Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
    Jeg begynder godt nok at blive lidt loren ved udsigten til at FCK måske kan sælge Orri Oskarsson for +200 mio.
    Hvis man vil have noget tilsvarende ind i FCK-angrebet i tilfælde af det salg, ville Onugkha og Luca vel være oplagte afløsere? Onugkha er 28 år, og passer umiddelbart ikke så godt ind aldersmæssigt - selv i Parken er man jo begyndt at købe yngre spillere..

    Vil Troels (eller Niels) sige nej, hvis FCK kommer og vifter med 5-6 mio. euro? Jeg håber det, men er langt fra sikker..

    FCK har sikkert også en 6-8 andre emner i kikkerten til en potentiel ny angriber, men jeg var nødt til at have den ud.. så sker det forhåbentlig ikke.
    Jeg havde også tanken om Luca til fck hvis Orri ryger.

    Jeg er helt sikker på at Troels (og Niller) nok skal skynde sig at sige ja tak, hvis det rigtige tilbud kommer. For mon ikke vi stadig er en forretning mere end vi er en fodboldklub på ledelsesgangene.

    Og hvad er så det rigtige tilbud? Jeg ved det ikke. Men sikkert ikke så højt som de fleste af os herinde tænker.

    Det største håb for os fans er, at fcks nye sportsdirektør lader til at have gået i Wesstrøms fodboldskole, hvilket betyder:
    Jo mere eksotisk spiller jo bedre.

    Btw off topic,
    Jeg tror Fck får en meget lang sæson, med trænerfyring og måske endda glipper top-6.

    Comment


      https://fyens.dk/ob/for-god-til-1-di...en-fremtid?rss

      Er der noget der tyder på at vi måske kunne se Rami i striber igen, når vinduet er lukket?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

        Jeg havde også tanken om Luca til fck hvis Orri ryger.

        Jeg er helt sikker på at Troels (og Niller) nok skal skynde sig at sige ja tak, hvis det rigtige tilbud kommer. For mon ikke vi stadig er en forretning mere end vi er en fodboldklub på ledelsesgangene.

        Og hvad er så det rigtige tilbud? Jeg ved det ikke. Men sikkert ikke så højt som de fleste af os herinde tænker.

        Det største håb for os fans er, at fcks nye sportsdirektør lader til at have gået i Wesstrøms fodboldskole, hvilket betyder:
        Jo mere eksotisk spiller jo bedre.

        Btw off topic,
        Jeg tror Fck får en meget lang sæson, med trænerfyring og måske endda glipper top-6.
        TB italesætter da i hvert fald at OB skal være mindre forretning og mere fodboldklub, men om det så også udmønter sig i praksis må vi vente og se.
        Men: jeg tror altså LK er mere værd for OB pt end han vil være for en evt. købende klub. Vi kan ikke få noget tilnærmelsesvist lige så godt ind i vores nuværende situation, uanset hvor meget vi får for Luca. Vi har derudover allerede pænt stort transferoverskud og lønnedgang i vinduet, så vi bør på ingen måde være pressede til at sælge.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
          https://fyens.dk/ob/for-god-til-1-di...en-fremtid?rss

          Er der noget der tyder på at vi måske kunne se Rami i striber igen, når vinduet er lukket?
          Nogen der vil gengive lidt hvad der konkret står?

          Comment


            Fenger hælder endnu mere benzin på BW-har-fucket-alt-up-bålet i SFÅ optakt i dag. Jeg kan kke se, at det længere kan give mening for nogen at forsvare BW på nogen punkter. Han har brændt klubben ned til grunden (sammen med Alm). Punktum i min optik.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Nogen der vil gengive lidt hvad der konkret står?
              Helt kort .. TB siger at der ikke har været den store interesse for Rami de seneste mdr. Der var interesse i starten af vinduet, men det er kølnet meget, men der kan stadig kommer noget interessant. Muligheden for han fortsætter i OB er 50/50. Så er der lidt snak om hvad han kan spille i OB og der nævnes 6'er, 8'er og 10'er positionen, men 10'eren er jo ikke i vores system.

              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Helt kort .. TB siger at der ikke har været den store interesse for Rami de seneste mdr. Der var interesse i starten af vinduet, men det er kølnet meget, men der kan stadig kommer noget interessant. Muligheden for han fortsætter i OB er 50/50. Så er der lidt snak om hvad han kan spille i OB og der nævnes 6'er, 8'er og 10'er positionen, men 10'eren er jo ikke i vores system.
                Jeg er ret stor fan af Al Hajj, og jeg tror også godt han ville kunne være brugbar for os i det nye system. Det interessante er at han har udløb i 2026, så han skal senest sælges næste sommer. Jeg forestiller mig ikke at en forlængelse kommer på tale. Men skal vi så bruge resten af sæsonen på at genoprette hans værdi igen, så han kan sælges næste sommer, mens han tager spilletid fra folk som Ejdum? Vi har jo bevist at vi jo sagtens kan klare os uden ham.
                På den anden side så giver det jo heller ikke meget mening at sylte ham hele sæsonen, så har han i hvert fald ingen værdi.
                Jeg er spændt på at se hvad de gør.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Fenger hælder endnu mere benzin på BW-har-fucket-alt-up-bålet i SFÅ optakt i dag. Jeg kan kke se, at det længere kan give mening for nogen at forsvare BW på nogen punkter. Han har brændt klubben ned til grunden (sammen med Alm). Punktum i min optik.
                  Det er ikke kun BW der har fucket Fenger op..

