Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    OT: Har Campo altid skrevet så meget om klubben før?
    Ja. Deres journalist Nikolaj Rønstrup skriver en del historier om OB, har også været med i SfÅ. Og ligesom når Bold indimellem kommer med en række artikler om OB, er det vel fordi de tager en tur i Ådalen og samler flere interviews sammen, nu de er der alligevel.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

      Det ved jeg ikke, men hvis det er flere end normalt, tror jeg det skyldes at de kan se at deres OB artikler får en del hits. Så laver de nok flere på den baggrund blandt andet. Så lad os da endelig fortsætte med det.
      Bestemt, var bare lidt overrasket over deres øgede fokus på klubben.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        OT: Har Campo altid skrevet så meget om klubben før?
        Umiddelbart ikke. Men tror de havde en journalist nede først i denne uge som må have lavet en hulens masse interviews de spreder ud over ugen. Så ser det jo ud af en del

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Bestemt, var bare lidt overrasket over deres øgede fokus på klubben.
          Enig, tror de prøver at steppe lidt op generelt. Kan også huske at jeg har set en tv reklame fra dem, hvilket også indikere det.

          Comment


            Deres artikler er ihverfald med noget mere dybde og info end ligegyldige bold artikler. Jeg er kun for nyligt begyndt at læse den flere gange dagligt

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Deres artikler er ihverfald med noget mere dybde og info end ligegyldige bold artikler. Jeg er kun for nyligt begyndt at læse den flere gange dagligt
              Tak fordi du har henledt min opmærksomhed på dem

              De fleste af bolds artikler er jo skrevet i Litauen og Googleoversat (derfor mange grammatiske og sproglige fejl).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Tak fordi du har henledt min opmærksomhed på dem

                De fleste af bolds artikler er jo skrevet i Litauen og Googleoversat (derfor mange grammatiske og sproglige fejl).
                Dog ikke, men en del journaliststuderende (og andre studerende i øvrigt) har skrevet til Bold.dk, der er naturligvis journalister ansat, men mange artikler er skrevet af ufaglærte freelancere.

                Sådan har det i hvert fald været, om det stadig er tilfældet bed jeg ikke. Jeg tror dog, at den høje mængde af stavefejl, falder sammen med at Bold drastisk har oppet mængden af nyheder bare inden for de seneste fem år for at generere mere trafik. Der er nok ikke tid til at korrekturlæse ordentligt (som i gamle dage). Hastighed vinder lidt over punktlighed.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                  Dog ikke, men en del journaliststuderende (og andre studerende i øvrigt) har skrevet til Bold.dk, der er naturligvis journalister ansat, men mange artikler er skrevet af ufaglærte freelancere.

                  Sådan har det i hvert fald været, om det stadig er tilfældet bed jeg ikke. Jeg tror dog, at den høje mængde af stavefejl, falder sammen med at Bold drastisk har oppet mængden af nyheder bare inden for de seneste fem år for at generere mere trafik. Der er nok ikke tid til at korrekturlæse ordentligt (som i gamle dage). Hastighed vinder lidt over punktlighed.
                  Beklager min fejl, det er ikke Litauen, men Estland. Her har de haft 30 - 40 medarbejdere, men antallet kan selvfølgelig været skåret ned efter ejerskiftet.

                  Selvfølgelig er en del af de lokale artikler skrevet af danske "journalister".

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Deres artikler er ihverfald med noget mere dybde og info end ligegyldige bold artikler. Jeg er kun for nyligt begyndt at læse den flere gange dagligt
                    Enig, Bold er om muligt blevet endnu ringere end før, altså efter eb overtog dem. Tipsbladet er fortsat ringe også deres website layout, dog er deres interview del blevet meget bedre og er det mest interessante at læse der.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
                      Obstuktion melder dette: https://x.com/OBstruktion1887/status...72675843494230

                      Måske der snart sker et eller andet spændende på transferfronten. Man kan da i hvert fald håbe;)
                      Måske "Fætter Minteh" nyheden.

                      Comment


                        SK om "det hele" og noget om Trybull

                        https://fyens.dk/ob/ob-s-traener-var...9046kmArolvEBg
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          SK om "det hele" og noget om Trybull

                          https://fyens.dk/ob/ob-s-traener-var...9046kmArolvEBg
                          Kan du referere lidt?
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Kan du referere lidt?
                            OB-træner Søren Krogh beskriver, hvordan VAR har påvirket hans reaktioner på mål, men oplevede spontan glæde igen i Esbjerg. Han forsvarer holdets præstation i sæsonpremieren trods kritik af spillet, fremhæver de unge spilleres indsats og er positiv omkring resultatet. Krogh roser også Tom Trybull, som træner med holdet uden kontrakt, for hans positive indflydelse på de unge spillere og holdets niveau.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg

                              OB-træner Søren Krogh beskriver, hvordan VAR har påvirket hans reaktioner på mål, men oplevede spontan glæde igen i Esbjerg. Han forsvarer holdets præstation i sæsonpremieren trods kritik af spillet, fremhæver de unge spilleres indsats og er positiv omkring resultatet. Krogh roser også Tom Trybull, som træner med holdet uden kontrakt, for hans positive indflydelse på de unge spillere og holdets niveau.

                              Mange tak. Håber TT træner snart med kontrakt med holdet. :-)
                              Og det med VAR kan mere end godt forstå. Det er så trættende og stopper bare den umiddelbare glæde efter en scoring hvor man bange skal vente om man virkelig må glæde sig.
                              De er to gode ting i 1. Div.: ingen VAR, ingen mandsgskampe. Faktisk er det dermed tættere på "ægte" fodbold for mig.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Ved godt man siger at Luca ikke skal nogen steder. Men hvis han fortsætter med at gå mål amok i August og der kommer et eller andet crazy tilbud bliver det svært at sige nej.
                                Både for OB og Luca selv. Tror umiddelbart ikke det sker. Men der opstår altså bare nogle sindssyge ting sidst i et vindue. Ung, høj og bomstærk 9`er der er god med højre,venstre og låget. De kan være penge værd
                                Ville OB kunne sige nej til 4-5 mill euro fra en championship klub fx? Plus en stor videresalg klausul?

                                Ved godt det er et alt for højt beløb. Idag… Men lad os sige han scorer 10 mål inden vinduet lukker og sluttede med 4 i 5 kampe i superligaen.. Chancen er nok ikke stor.
                                Men da AGF solgte ham forsvarsspilleren TK for 6-7 mill euro på sidstedagen sidste år mistede jeg fornemmelsen for hvor vildt det kan gå for sig

                                Comment

                                Working...
                                X