Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
    De har så også i modsætning til os kørt et målrettet arbejde med deres talenter gennem mange år. Det er en påstand, men måske er deres unge spillere blevet meget mere gearet til at blive en del af superligatruppen end tilfældet er hos os, fordi vi først over de seneste år er begyndt at genopfinde den dybe tallerken på den front.
    Helt enig

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
      COB spillede 9 ud af 13 kampe fra start i efteråret. Personligt synes jeg han gjorde det fint i mange af kampene. Jeg havde ham blandt de to bedste i to af de sidste kampe i foråret. Det er muligt, det havde været bedre at købe en spiller til en anden plads, men jeg kan egentlig godt lide ham som spiller. Synes han fighter, skaber ro og har et fint blik for sine medspillere. Det gjorde han så åbenbart ikke i fredags. Den kamp så jeg heldigvis ikke:-)
      Mange herinde gør uforståeligt COB til syndebuk. Han var faktisk en af de få, der holdt et vist niveau i sidste kamp. Nuvel han slog ud med armene efter egne boldtab på et par tidspunkter, hvor han skulle havde taget benene på nakken og selv gjort noget ved sagen. Generelt spillede han dog forholdsvis sikkert, og han havde også en del bolderobringer. Der var det fælles problem på holdet, at et koordineret genpres er ikke-eksisterende, hvis vi ikke får rettet op på det, så kommer vi til at tabe mange fodboldkampe.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Var nu Ari og Spellmann jeg spurgte til , hvis vi skulle være heldige at få en god solid 6'er .

        Rygter er altid velkomne uanset sandsynlighedsgraden . Kom bare frisk med flere ;-)

        Har iøvrigt aldrig kommenteret negativt på et rygte end ikke fra svinet . Så lige det med briller , der skal du måske tage et par på og kogge efter hvad jeg svarede på ;-)
        Beklager... Jeg misforstod. Dit svar passede bare meget godt på et rygte jeg kom med tidligere ;-)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Dem der var så naive at tro vi kunne hive Utaka kan godt lægge sig og græde. https://twitter.com/FCBeijingGuoan/s...18724150751232
          VIGTIGT!!!! Utaka er om noget en humørspiller og det er på ingen måde hvad vi har brug for nu. Så slipper vi da for hans udslåede arme og latterlige attitude....

          Comment


            Så nu bliver det spændende at se om der er nye ansigter i ådalen kl. 10 jeg håber virkelig på mindst 1 ny angriber.
            er der nogen som tager ned for at spotte?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
              Så nu bliver det spændende at se om der er nye ansigter i ådalen kl. 10 jeg håber virkelig på mindst 1 ny angriber.
              er der nogen som tager ned for at spotte?
              Ja, man synes der burde ske noget nu, men jeg sad så også sidste mandag klokken ti og tænkte at det var nu.

              Jeg håber på rigtige kontrakter på en 3-4 års varighed. Jeg er lidt træt af sådan nogen Mos, Silberbauer, Marcus løsninger. Jeg er klar over den økonomiske virkelighed, men derfor håber jeg nu alligevel.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bolaños Se indlæg
                Mange herinde gør uforståeligt COB til syndebuk. Han var faktisk en af de få, der holdt et vist niveau i sidste kamp. Nuvel han slog ud med armene efter egne boldtab på et par tidspunkter, hvor han skulle havde taget benene på nakken og selv gjort noget ved sagen. Generelt spillede han dog forholdsvis sikkert, og han havde også en del bolderobringer. Der var det fælles problem på holdet, at et koordineret genpres er ikke-eksisterende, hvis vi ikke får rettet op på det, så kommer vi til at tabe mange fodboldkampe.
                Det er på ingen måde en kritik af COB som spiller , for kan godt lide ham som type , men med vores økonomi er der ikke råd til 5 spillere om 1 plads når vi han andre pladser vi må spille med ikke skolede spillere . Vi manglede på tidspunktet en 6'er type som kunne tage fra for et overbelastet forsvar og der er COB ikke nyttig . Vi havde dengang Vadocz , Spellmann og Schoop til at dække den plads og vel også Azer i kikkerten , mens vi havde nul og Nix på def midt , hvilket vi stadig ikke har .
                Nu har vi Spellmann , Schoop , Azer , Dessler og COB til pladsen foran den 6'er vi mangler .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                  De har så også i modsætning til os kørt et målrettet arbejde med deres talenter gennem mange år. Det er en påstand, men måske er deres unge spillere blevet meget mere gearet til at blive en del af superligatruppen end tilfældet er hos os, fordi vi først over de seneste år er begyndt at genopfinde den dybe tallerken på den front.
                  Helt korrekt , men en spiller som EPJ fik debut for et år siden og kunne sagtens være benytte meget mere . Er de rykket op i truppen skal de også benyttes . Selvfølgelig ikke med hele kampe fra start . De vil sgu hellere end gerne ind og vise de vil kæmpe for striberne .
                  Dessler har gjort det fremragende i de kampe han har fået og Greve efterlod et posetivt indtryk i fredags .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Helt korrekt , men en spiller som EPJ fik debut for et år siden og kunne sagtens være benytte meget mere . Er de rykket op i truppen skal de også benyttes . Selvfølgelig ikke med hele kampe fra start . De vil sgu hellere end gerne ind og vise de vil kæmpe for striberne .
                    Dessler har gjort det fremragende i de kampe han har fået og Greve efterlod et posetivt indtryk i fredags .
                    Vi er absolut enige.

