Oprindeligt indsendt af Entusiastens
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommer 2024
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
Jow, men Troels benytter ikke lejligheden til at sige, at Tom ikke forsætter i OB.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Der må jeg bare sige at det må være tungt baseret på spilletiden og i mindre grad være på det han har præsteret i kampene, for der har altså været mange fejl.
Jeg har svært ved at se hvad Slotsager er specielt dygtig til, bortset fra dedikation, som bestemt er vigtigt.
Casper Nielsen var slet ikke god nok til OB.
Mange af dine såkaldte fcn stjernestjerner har fejlet big time.
Kan faktisk ikke huske du har ramt noget vi andre ikke har set komme.
- Likes 7
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Det er også sådan jeg læser det. De ønsker ikke at lukke den dør. Når han nu går rundt dernede er det da noget de helt sikkert har overvejet i klubben. Jeg ville nok ikke satse penge på, at det sker, men ville da heller ikke blive overrasket hvis de ender med at skrive en kontrakt lidt senere i transfervinduet, hvis Tom ikke har været vildt imponeret af hans andre muligheder.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
De har lige betalt ca 30 mill kr for en 18 årig defensiv midtbanespiller som ikke var i top 100 på Golden Boy. Så lidt bruger de.. De skulle have solgt for 50 mill euro i år og kun købt for ca 15 mill euro..
Lidt flere millioner og så 15% videresalg. Så får vi også uddannelsespenge.
Tror det ville være en god klub og god liga for ham
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Nikolaj Rønstrup skriver på Twitter, at det ubekræftede beløb, han har hørt, ligger langt under Minteh-niveau.
Det handler nok kun om hvilken klub der ønsker ham, er det den rigtige, så finder de somend nok også den rette pris. Men jeg forstår ikke, at OB ikke ser at få lagt
et år til hans kontrakt, men der må jo være en stærkt tro på at han bliver solgt i dette vindue.
Comment
Comment