Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

    Hvis vi vil spille direkte, aggressiv presfodbold, så er jeg spændt på at se om en 32/33-årig Jakob Bonde passer ind til det. Men det må vi se på til den tid.
    Til den kommende sæson tror jeg da også at han kan blive ganske fin
    Nu er han 30. Næste sæsonstart er han 31, om tre sæsoner vil han være 32 - hvilket ikke er ublu for en moderne fodboldspiller.

    Det giver 6 forskellige transfervinduer, hvoraf de 4 gerne skulle være i regi af superligaklub. Samtidig er Max Ejdum, Noah Lassen, Juul Sandberg mere end blot på vej, og lur mig om der ikke gemmer sig et par stykker til i pipelinen inden 26/27-sæsonen.

    Giv Jakob Bonde tre års kontrakt, og så burde der være rig mulighed for at få de bedste af hans fodboldår ud af ham, og have folk klar, når han vil slå sig ned efter karrieren.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

      Fedt med enhver slags rygte, man kan gå og more sig med.

      Uden at komme nærmere en afsløring, kan du så sige om din fornemmelse er, at det er en spiller Forum bliver glade ved, eller er det mere sådan en…. Mwaaah.
      Nu er det jo på bold så mere er der ikke at sige. Men virkelig en fin tilgang hvis det lykkedes

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

        Nu er han 30. Næste sæsonstart er han 31, om tre sæsoner vil han være 32 - hvilket ikke er ublu for en moderne fodboldspiller.

        Det giver 6 forskellige transfervinduer, hvoraf de 4 gerne skulle være i regi af superligaklub. Samtidig er Max Ejdum, Noah Lassen, Juul Sandberg mere end blot på vej, og lur mig om der ikke gemmer sig et par stykker til i pipelinen inden 26/27-sæsonen.

        Giv Jakob Bonde tre års kontrakt, og så burde der være rig mulighed for at få de bedste af hans fodboldår ud af ham, og have folk klar, når han vil slå sig ned efter karrieren.
        Det kan du have ret i. Men du ser samtidig også ofte at spilleres niveau hurtigt daler når de rammer 31/32, så det er lidt et gamble at give en lang kontrakt til spillere der er over 30

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

          Det kan du have ret i. Men du ser samtidig også ofte at spilleres niveau hurtigt daler når de rammer 31/32, så det er lidt et gamble at give en lang kontrakt til spillere der er over 30
          Jakob Bonde har jo tidligere spillet i centralt forsvar - så det sidste år af en 3 års aftale vil han kunne være en god suppleringsspiller på mange positioner, HVIS hans niveau er dalet. Vi kan kun håbe at den her lykkes. Han fremstår også som en type der ikke pludselig begynder at gå i byen eller nægter at træne hvis han starter på bænken et par gange. Den største risiko er om skaderne begynder at komme.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

            Jakob Bonde har jo tidligere spillet i centralt forsvar - så det sidste år af en 3 års aftale vil han kunne være en god suppleringsspiller på mange positioner, HVIS hans niveau er dalet. Vi kan kun håbe at den her lykkes. Han fremstår også som en type der ikke pludselig begynder at gå i byen eller nægter at træne hvis han starter på bænken et par gange. Den største risiko er om skaderne begynder at komme.
            Personlighedsmæssigt tror jeg også han er et godt match. Min største bekymring går mest på alderen

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

              Nu er han 30. Næste sæsonstart er han 31, om tre sæsoner vil han være 32 - hvilket ikke er ublu for en moderne fodboldspiller.

              Det giver 6 forskellige transfervinduer, hvoraf de 4 gerne skulle være i regi af superligaklub. Samtidig er Max Ejdum, Noah Lassen, Juul Sandberg mere end blot på vej, og lur mig om der ikke gemmer sig et par stykker til i pipelinen inden 26/27-sæsonen.

              Giv Jakob Bonde tre års kontrakt, og så burde der være rig mulighed for at få de bedste af hans fodboldår ud af ham, og have folk klar, når han vil slå sig ned efter karrieren.
              Det er faktisk teknisk umuligt at slå sig selv ned

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                Personlighedsmæssigt tror jeg også han er et godt match. Min største bekymring går mest på alderen
                Det er jeg ikke så bekymret for her. Jeg tror hans erfaring, engagement og vilje kombineret med lederegenskaber vil være gode for vores unge trup - så jatak herfra

                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                  Personlighedsmæssigt tror jeg også han er et godt match. Min største bekymring går mest på alderen
                  Synes du er blevet noget af en aldersfascist !

                  Hvis evnerne / viljen er der, er jeg ligeglad med om en spiller er 18 eller HELE 30 år

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Det er faktisk teknisk umuligt at slå sig selv ned
                    The first rule of Fight Club.......

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Synes du er blevet noget af en aldersfascist !

                      Hvis evnerne / viljen er der, er jeg ligeglad med om en spiller er 18 eller HELE 30 år
                      Du er da velkommen til at nævne de klubber, som er drevet godt, som giver lange kontrakter til spillere på over 30 år.

                      Comment


                        Spiller Bonde ikke fast i Viborg?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                          Du er da velkommen til at nævne de klubber, som er drevet godt, som giver lange kontrakter til spillere på over 30 år.
                          Der er godt nok mange.... FCK, Sevilla, Real Madrid, Bayern München osv...

                          Hvorfor denne aldersgrænse ? Noget woke, jeg har misset

                          F.eks. https://www.fck.dk/nyhed/falk-forlaenger-til-2027

                          Lewandowski, Modric, Kane, Ramos, Ronaldo og sådan kan man fortsætte...
                          Last edited by Online; 10-07-2024, 11:26.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                            Spiller Bonde ikke fast i Viborg?
                            Jo, det gjorde han vist. Men han var skadet mod slutningen af sæsonen

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Det er jeg ikke så bekymret for her. Jeg tror hans erfaring, engagement og vilje kombineret med lederegenskaber vil være gode for vores unge trup - så jatak herfra
                              Det bliver også et ja tak her. Er det Horsens vi er oppe imod, kan det godt blive dyrt. Penge sidder godt nok løst hos dem.
                              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                                Det bliver også et ja tak her. Er det Horsens vi er oppe imod, kan det godt blive dyrt. Penge sidder godt nok løst hos dem.
                                Horsens handler uden snak, vi snakker uden handling... meget groft sagt

                                Comment

                                Working...
                                X