dagene hvor nogen vidste noget er talte (med stærkt begrænsede undtagelser).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                          Var der ikke nogen der lovede en ny spiller i går eller i dag?
                          Jo, og jeg siger bare, hvad jeg har hørt. Den person jeg har hørt det fra har sine kilder HELT i orden, så måske det ikke skete i går eller i dag, men det var sådan, at det blev fremlagt for mig, men jeg tror nu stadig at handlen med Patrick Mortensen går igennem indtil jeg hører andet.

                          Comment


                            ARRGGHHH...... har været stor fortaler for JH, men synes godt nok han sidder på hænderne i øjeblikket.

                            Vi har HELE TIDEN manglet angribere, og salget af Kadrii kom ikke som et chok for dem, ergo MÅ de have haft både løsning A, B og C klar.

                            Nu er det 3. spillerunde og stadig ikke skyggen af noget brugbart oppe i angrebet, kæft det er skidt skidt skidt det her

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jepper Se indlæg
                              ARRGGHHH...... har været stor fortaler for JH, men synes godt nok han sidder på hænderne i øjeblikket.

                              Vi har HELE TIDEN manglet angribere, og salget af Kadrii kom ikke som et chok for dem, ergo MÅ de have haft både løsning A, B og C klar.

                              Nu er det 3. spillerunde og stadig ikke skyggen af noget brugbart oppe i angrebet, kæft det er skidt skidt skidt det her
                              Vi er way beyond skidt - det er pinligt og det har det været længe.

                              Der skal hives nogle voldsomme guns up, her til sidst - ala de 2 første divisions herrer som udviklingsspillere og en A+ spiller, førend vi kan se os i spejlet med bare en smule selvrespekt, der som bekendt er nødvendig for at kunne aftvinge respekt fra sine omgivelser.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                                Jo, og jeg siger bare, hvad jeg har hørt. Den person jeg har hørt det fra har sine kilder HELT i orden, så måske det ikke skete i går eller i dag, men det var sådan, at det blev fremlagt for mig, men jeg tror nu stadig at handlen med Patrick Mortensen går igennem indtil jeg hører andet.
                                Såfremt dine kilder holder vand kunne man måske forestille sig, handlen alligevel ikke nåede at være på plads tids nok til han ville være spilleberettiget (og kunne nå et par træningspas med sine nye medspillere) Hvorfor man venter med at præsentere ham til på mandag, hvor man så har en positiv historie og fortælle som kan trække opmærksomheden væk fra weekendens nederlag
                                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                                Comment

                                Working...
                                X