Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg har ingen forventninger til dette vindue. Jeg har skruet helt ned for alle forhåbninger om sejre, kvalitets signings og oprykning.. Så er det lidt nemmere at navigere i
    Det "nye" OB - igen.
    Få signings. Gode signings. Plads til egne unge.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

      Det "nye" OB - igen.
      Få signings. Gode signings. Plads til egne unge.
      Ja det er ihverfald planen. Og vi kan jo se at flere af dem er lige så gode eller bedre end mange af dem der er hentet ind de sidste mange år. Ellers bliver de det i løbet af 1-2-3 år som vi har set med Fenger,Ejdum og Kjerrumgaard. Lur mig om de fleste af det nye kuld der kommer op nu ikke også er profiler om et par år.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Ja det er ihverfald planen. Og vi kan jo se at flere af dem er lige så gode eller bedre end mange af dem der er hentet ind de sidste mange år. Ellers bliver de det i løbet af 1-2-3 år som vi har set med Fenger,Ejdum og Kjerrumgaard. Lur mig om de fleste af det nye kuld der kommer op nu ikke også er profiler om et par år.
        Ja, man har hørt det før. Det har været den officielle plan de sidste mange, mange år. Senest med Bjørns ankomst. Bare aldrig gennemført.
        Håber man mener et denne.

        Men det gør formentlig også at vores transfervinduer bliver rolige, grænsende til kedelige.

        For at de kan blive profiler, skal de jo spille og udvikle sig. Lad os se

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

          Ja, man har hørt det før. Det har været den officielle plan de sidste mange, mange år. Senest med Bjørns ankomst. Bare aldrig gennemført.
          Håber man mener et denne.

          Men det gør formentlig også at vores transfervinduer bliver rolige, grænsende til kedelige.

          For at de kan blive profiler, skal de jo spille og udvikle sig. Lad os se
          Hvis bare at tiden imellem transfervinduerne bliver sjovere kan jeg godt leve med at der knapt sker så meget når de er åbne

          Comment


            Håber godt nok at man præsentere Bonde i morgen, så han kan nå at træne med og være klar til kamp mod Esbjerg. En ny kontrakt til Trybull ville da heller ikke gøre noget.

            Comment


              Lægetjek ved 10 tiden. Så mon ikke den snart er i vinkel

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
                Lægetjek ved 10 tiden. Så mon ikke den snart er i vinkel
                Arghhh kunne man ikke have gjort det igår så han kunne træne med fra idag

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
                  Lægetjek ved 10 tiden. Så mon ikke den snart er i vinkel
                  Lad os så se at få skrevet en kontrakt med Trybull også, så vil jeg mene vores midtbane er i vinkel inden Esbjerg-kampen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
                    Lægetjek ved 10 tiden. Så mon ikke den snart er i vinkel
                    Bold.dk har sgu styr på denne historie

                    https://bold.dk/fodbold/stillinger/1...laegetjek-i-ob

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Bold.dk har sgu styr på denne historie

                      https://bold.dk/fodbold/stillinger/1...laegetjek-i-ob
                      Ja, du kom mig i forkøbet. Godt han lige får nogle træninger med resten af holdet og nok også lidt spilletid imod Næstved i morgen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                        Ja, du kom mig i forkøbet. Godt han lige får nogle træninger med resten af holdet og nok også lidt spilletid imod Næstved i morgen.
                        Yes. Havde sgu håbet at han også fik idag med. Jeg smutter sgu i ådalen og ser hvad der sker!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Yes. Havde sgu håbet at han også fik idag med. Jeg smutter sgu i ådalen og ser hvad der sker!
                          Fedt, hvis du har tid og lyst at skrive hvad du så til træningen etc, så ved jeg vi er mange som vil sætte meget stor pris på det.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Bold.dk har sgu styr på denne historie

                            https://bold.dk/fodbold/stillinger/1...laegetjek-i-ob
                            Fedt, god signing. Viser at ledelsen er nogenlunde på højde med alle os andre og kan se truppens mangler. Ikke altid en garanti.

                            Spændende om Bonde kommer til at lide af OB-sygdom, og falder i niveau efter sin ankomst. Håber det ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                              Fedt, hvis du har tid og lyst at skrive hvad du så til træningen etc, så ved jeg vi er mange som vil sætte meget stor pris på det.
                              Will do

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                                Fedt, god signing. Viser at ledelsen er nogenlunde på højde med alle os andre og kan se truppens mangler. Ikke altid en garanti.

                                Spændende om Bonde kommer til at lide af OB-sygdom, og falder i niveau efter sin ankomst. Håber det ikke
                                Tror sgu at det hænger sammen med, at de nye er kommet til en halvsløj kultur, som de så har tilpasset sig i stedet for at hive de andre op. Forhåbentligt er det slut med slappe mentaliteter i Ådalen, så de nye forbliver gode / bliver bedre fra nu af - vi må håbe….

                                Comment

                                Working...
                                X