Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    der tror jeg ikke vi er endnu - der er stadig 1½ måned hvor vinduet er åbent, der har været nogle handler - men der er ikke sådan for alvor kommet gang i det internationale transfermarked. Så tror vi skal meget tæt på 1 sep. før vi kan blive presset på prisen...og selv der, altså man kan stadig sælge og tjene på ham i januar.
    Præcis. Den bliver tættere på 4 mill + euro end de 1-1,5 mill at Magge tror på.
    Der er SÅ mange klubber der er interesseret at den nok skal komme derop ad.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

      syntes det er i den lave ende - tænker umiddelbart mellem 2 og 3 mill euro. Kreativ offensiv spiller - de koster altid, der er åbenbart flere klubber med kig på ham. Og vi har kontrakt med ham 2 år endnu...så ingen grund til at forære vores spillere væk
      Her tænker jeg desværre at det nok er lidt i den høje ende. Jeg tænker 1,5-2 mill euro med en stor klausul. Men tager gerne de 3. Tvivler bare stærkt på det da hans navn ikke er så varmt som midt i sidste sæson.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Her tænker jeg desværre at det nok er lidt i den høje ende. Jeg tænker 1,5-2 mill euro med en stor klausul. Men tager gerne de 3. Tvivler bare stærkt på det da hans navn ikke er så varmt som midt i sidste sæson.
        det er jo bare gætværk men med de priser spillere bliver solgt for...var det ikke ca 1,5 mill euro man fik for Frø og lidt mere for Sabbi? Det tænker jeg han bør kunne indbringe - men det kommer selvf an på hvor mange der har ham på listen...og hvor meget man vil af med ham. Med 2 år tilbage er man jo ikke tvunget ud i at skulle sælge, tænker da klart man for alles vedkommende arbejder på en løsning - men han har været en profil og kan altså en ting eller to med en bold.

        En god videresalgsklausul kan selvf veje op for en del af prisen, men håber ikke de sælger for mindre end 2 mill euro

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Præcis. Den bliver tættere på 4 mill + euro end de 1-1,5 mill at Magge tror på.
          Der er SÅ mange klubber der er interesseret at den nok skal komme derop ad.
          Gætværk. Du skrev om helt andre tal for måneder siden.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

            Vi er jo sådan set blevet budt mere end det, så der nede er vi nok ikke, men uret tikker selvfølgelig, og prisen vil kun falde her fra.
            Hvorfor skulle prisen dog falde? OB har da ikke noget i klemme. Det er ham der vil væk og kommer der ikke bud på manden står den på bold i OB.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

              det er jo bare gætværk men med de priser spillere bliver solgt for...var det ikke ca 1,5 mill euro man fik for Frø og lidt mere for Sabbi? Det tænker jeg han bør kunne indbringe - men det kommer selvf an på hvor mange der har ham på listen...og hvor meget man vil af med ham. Med 2 år tilbage er man jo ikke tvunget ud i at skulle sælge, tænker da klart man for alles vedkommende arbejder på en løsning - men han har været en profil og kan altså en ting eller to med en bold.

              En god videresalgsklausul kan selvf veje op for en del af prisen, men håber ikke de sælger for mindre end 2 mill euro
              Vi må se. Er også i tvivl om denne her. Men håber selvfølgelig det bedste. Jeg ville være meget tilfreds med 2 mill euro sådan som tingene har udviklet sig

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                Gætværk. Du skrev om helt andre tal for måneder siden.
                Jeg må vel gætte lige så meget som alle andre her på et debatforum? Er det ikke stort set det vi alle gør mht om spillere bliver en succes, resultater og spillersalg??

                Ja jeg har gættet højere. Da vi stadig var i superligaen. Tingene har bare ændret sig. Og jeg vil stadig ikke blive overrasket hvis han ender i 5-6 mill euro. Men prøvede at køre den lidt konservativt med et lavt tal og et +

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                  Det er altså ret bemærkelsesværdigt som I ofte får talt jeres bedste spillere ned, især når de er på vej til at smutte (og jeg kan bestemt godt forstå at der er følelser involveret).
                  Eh..ja?

                  Hvis man er passioneret omkring en klub og spillere vader over den med deres kæmpe ego og ikke tilsvarende evner, så er det er det ikke et karakterpunkt man værdsætter. Men tror jeg måske man skal være fan for at forstå - ellers går der for meget Danmark ifølge Bubber i den fra din side.

                  Det er i øvrigt jo også ofte spot on. Det er jo ikke fordi Gigovic blev årets spiller i FCM.



                  ​​​

                  ​​
                  Fas est et ab hoste doceri.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Vi må se. Er også i tvivl om denne her. Men håber selvfølgelig det bedste. Jeg ville være meget tilfreds med 2 mill euro sådan som tingene har udviklet sig
                    fordi der er SÅ meget der skal ryddes op i, så ville jeg lige nu og her også håbe de fik solgt ud - selv om det måske var lidt billigere end hvis de havde ventet. Lyder jo også lidt som om det kunne være det der gør det trækker ud med Tongya.

                    Jeg syntes helt klart OB skal være bedre til at sælge spillere - få timet salg ordenligt så man kan få mest muligt ud af dem. Og med Al Hajjs kontrakt er man netop ikke tvunget ud i at lave et salg nu og her - men som sagt, lige nu ville jeg rigtigt gerne have skudt nogle flere spillere afsted så vi kunne få hentet nogle af de profiler ind der skal hjælpe os tilbage til superligaen.

