Noget der ville lune, eller bare fyld?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 2
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlægTror vi alle ved eller håber det bliver arbejdet på signinger... Jeg forholder mig til at dette er en rygte tråd og vælger derfor at poste et rygte. Er det forkert. I kan skyde mig ned i morgen hvis det er en and.... Det ene navn er nævnt tidligere. Det andet er for mig nyt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlægJamen er ha' go'??
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægHam jeg har hørt om synes jeg faktisk ser ok ud. Rimelig fysik, god placeringsevne, god indløb i feltet, fint hovedspil, en rigtig boksangriber, men ikke så hurtig. Lidt en yngre Skoubotype, kan man måske godt kalde vedkommende.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægspiller i en mellemeuropæisk liga i næstbedste række......Mere kan jeg vist ikke sige, men har sagt nok til, at det ikke bare er tom snak tror jeg..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægMeget tyndt, men Almebäck er ikke udtaget til kampen mod Silkeborg i morgen. Ifølge Brøndby pga. af "taktiske årsager". Jeg ville blive alt andet end overrasket, hvis han bliver præsenteret i morgen kl. 10.
Kryger skal bare væk fra den back
Comment
Comment