Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvorfor skriver du så overhovedet noget???

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Valluga Se indlæg
      Hvorfor skriver du så overhovedet noget???
      Det korte svar: Nogle mennesker lider at et sygeligt behov for opmærksomhed. EOD.
      {Don't feed the troll}

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        Comment


          Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
          Lækkert - så røg RMN lige på min ignorerliste sammen med DonJuan
          Du er en hård hund
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Valluga Se indlæg
            Hvorfor skriver du så overhovedet noget???
            Det korte svar er, at jeg ikke vil sættes i bås med en lystløgner som DonJuan. Men pyt nu med det. Glæder mig til at følge tråden på sidelinjen. Det har været morsomt indtil videre ;)
            Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

            Comment


              Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
              Jeg har givet admins håndslag på, at jeg holder mig fra at poste rygter. Det indebærer også PM's.
              Må du ikke poste rygter i en rygtetråd?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af DeDaneDK Se indlæg
                Må du ikke poste rygter i en rygtetråd?
                Det tror jeg at han har gjort sig fortjent til. Jeg har nu fra tid til tid hygget mig med de indslag han er kommet med.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Det tror jeg at han har gjort sig fortjent til. Jeg har nu fra tid til tid hygget mig med de indslag han er kommet med.
                  Helt enig. Man skal aldrig være for fin til at sætte pris på god fiktion.

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    http://www.bold.dk/nyt/peter-utaka-skifter-klub-i-kina

                    Hvis nogen havde et svagt håb, så kan det hermed lægges i graven.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                      Det korte svar er, at jeg ikke vil sættes i bås med en lystløgner som DonJuan. Men pyt nu med det. Glæder mig til at følge tråden på sidelinjen. Det har været morsomt indtil videre ;)
                      Den lader vi lige stå et øjeblik.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        http://www.bold.dk/nyt/peter-utaka-skifter-klub-i-kina

                        Hvis nogen havde et svagt håb, så kan det hermed lægges i graven.
                        Jep, det blev allerede offentliggjort i går eftermiddag af hans klub.
                        https://twitter.com/FCBeijingGuoan/s...18724150751232

                        Comment


                          Han cash'er ind i Kina pt
                          kan ikke forestille mig at han på noget tidspunkt var en mulighed

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                            Det korte svar er, at jeg ikke vil sættes i bås med en lystløgner som DonJuan. Men pyt nu med det. Glæder mig til at følge tråden på sidelinjen. Det har været morsomt indtil videre ;)
                            Personlighedsspaltning bruges i psykiatri i to sammenhænge. Dels er der den skizofrene (og forholdsvis udbredte) personlighedsspaltning, hvor det f.eks. er tankerne, der er spaltet, dels er der den dissociative (og ekstremt sjældne) personlighedsspaltning, hvor personen har flere personligheder, der ofte slet ikke kender hinanden, og lever hver deres liv.

                            http://da.wikipedia.org/wiki/Personlighedsspaltning
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                              Det korte svar er, at jeg ikke vil sættes i bås med en lystløgner som DonJuan. Men pyt nu med det. Glæder mig til at følge tråden på sidelinjen. Det har været morsomt indtil videre ;)
                              Det har du jo så ligesom ødelagt for dig selv for længst...

                              Dine tidligere profiler har haft connection til "Svinet"... bla. profilen "Duroc" som betyder svin... men hvad så med Don Juan..? Var der ikke noget med, ifølge legenden, at Don Juan var eller endte som dét største svin, altså, Svin-et..?
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Det har du jo så ligesom ødelagt for dig selv for længst...

                                Dine tidligere profiler har haft connection til "Svinet"... bla. profilen "Duroc" som betyder svin... men hvad så med Don Juan..? Var der ikke noget med, ifølge legenden, at Don Juan var eller endte som dét største svin, altså, Svin-et..?
                                Måske RMN er en hentydning til Richard Møller Nielsen og hans friske citat om Fynske bøgetræer og svin.

                                Comment

                                Working...
                                X