                    Jeg tror bare ikke, at man skal undervurdere, at det kan være sværere for unge OB'ere at tage springet, fordi det gennem en årrække ikke var en bevidst del af kulturen i OB at integrere de unge.

                    De sidste dage har jeg godt nok gået og forbandet de år, hvor vi opnåede succes, men ingen af os stillede spørgsmålstegn ved, at vi altid bare købte en eller anden rutineret spiller hver gang, vi havde behov for en ny spiller.

                    Jeg håber OB lærer af den fejl og aldrig igen glemmer, hvor meget det betyder at dyrke de unge. Det tager nok tid at geare systemet til at satse på de unge og klæde de unge solidt på til at tage springet, men der er da positive tendenser på den front i øjeblikket.

                    Når det så er sagt - så ser jeg frem til at se flere af de unge på banen i denne sæson.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                      Vi er absolut enige.

                      Jeg tror bare ikke, at man skal undervurdere, at det kan være sværere for unge OB'ere at tage springet, fordi det gennem en årrække ikke var en bevidst del af kulturen i OB at integrere de unge.

                      De sidste dage har jeg godt nok gået og forbandet de år, hvor vi opnåede succes, men ingen af os stillede spørgsmålstegn ved, at vi altid bare købte en eller anden rutineret spiller hver gang, vi havde behov for en ny spiller.

                      Jeg håber OB lærer af den fejl og aldrig igen glemmer, hvor meget det betyder at dyrke de unge. Det tager nok tid at geare systemet til at satse på de unge og klæde de unge solidt på til at tage springet, men der er da positive tendenser på den front i øjeblikket.

                      Når det så er sagt - så ser jeg frem til at se flere af de unge på banen i denne sæson.
                      Helt enig, det var jo det, jeg var så forbandet over, selv i de gode dage med Rioch. Dengang tænkte hele ledelsen her og nu, og ikke på hvordan en klub hænger sammen over tid, med dets traditioner, kultur og identitet. Det lider vi ekstremt under nu, hvor pengene ikke er der længere.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        Ja, man synes der burde ske noget nu, men jeg sad så også sidste mandag klokken ti og tænkte at det var nu.

                        Jeg håber på rigtige kontrakter på en 3-4 års varighed. Jeg er lidt træt af sådan nogen Mos, Silberbauer, Marcus løsninger. Jeg er klar over den økonomiske virkelighed, men derfor håber jeg nu alligevel.
                        Jeg hader at hænge på folk som JC, N' Koum og Bodul på 3-4 årige kontrakter

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                          Vi er absolut enige.

                          Jeg tror bare ikke, at man skal undervurdere, at det kan være sværere for unge OB'ere at tage springet, fordi det gennem en årrække ikke var en bevidst del af kulturen i OB at integrere de unge.

                          De sidste dage har jeg godt nok gået og forbandet de år, hvor vi opnåede succes, men ingen af os stillede spørgsmålstegn ved, at vi altid bare købte en eller anden rutineret spiller hver gang, vi havde behov for en ny spiller.

                          Jeg håber OB lærer af den fejl og aldrig igen glemmer, hvor meget det betyder at dyrke de unge. Det tager nok tid at geare systemet til at satse på de unge og klæde de unge solidt på til at tage springet, men der er da positive tendenser på den front i øjeblikket.

                          Når det så er sagt - så ser jeg frem til at se flere af de unge på banen i denne sæson.
                          Er helt på det rene med at det tager tid , bla derfor er det kritisabelt at feks EPJ ikke har gået nogle flere min . Med nu ser det endelig ud til at flere unge får spillemin . Hvis de fejler er det let at bære over med mens nan bliver forbandet over at se Ari , Schoop og de andre fejle og slå op i banen . Også derfor jeg stejlede over at lægge øre til Spellmann svinede Lucas i søndags pga et skidt indlæg , de unge skal støttes og hjælpes ind på holdet ikke jordes pga enkelte fejl , de er uden tvivl nervøse nok i forvejen .

                          Skal lige sige at der trods alt var nogle som råbte efter vores unge i LO tiden , ChrisOB og jeg ( Slambert ) nyt Nick pga bøvl med login , og sikkert flere andre . Skældte tit ud over at vi ikke gav de unge nogle få min i det mindste som indskriftere .
                          Men ja størstedelen så helst flere stjerner på banen i håb om mesterskabet som alligevel aldrig kom indenfor rækkevidde .
                          Last edited by Magge; 28-07-2014, 08:49.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Nåh. Så blev kl 10.00

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Nåh. Så blev kl 10.00
                              Hvem har sagt noget med kl. 10?

                              Comment


                                nogle der er tilstede ved dagens træning, som kan tilknyttet et par kommentarer om tilstedeværende og fraværende spillere? :-)

                                Comment

                                Working...
                                X