Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Lige nu er al kultur, hierarki og styring forsvundet fra truppen. Der er total opløsning.

    Derfor ser jeg det som fornuftigt, at hente en ind,
    der forhåbentligt kan sætte noget skik på holdet - både på og uden for banen. Der skal nogle voksne mennesker ind over den børnehavekultur, der har revet klubben og os fans rundt i manegen det sidste års tid i takt med at selvsamme spillere har spillet klubben ned i 1. div.

    Vi kommer ikke til at kunne hente 25-årige profiler, der
    kan gå ind og gøre det samme.

    Se på Nordsjælland, der har hentet Kian Hansen, Marxen, Tverskov og lign. ind trods en relativt høj alder, for at skabe noget balance i truppen.

    Ser det som super positivt, at vi kigger på en som Jakob Bonde.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Der er godt nok mange.... FCK, Sevilla, Real Madrid, Bayern München osv...

      Hvorfor denne aldersgrænse ? Noget woke, jeg har misset

      F.eks. https://www.fck.dk/nyhed/falk-forlaenger-til-2027

      Lewandowski, Modric, Kane, Ramos, Ronaldo og sådan kan man fortsætte...
      Real henter ikke mange gamle spillere, tværtimod. Sevilla er de seneste to sæsoner blevet 14 og 12, jeg vil ikke mene de er godt drevet. De gamle spillere som Bayern har hentet de seneste vinduer er blevet sendt videre efter kun et år, tænker trods alt de holder på Kane, men de har så også lige leveret den dårligste sæson i et årti.
      Det er jo ikke raketvidenskab. Når en spiller har peaket omkring 27/28, så bliver de jo gradvist dårligere. Kunsten er jo at du ikke skal have for mange penge bundet op på spillere hvis niveau pludselig daler. Bare se på Casemiro, han var 31 da sæsonen startede, og han var en skandale. Eller tag Mesut Özil, da han rundede de 30 kunne han ikke mere.
      Hvis Bonde har en fysik som Ronaldo og kan spille til han er 39, så fair nok. Men vi har bare selv set det i OB hvor hurtigt det kan gå ned ad bakke, med folk som Drachmann og Kenneth Emil Petersen, så jeg synes ikke det er vanvittigt lige at minde om at den slags kontrakter sagtens kan ende med at være nogen man fortryder.
      Og så ville jeg i øvrigt heller ikke have givet Falk en 3-årig kontrakt.

      Comment


        "Taber" vi Jakob Bonde til en anden 1. divisionsklub, så bliver jeg træt.

        Nu har vi talt om Trybull og Grønning, men Bonde er ligeså fint imo.

        Det skal bare være nu, det er ikke den sidste million Troels må sidde og fedte med nu.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

          Real henter ikke mange gamle spillere, tværtimod. Sevilla er de seneste to sæsoner blevet 14 og 12, jeg vil ikke mene de er godt drevet. De gamle spillere som Bayern har hentet de seneste vinduer er blevet sendt videre efter kun et år, tænker trods alt de holder på Kane, men de har så også lige leveret den dårligste sæson i et årti.
          Det er jo ikke raketvidenskab. Når en spiller har peaket omkring 27/28, så bliver de jo gradvist dårligere. Kunsten er jo at du ikke skal have for mange penge bundet op på spillere hvis niveau pludselig daler. Bare se på Casemiro, han var 31 da sæsonen startede, og han var en skandale. Eller tag Mesut Özil, da han rundede de 30 kunne han ikke mere.
          Hvis Bonde har en fysik som Ronaldo og kan spille til han er 39, så fair nok. Men vi har bare selv set det i OB hvor hurtigt det kan gå ned ad bakke, med folk som Drachmann og Kenneth Emil Petersen, så jeg synes ikke det er vanvittigt lige at minde om at den slags kontrakter sagtens kan ende med at være nogen man fortryder.
          Og så ville jeg i øvrigt heller ikke have givet Falk en 3-årig kontrakt.
          Jeg tror bare vi stopper den her, da vi ser meget forskelligt på tingene.

          Du har fokus på alder, jeg har på evner og vilje.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Jeg tror bare vi stopper den her, da vi ser meget forskelligt på tingene.

            Du har fokus på alder, jeg har på evner og vilje.
            Alder og evner spiller ret meget sammen, når man er over 30

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

              Alder og evner spiller ret meget sammen, når man er over 30
              Netop... erfaring er rigtigt godt

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                "Taber" vi Jakob Bonde til en anden 1. divisionsklub, så bliver jeg træt.

