Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 2
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af stifness Se indlægVil lige dele et rygte som kommer fra en rimelig pålidelig kilde.
Bagerste geled på banen bliver forstærket inden længe, hvilket vi også har trængt voldsomt til. Hvilken position kan jeg ikke afsløre.
Afsløringen skulle komme senere i dag. Godt nok har jeg ikke fået en endelig bekræftelse, men den skulle være ret sikker.
For en sikkerheds skyld vil jeg skynde mig at trække lidt i land på forhånd, så jeg ikke bliver totalt lynchet, hvis det skulle vise sig at gå i vasken. Jeg har jo tidligere meldt om interesse i spillere som ikke er blevet til noget, og jeg vil helst undgå at blive anklaget for at være et Svin.
Jeg kan ikke gå i detaljer, men vil da godt afsløre at vi skal meget langt østpå til en eksotisk liga for at finde den pågældende spiller.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stifness Se indlægNetop Kirkeskov jeg mente. Langt øst på er hele vejen rundt om jorden, næsten. Den eksotiske liga er 1. Division. Og er nogen i tvivl så tjek det første store bogstav i de første to afsnit, V og B samt de tre første store bogstaver i tredje afsnit A G F.
Comment
-
PM vil gerne til OB
http://www.bold.dk/nyt/patrick-m-ob-...mt-interessant
han siger at han kun har 1/2 år tilbage af sin kontrakt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægVed godt at Stiften er blevet haglet ned for at poste copy/paste direkte fra Forum her, men den med PM har jeg også hørt i dag. Men som så mange andre, så er man nødt til at beskytte sine kilder, der jo risikerer en røvfuld, hvis det bliver sporet tilbage til dem.
Comment
Comment