Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    det er nok Hobro der har åbnet for playersponsorater, jeg håber trods alt ikke det er OB
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      Det håber jeg ikke - 4 mål på 2 år/37 kampe i betydende kampe ifølge wiki.

      Det bliver en endnu en Skoubo-løsning - det er ikke det vi har brug for.
      Men det er en angriber

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
        er det os, som har lagt en henvendelse hos PL?

        http://www.bold.dk/nyt/danske-klubbe...a-loevenkrands
        Ja, jeg tror, der er en bruger eller to herinde, der i ren desperation har ringet til Peter ;-)

        On topic: Jeg har svært ved at gennemskue PL's nuværende niveau. Og er han for fyr i løn? Jeg er normalt ret ligeglad med en spillers alder, for er en spiller god nok, så er han god nok - uanset hans alder. Og en på 34 som PL kan jo snildt have et par gode sæsoner eller 3 i sig endnu, og det er ikke ret ofte at en spiller er i en klub længere end det alligevel, så det ser jeg ikke som noget problem - hvis niveauet er der, og gammelmandsskaderne synes langt borte.
        Mvh Kent

        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
          Men det er en angriber
          Håber man kan finde én med en lidt bedre statistik, eller i det mindste udsigt til at udvikle sig til et bedre snit!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
            Ja, jeg tror, der er en bruger eller to herinde, der i ren desperation har ringet til Peter ;-)

            On topic: Jeg har svært ved at gennemskue PL's nuværende niveau. Og er han for fyr i løn? Jeg er normalt ret ligeglad med en spillers alder, for er en spiller god nok, så er han god nok - uanset hans alder. Og en på 34 som PL kan jo snildt have et par gode sæsoner eller 3 i sig endnu, og det er ikke ret ofte at en spiller er i en klub længere end det alligevel, så det ser jeg ikke som noget problem - hvis niveauet er der, og gammelmandsskaderne synes langt borte.
            Men det kan man ikke vurdere, når han kun har spiller 34 kampe på 2 år - hvad sker der når han skal til at spille kamp hver uge? Det er alt for risikabelt!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Håber man kan finde én med en lidt bedre statistik, eller i det mindste udsigt til at udvikle sig til et bedre snit!
              Men - han kan levere fra dag 1 på et forhåbentlig konkurrencedygtigt niveau (selvf afhængig af form). Han skal ikke udvikles, akklimatiseres eller lære dansk/engelsk. Ham og et stort talent vil være ok vores situation taget i betragtning....

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                Men - han kan levere fra dag 1 på et forhåbentlig konkurrencedygtigt niveau (selvf afhængig af form). Han skal ikke udvikles, akklimatiseres eller lære dansk/engelsk. Ham og et stort talent vil være ok vores situation taget i betragtning....
                Han har scoret 1 mål i 15 kampe i Championship hele sidste sæson. Det er simpelthen for stor en chance at tage!
                Birmingham var målscore fra nedrykning - der kunne han ikke spille sig til en fast plads. Det går ikke!

                Comment


                  Løvenkrands er bestemt ikke på min ønskeseddel, men en 1 årig kontrakt til ham, kunne være lige så fint som at leje en et år, som vi så alligevel ikke har en chance for at købe.

                  Det kræver dog godt nok han er fit og klar til kamp fra dag et. Sådan noget med "skal lige i gang", har vi ikke tid til.

                  Okay, så har panikken bredt sig hertil. For 14 dage siden ville jeg aldrig havde overvejet om Løvenkrands kunne bruges. Det havde været et stort nej tak, efterfulgt af et overbærende smil.

                  Comment


                    Nej tak til løvenkrans

                    Comment


                      Sig ikke jeg leder efter en nål i en høstak, sig ikke jeg overfortolker, men kan se der er nyheder på OB´s hjemmeside allerede klokken 8.30 i dag (om u-holdene), det er tidligere end normalt her i ferien.................måske nogen skal have noget klart til "om lidt".

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        Sig ikke jeg leder efter en nål i en høstak, sig ikke jeg overfortolker, men kan se der er nyheder på OB´s hjemmeside allerede klokken 8.30 i dag (om u-holdene), det er tidligere end normalt her i ferien.................måske nogen skal have noget klart til "om lidt".
                        Det er blot fordi, de vil have de nyheder ud af verden hurtigst muligt, så de kan komme til stranden i det her gode vejr ;-)
                        Mvh Kent

                        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          Sig ikke jeg leder efter en nål i en høstak, sig ikke jeg overfortolker, men kan se der er nyheder på OB´s hjemmeside allerede klokken 8.30 i dag (om u-holdene), det er tidligere end normalt her i ferien.................måske nogen skal have noget klart til "om lidt".

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                            Det er blot fordi, de vil have de nyheder ud af verden hurtigst muligt, så de kan komme til stranden i det her gode vejr ;-)
                            Jesper Hansen giver is til alle der er det inden 12.00

                            Comment


                              Hvis en angriber skal være spilleberettiget på fredag, hvornår skal han så signes? Det lader til at Jh var meget interesseret i hvornår deadline jvf. vores klage over Hobro.,

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Jesper Hansen giver is til alle der er det inden 12.00
                                I såfald køre jeg nu for det vil jeg ikke gå glip af!!!!

                                Træner truppen idag?

                                Comment

                                Working...
                                X