                Nu har vi talt om Trybull og Grønning, men Bonde er ligeså fint imo.

                Det skal bare være nu, det er ikke den sidste million Troels må sidde og fedte med nu.
                Enig i alt. 10 dage til sæsonstart. Der skal ske noget nu, hvis nye spillere skal have en chance for at lære medspillere at kende. Rygtevis er vi jo allerede blevet sat af Horsens, med en angriber. Det skal ikke ske igen. Talk is cheap.
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                  Enig i alt. 10 dage til sæsonstart. Der skal ske noget nu, hvis nye spillere skal have en chance for at lære medspillere at kende. Rygtevis er vi jo allerede blevet sat af Horsens, med en angriber. Det skal ikke ske igen. Talk is cheap.
                  Hvis Horsens virkelig gerne vil have Bonde, så tror jeg de er villige til at tilbyde en større kontrakt end os. De bruger uforsvarligt mange penge og virker klar til at gamble med klubbens eksistens for at rykke op i den kommende sæson

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                    Hvis Horsens virkelig gerne vil have Bonde, så tror jeg de er villige til at tilbyde en større kontrakt end os. De bruger uforsvarligt mange penge og virker klar til at gamble med klubbens eksistens for at rykke op i den kommende sæson
                    Øøøhhh, nej det gør de ikke. De er faktisk gode købmænd med fokus på ungdommen og fremtiden.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Øøøhhh, nej det gør de ikke. De er faktisk gode købmænd med fokus på ungdommen og fremtiden.
                      Klart de er. De har allerede brugt over 10 mio i transfers alene, og de har givet nogle voldsomme lønninger. Hvis de ikke rykker op, og deres ejere ikke synes det er sjovt at lege med mere, så kommer de til at få problemer med at finde nogen der gider holde røven op på dem

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Øøøhhh, nej det gør de ikke. De er faktisk gode købmænd med fokus på ungdommen og fremtiden.
                        Deres indkøb er vel ikke ret meget anderledes end den syndflod af spillere Bjørn Wesström hentede ind. Den afgørende forskel er vel tid og resultater.

                        For hvis ikke de rykker op, så er alle spillerne katastrofale indkøb hentet i øst og vest, som enhver kunne have set ville fejle. Hvis det går godt, så er det godt købmandskab.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
                          Lige nu er al kultur, hierarki og styring forsvundet fra truppen. Der er total opløsning.

                          Derfor ser jeg det som fornuftigt, at hente en ind,
                          der forhåbentligt kan sætte noget skik på holdet - både på og uden for banen. Der skal nogle voksne mennesker ind over den børnehavekultur, der har revet klubben og os fans rundt i manegen det sidste års tid i takt med at selvsamme spillere har spillet klubben ned i 1. div.

                          Vi kommer ikke til at kunne hente 25-årige profiler, der
                          kan gå ind og gøre det samme.

                          Se på Nordsjælland, der har hentet Kian Hansen, Marxen, Tverskov og lign. ind trods en relativt høj alder, for at skabe noget balance i truppen.

                          Ser det som super positivt, at vi kigger på en som Jakob Bonde.
                          Meget enig. Vi så det jo også med Janus Drachmann i OB, hvor han egentlig kom ind og gjorde noget godt for kulturen. Lad os håbe Bonde, hvis det bliver ham, kan have en noget lignende effekt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                            Klart de er. De har allerede brugt over 10 mio i transfers alene, og de har givet nogle voldsomme lønninger. Hvis de ikke rykker op, og deres ejere ikke synes det er sjovt at lege med mere, så kommer de til at få problemer med at finde nogen der gider holde røven op på dem
                            Hvis, hvis, hvis... og måske...

                            Kender du overhovedet noget til Horsens

                            Comment


                              Men spillede Bonde ikke enten til højre eller venstre på en tremandsmidtbane i Viborg, så han ikke spillede 6'eren? Det tror jeg altså

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Hvis, hvis, hvis... og måske...

                                Kender du overhovedet noget til Horsens
                                Hvad har jeg overset? Hvad er det der gør at Horsens bare bliver drevet helt sublimt?
                                Så vidt jeg ved er det jo aldrig gået galt med amerikanske ejere i danske klubber.

                                Comment

                                Working...
                                X