Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 2
Collapse
X
-
-
SUPERLIGAEN23.07.2014 15:12
OB’s sportschef Jesper Hansen fastslår, at klubben ikke har intentioner om at sælge Rasmus Falk denne sommer.
OB har allerede sendt Bashkim Kadrii til FC København, men rygterne om interesse udefra for Rasmus Falk har også floreret længe.
Ifølge OB’s sportschef Jesper Hansen har klubben dog ingen intentioner om at skille sig af med Falk.
- Der er en helt masse parametre i et salg af en spiller. I og med at alle parter skal være enige om det, så er jeg meget sikker på, at Rasmus spiller i OB, når transfervinduet lukker, siger Jesper Hansen.
- Man kan aldrig sige noget med sikkerhed, men der er overhovedet ingen planer om, at Rasmus ikke er her i indeværende sæson.
Falk har kontrakt med OB til 2016.
http://www.bold.dk/nyt/ob-ikke-planen-at-saelge-falkLast edited by Familien L; 23-07-2014, 15:41.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Familien L Se indlægSUPERLIGAEN23.07.2014 15:12
OB’s sportschef Jesper Hansen fastslår, at klubben ikke har intentioner om at sælge Rasmus Falk denne sommer.
OB har allerede sendt Bashkim Kadrii til FC København, men rygterne om interesse udefra for Rasmus Falk har også floreret længe.
Ifølge OB’s sportschef Jesper Hansen har klubben dog ingen intentioner om at skille sig af med Falk.
- Der er en helt masse parametre i et salg af en spiller. I og med at alle parter skal være enige om det, så er jeg meget sikker på, at Rasmus spiller i OB, når transfervinduet lukker, siger Jesper Hansen.
- Man kan aldrig sige noget med sikkerhed, men der er overhovedet ingen planer om, at Rasmus ikke er her i indeværende sæson.
Falk har kontrakt med OB til 2016.
http://www.bold.dk/nyt/ob-ikke-planen-at-saelge-falk"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Hehe. Jeg kan i øvrigt ikke lade være med at studse lidt over, at de sidste par gange Abildtrup er blevet svinet til herinde, er Falk blevet "rygtet" til BIF inden for et par timer efter. Men det er måske lidt for meget sølvpapirshat.
BTs Qureshi, der sædvanligvis er ret velorienteret omkring OB, afviser i øvrigt på Twitter, at der skulle have været "konkret dialog" mellem Falk og BIF. Jeg tror 100 gange mere på BT end på Stiften."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægNej man skal ikke give for meget for den slags udtalelser, der er helt klart noget i gæreOB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJeg er ligeglad med, hvor meget forståelse koldere hoveder end mig har for Falks ambitioner. Hvis han skifter til BIF (eller FCK), så ryger han på listen af ludere sammen med Laursen (der endda blev presset ud af Brink) og Lars Ludersøn. Og jeg har ikke tænkt mig at holde kæft med det på stadion heller. Det er ikke et acceptabelt skifte i min verden!
Hvis Falk skifter til BiF vil jeg ærgre mig, jeg vil forbande OBs manglende ambitioner langt væk, og Falk vil være en pisgul spiller som jeg ikke bryder mig om, på linje med deres andre spillere. Men han vil ikke være i nærheden af "forræder-listen" for mit vedkommende.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlægDu mener altså selve handlingen af skifte fra OB til BiF kan sidestilles med Laur som løj os op i hovedet og svor OB 'evig troskab' eller LJ som (mis)bugte OB og i et spil om flere lønkroner (og i øvrigt også har lovet i sin tid at han aldrig ville spille for andre danske klubber), alene fordi Falk har spillet ungdomsfodbold i OB?"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægHehe. Jeg kan i øvrigt ikke lade være med at studse lidt over, at de sidste par gange Abildtrup er blevet svinet til herinde, er Falk blevet "rygtet" til BIF inden for et par timer efter. Men det er måske lidt for meget sølvpapirshat.
BTs Qureshi, der sædvanligvis er ret velorienteret omkring OB, afviser i øvrigt på Twitter, at der skulle have været "konkret dialog" mellem Falk og BIF. Jeg tror 100 gange mere på BT end på Stiften.
På Brøndbys fanforum er der startet en tråd kl 11 i dag, hvor en bruger har hørt fra en kilde tæt på OB, at Per Rud har været i Odense søndag for at forhandle om Falk.
Måske har indlægget ikke noget med dagens artikel at gøre, men jeg synes, det er fair nok, hvis en uvildig dommer skal afgøre, om du skal give øl i denne omgang:-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægHvis jeg var dig, ville jeg lave lidt research, før jeg inviterede journalisten på øl:-)
På Brøndbys fanforum er der startet en tråd kl 11 i dag, hvor en bruger har hørt fra en kilde tæt på OB, at Per Rud har været i Odense søndag for at forhandle om Falk.
Måske har indlægget ikke noget med dagens artikel at gøre, men jeg synes, det er fair nok, hvis en uvildig dommer skal afgøre, om du skal give øl i denne omgang:-)
Det bliver onkel sgu glad for at læse det her
Comment
-
Virker umiddelbart til at vi kan strege ham fra "Kan det være os-listen"
http://www.bt.dk/superligaen/danske-klubber-ude-efter-loevenkrands
"Han ønsker ikke at kommentere på, hvilke klubber der er inde i billedet, men ifølge BTs oplysninger er det Superliga-klubber både i Jylland og på Sjælland"Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægVirker umiddelbart til at vi kan strege ham fra "Kan det være os-listen"
http://www.bt.dk/superligaen/danske-klubber-ude-efter-loevenkrands
"Han ønsker ikke at kommentere på, hvilke klubber der er inde i billedet, men ifølge BTs oplysninger er det Superliga-klubber både i Jylland og på Sjælland""Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Comment
Comment