                    Så på sigt håber jeg man bliver bedre til at stå på sin ret som klub og ikke sende profiler for billigt afsted...nu og her kan det godt være man bare skal se at få ryddet op så man kan komme videre.

                    Lægger holdet godt fra land med maksimum point i de første 2-3 runder og godt spil så tænker jeg der falder lidt ro på - for så kan vi se at de kan klare det, selv hvis indgående transfers skulle trække lidt ud.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Tænker vi ligger på ca 1-1,5 mill euro.
                      Slotsager er prissat til 5 mio euro, hvor stor en del der bliver videresalgsklausuler er jo så det der forhandles om, OB er allerede budt 2 mio + 1,5 mio i videresalg, som der er sagt nej tak til. Hvis ikke først og fremmest den rigtige klub, og i anden række buddet er hvor det skal være, så bliver der forlænget. Men Slotsager bliver med stor sandsynlighed solgt.
                      Last edited by jojo; 12-07-2024, 21:05.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                        Hvorfor skulle prisen dog falde? OB har da ikke noget i klemme. Det er ham der vil væk og kommer der ikke bud på manden står den på bold i OB.
                        Fordi andre klubber kan tale kvit og frit med ham om 4.5 måneder. (Men som andre nævner, skal vi måske hen på den anden side af vinduet før prisen begynder at falde)

                        Jeg har ikke kendskab til Slots vil væk.
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          fordi der er SÅ meget der skal ryddes op i, så ville jeg lige nu og her også håbe de fik solgt ud - selv om det måske var lidt billigere end hvis de havde ventet. Lyder jo også lidt som om det kunne være det der gør det trækker ud med Tongya.

                          Jeg syntes helt klart OB skal være bedre til at sælge spillere - få timet salg ordenligt så man kan få mest muligt ud af dem. Og med Al Hajjs kontrakt er man netop ikke tvunget ud i at lave et salg nu og her - men som sagt, lige nu ville jeg rigtigt gerne have skudt nogle flere spillere afsted så vi kunne få hentet nogle af de profiler ind der skal hjælpe os tilbage til superligaen.

                          Så på sigt håber jeg man bliver bedre til at stå på sin ret som klub og ikke sende profiler for billigt afsted...nu og her kan det godt være man bare skal se at få ryddet op så man kan komme videre.

                          Lægger holdet godt fra land med maksimum point i de første 2-3 runder og godt spil så tænker jeg der falder lidt ro på - for så kan vi se at de kan klare det, selv hvis indgående transfers skulle trække lidt ud.
                          Tongya er heldigvis væk og mon ikke vi hører noget de næste dage. Spændende at høre pris og destination

                          Syntes nu vi er blevet langt bedre til salg de seneste år. Det kan altid blive bedre men syntes generelt set vi får gode priser for vores spillere pånær Breum.
                          Man prøver helt klart at undgå et brandudsalg af profilerne. Men der skal ryddes op. Og det bliver der også. Jeg gætter på at Tongya,Slots,Aske og Rami sælges og man ophæver med Tyler og Mustafic sidst i vinduet som nok koster 1 års løn. DD kunne også godt sælges men det kræver et stort bud.
                          Det skulle der være råd til når indtægten rammer 75+ mill incl Minteh penge

                          Oprydningen er enorm. En opgave der vil tage rigtig meget tid. Men den er nødvendig for at vi kan blive en sund klub igen. Sådanne tiltag er sat i søen. Jeg er bare spændt på om Troels og Krogh får tiden og opbakningen til det. For jeg tror at denne sæson bliver et rent helvede. Og pt er vores trup ikke god nok til at rykke op. Så det må Troels løse.

                          Jeg glæder mig til det nye OB i bedste Ricardo ånd. Men frygter det værste for resultaterne og at vi ikke rykker op før om 2 år

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                            Slotsager er prissat til 5 mio euro, hvor stor en del der bliver videresalgsklausuler er jo så det der forhandles om, OB er allerede budt 2 mio + 1,5 mio i videresalg, som der er sagt nej tak til. Hvis ikke først og fremmest den rigtige klub, og i anden række buddet er hvor det skal være, så bliver der forlænget. Men Slotsager bliver med stor sandsynlighed solgt.
                            Ikke fordi jeg ved noget konkret men dette er helt sikkert ikke helt skævt og jeg tror helt sikkert på at vi rammer det niveau. Alene det at Slots udelukende er på B-holdet pt siger alt om at man har opgivet at forlænge og nu prøver at lave bedste handel muligt. Så når TB udtaler sig om at han håber vi forlænger tror jeg ikke på at han selv tror på det. Det er lidt et spil for galleriet IMO

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Ikke fordi jeg ved noget konkret men dette er helt sikkert ikke helt skævt og jeg tror helt sikkert på at vi rammer det niveau. Alene det at Slots udelukende er på B-holdet pt siger alt om at man har opgivet at forlænge og nu prøver at lave bedste handel muligt. Så når TB udtaler sig om at han håber vi forlænger tror jeg ikke på at han selv tror på det. Det er lidt et spil for galleriet IMO


                              var der seriøst nogle der reelt troede på den?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                [/B]

                                var der seriøst nogle der reelt troede på den?
                                Man kan jo altid håbe. Det er gratis og ens egen ret i livet

                                Comment

                                Working...
                                X