Oprindeligt indsendt af Kappen1975
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommer 2024
Collapse
X
-
Er det ikke folk som Hansborg og Christian William Martin der afløser Nouck ?. Jeg vil sige det er i vores centrale akse og på rutinen vi skal forstærke truppen nu. Folk som Bonde, Trybull, en midterforsvarer hvis/når Slotsager ryger og måske en central angriber så alt ikke afhænger af Luca på 9’eren.Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Det giver god mening. Men vi skal så også have en afløser for Nouck.
- Likes 1
Comment
-
Udover Fenger er der ikke nok med erfaring og han starter jo nok ikke imod Esbjerg. Mener der bør en mere erfaren ind. Men det kan være at de unge er gode nok også over en hel sæson. Det er også mest den defensive organisation som jeg er nervøs for med dette system. Vi bør have den rigtige blanding af unge og erfaren.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det er umiddelbart ikke nødvendigt med Hansborg og WCM rykket op i truppen. Vi har masser til den plads.
Fenger,Jenner,WCM og Hansborg kan alle spille pladsen
Comment
-
Er de stærke nok over en hel sæson, tvivler. Jo også på den centrale del, især med det nye system imente.Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Er det ikke folk som Hansborg og Christian William Martin der afløser Nouck ?. Jeg vil sige det er i vores centrale akse og på rutinen vi skal forstærke truppen nu. Folk som Bonde, Trybull, en midterforsvarer hvis/når Slotsager ryger og måske en central angriber så alt ikke afhænger af Luca på 9’eren.
Comment
-
-
Han skal fandeme være god for os, hvis man skal kunne forsvare at bytte ham med Charly og tabe en millionOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
- Likes 1
Comment
-
Ja, skyldes nok også at andre måske var inde i billedet til at nappe Bonde. Det presser prisen op plus vi har nok også vist at vi var meget interesseret. Det presser heller ikke prisen ned. Men også meget nødvendigt med en til den centrale midt.Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Han skal fandeme være god for os, hvis man skal kunne forsvare at bytte ham med Charly og tabe en million
Comment

Comment