Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Obstruktion teasede med en ny signing inden weekenden var omme på twitter
    siden 1887

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
      Obstruktion teasede med en ny signing inden weekenden var omme på twitter
      Ja, og det er vel rimelig positivt. Så kunne den givne spiller (mon ikke Bonde) vel nå at være med mod Esbjerg om en uge

      Men puha, hvor er der dog stadig mange spørgsmålstegn i truppen ift. vi har sæsonstart om en uge.

      Comment


        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...uck-til-viborg

        Comment


          What?? Rimelig stor overraskelse. Så er vi da for alvor tynde oppe foran

          Comment


            Tænk lige tilbage på opstarten i sidste sæson. De færreste gik nok på det tidspunkt og drømte om at sælge ham til Viborg for 4 mio.

            Comment


              Tillykke til Charly og tilykke til Viborg. Vil hellere se ham blomstre i Viborg end i AGF.

              Håber vi så for Bonde den anden vej.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                What?? Rimelig stor overraskelse. Så er vi da for alvor tynde oppe foran
                Vi er vel tynde alle steder. Umiddelbart ligner det en hårdere og hårdere sæsonstart - jeg er for alvor bekymret...

                Comment


                  Oooooookay. Den havde jeg sgu ikke lige set komme. Så kan de sende Bonde den anden vej for det halve

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

                    Vi er vel tynde alle steder. Umiddelbart ligner det en hårdere og hårdere sæsonstart - jeg er for alvor bekymret...
                    Vi kommer til at få en dårlig start. Jeg kan ikke se andre udfald.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                      Vi kommer til at få en dårlig start. Jeg kan ikke se andre udfald.
                      Kan heller ikke se andre udfald. Det der gør mig meget bekymret er, at vi sender folk videre, som egentlig træner med, fremfor de selvtrænende. Så ender vi altså med at være tyndt besat, hvis vi ikke snart får hentet nogle spillere

                      Comment


                        Tjaaaa...det gør mig ikke det helt store. Sidste sæson skulle han have brudt igennem og blevet en profil, og den delvise forklaring på at vi ikke erstattede Sabbi eller Frøkjær én-til-én (velvidende at de ikke er samme spillertype!) var mig bekendt, at der skulle gøres plads til Charly. Han viste sit potentiale i glimt, men hans eklatante mangel på slutprodukt og relativt lave defensiv arbejdsrate førte til ustabile præstationer henover sæsonen. Ligesom Frøkjær undtaget sit sidste (halvandet?) år i OB, var der for langt mellem snapsene. Charly har dog haft det sværere. Han har ikke haft samme forudsætninger som Frø, der har kunnet ligge lidt i læ og lære af superligaprofiler som Jebali og Sabbi. Hvis Charly kan bygge på i Viborg, så skal han nok kunne gå i Frøkjærs fodspor. Håber en videresalgsklausul på minimum 10% og gerne mere, er inkluderet.

                        Den her handel, hvis den går igennem, minder mig lidt om hvor meget klubbens stjerne er falmet. For cirka ti år siden var det os, der hentede Lucas Jensen fra Viborg, der også var ung lovende spiller for dem. Før det hentede vi Rurik Gislason hos dem (hvis jeg husker rigtigt?). Nu er rollerne byttet om; Viborg er en konsolideret, veldrevet superligaklub, der henter en ung, lovende spiller fra OB...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

                          Kan heller ikke se andre udfald. Det der gør mig meget bekymret er, at vi sender folk videre, som egentlig træner med fremfor dem, der selvtræner. Så ender vi altså med at være tyndt besat, hvis vi ikke snart får hentet nogle spillere
                          Når vi så har et par afbud, som i dag med Ejdum og Jenner, så er vi hurtigt i problemer.

                          Comment


                            Så fint et salg, men så SKAL der også snart noget ind.

                            Comment


                              At vi sælger Charly for 4 mio kan føles lidt undervældende. Men man kan også se det som en ret fin case for akademiet. Han blev en del af førsteholdet, fik lige i underkanten af 50 kampe, og blev solgt videre for et par millioner.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Stribetsiden1986 Se indlæg
                                Så fint et salg, men så SKAL der også snart noget ind.
                                Mon ikke at det har været en del af dealen at vi så fik lov til at købe Bonde?

                                Så han skal ind ja. Og så skal vi have fundet en ny 2. Målmand ASAP

                                Comment

                                Working...
                                X