                  Men tror han har det godt i OB nu. På trods af at han ikke spiller 9’er pt. Men han er væk næste sommer

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

                    Hvis det bliver tilfældet må Enricos udtalelser omkring samme budget som tidligere kandidere til årets udslip af varm luft endnu engang - men det undrer så efterhånden ikke det mindste.
                    Desværre nok en konsekvens af at holdet er startet så godt at NT og Co fristes til at fedte den hjem ( og den taktik er jo tidligere slået fejl !!)
                    Men jeg håber stadig der hentes en enkelt eller to reelle profiler - så vi ikke står til vintervinduet og næste sommer med behov for store vinduer - der skal skabes ro og kontinuitet.
                    Det ville jo i så fald ikke være Enricos skyld. Hvis OB har samme penge til rådighed, så er hans ord jo så langt fra varm luft de kan være.

                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

                      Hvis det bliver tilfældet må Enricos udtalelser omkring samme budget som tidligere kandidere til årets udslip af varm luft endnu engang - men det undrer så efterhånden ikke det mindste.
                      Desværre nok en konsekvens af at holdet er startet så godt at NT og Co fristes til at fedte den hjem ( og den taktik er jo tidligere slået fejl !!)
                      Men jeg håber stadig der hentes en enkelt eller to reelle profiler - så vi ikke står til vintervinduet og næste sommer med behov for store vinduer - der skal skabes ro og kontinuitet.
                      Jeg hævede engang 4-500 kroner i lokale bosniske Mark i Sarajevo, da vi ankom. Det skulle vise sig tæt på umuligt at bruge pengene på noget, der gav mening.

                      Budgettet var stort nok, men de ting jeg kunne købe var enten billige af natur eller af så lav kvalitet, at jeg ikke gad købe dem.

                      At OB ikke køber nogen, er ikke lig med varm luft fra Enrico, man kan sagtens stå i en situation, hvor vi slet ikke har mulighed for at bruge pengene.

                      Comment


                        Der skal nok ske (lidt) mere. Men TB er ikke presset til noget som helst, netop fordi som mange siger, er truppen mere end god nok for nu. Han har derfor is i maven og vinder det spil kylling som der er i gang pt.

                        Så gerne at Tyler, Sauli og selvén forsvandt. Hvis slots så forlænger og Rami bliver den fortabte søn taget til nåde, så er jeg fint tilfreds.
                        Fas est et ab hoste doceri.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                          Jeg hævede engang 4-500 kroner i lokale bosniske Mark i Sarajevo, da vi ankom. Det skulle vise sig tæt på umuligt at bruge pengene på noget, der gav mening.

                          Budgettet var stort nok, men de ting jeg kunne købe var enten billige af natur eller af så lav kvalitet, at jeg ikke gad købe dem.

                          At OB ikke køber nogen, er ikke lig med varm luft fra Enrico, man kan sagtens stå i en situation, hvor vi slet ikke har mulighed for at bruge pengene.
                          Kan sagtens følge dig. Og det er nok det der sker lige pt

                          Så håber jeg bare at man vil bruge nogle midler på træningsfaciliteter og/eller akademiet.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                            Fenger hælder endnu mere benzin på BW-har-fucket-alt-up-bålet i SFÅ optakt i dag. Jeg kan kke se, at det længere kan give mening for nogen at forsvare BW på nogen punkter. Han har brændt klubben ned til grunden (sammen med Alm). Punktum i min optik.
                            Det var et ret fedt interview. Det er sjældent, at en spiller bare er så hudløst ærlig i et interview, og tager os med ind i sine overvejelser om fortid, nutid og fremtid.

                            Stor ros til Davidsen og Co. for at producere en lind strøm af relevant højkvalitets OB-stof, når nu Bold, Tipsbladet og Mediano er blevet ligeglade.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Kan sagtens følge dig. Og det er nok det der sker lige pt

                              Så håber jeg bare at man vil bruge nogle midler på træningsfaciliteter og/eller akademiet.
                              Jeg håber vi laver de nødvendige opdateringer på træningsfaciliteter og akademi, men jeg håber også vi giver kontraktforlængelserne til Slotsager, Fenger og Mickelson et skud. Det må man gerne smide nogle kroner ekstra efter.

                              Så håber jeg da også, at de penge vi sparer i lønninger og i ubrugte transfermidler overføres direkte til næste vinter- og sommervindue således vi kan gå i byen med cash to burn, når der åbner sig flere muligheder for os på markedet.

                              Kan vi holde kadencen, også spillemæssigt, så opfatter jeg os som et ret attraktivt bud på en arbejdsgiver næste sommer. En ex-storklub godt i gang med et turn-around. Lad os se.

                              Comment


                                https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...poger-i-viborg
                                Så det nu TB

                                Comment

                                Working...
                                X