Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    tv2
    Takker.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

      Drømmer om følgende to:
      Tom Trybull til 6’eren.
      Daniel Høegh til midterforsvaret.

      Det vil være to stærke og rutinerede spillere som vil passe perfekt ind ifht vores strategi og være gode støtter for vores unge gutter.

      Et par stykker jeg også vil hilse velkommen. Vil dog mene, at for vi skal hente Daniel hjem, så kræver det, at vi kommer af med Tobias, Sauli og Ivanecevic.

      Midtbanen, det er det der skal gøres noget ved i denne uge, så vedkommende kan træne med inden Esbjerg. Er Manneh også på vej væk, så kræver det 2 styks, men i hvert fald en, inden vi skal til Esbjerg.

      Comment


        https://bold.dk/fodbold/nyheder/ob-jagter-viborg-profil


        Det var så ikke Jeppe G fra Viborg, men en anden vi er på udkig efter

        Comment


          Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
          https://bold.dk/fodbold/nyheder/ob-jagter-viborg-profil


          Det var så ikke Jeppe G fra Viborg, men en anden vi er på udkig efter
          Kender ham ikke... nogle der ved lidt om ham

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Kender ham ikke... nogle der ved lidt om ham
            Er han ikke nærmere 8'er end 6'er? Men så vidt jeg ved en solid fodboldspiller, der er fin på bolden

            Comment


              Det lyder ikke så tosset - han har rutinen og er også fysisk i stand til at hjælpe os centralt - som jeg husker ham er han også ok på bolden. Fornuftig hylde at supplere truppen fra.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                https://bold.dk/fodbold/nyheder/ob-jagter-viborg-profil


                Det var så ikke Jeppe G fra Viborg, men en anden vi er på udkig efter
                Det lyder sgu solidt nok. Også i en alder og fra en hylde, hvor man kan forvente, at han stadig kan hjælpe os, hvis vi rykker op.

                Comment


                  Klar forstærkning af den nuværende midtbane. Faktisk en halv hylde over, hvad jeg troede vi kunne tiltrække.
                  Stærke lederegenskaber, god all-rounder og okay målfarlig. Faktisk mener jeg også, at Bonde har været straffesparksskytte og vikarieret som anfører?

                  Jeg krydser helt klart fingre for ham i OB. Der kunne sagtens være 2-3 gode sæsoner i Bonde også efter en eventuel oprykning.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

                    Er han ikke nærmere 8'er end 6'er? Men så vidt jeg ved en solid fodboldspiller, der er fin på bolden
                    Bonde vil være en super signing for os. Mener
                    han er bedst på defensiv midt og har også huseret i midterforsvaret. Krydser fingre for den handel kommer i hus.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                      https://bold.dk/fodbold/nyheder/ob-jagter-viborg-profil


                      Det var så ikke Jeppe G fra Viborg, men en anden vi er på udkig efter
                      Det er vel en ganske fin spiller at få ind et sted hvor vi er ret skidt besat i øjeblikket. Tror også han vil være et godt match i forhold til hans personlighed.
                      Jeg er dog ikke sikker på hvor stor en gevinst han vil være for os hvis vi rykker op, så jeg håber ikke vi har i sinde at give ham en alt for lang kontrakt.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Kender ham ikke... nogle der ved lidt om ham
                        I mine øjne en meget solid, allround central midtbanespiller. Var en del af en meget velfungerende trio på midtbanen for Viborg med Jeppe Grønning og Client Leemans i deres gode sæson for et par år siden. I sidste sæson synes jeg at huske han kæmpede lidt med forskellige skader.

                        Han har spillet i Viborg i ret mange sæsoner og spillede der også da de var i første division og rykkede op. Dengang tror jeg mere han spillede midtforsvar og defensiv midtbane, hvor han i dag i højere grad har haft succes med at spille en 8'er rolle, der også er målfarlig. Så tænker han kan lidt af det hele og passer ret godt til at spille sammen med de unge vi har på midtbanen.

                        Jeg er positiv.

                        Comment


                          Synes jeg husker at han for en del år siden blev vurderet som et ret godt talent. Min hukommelse kan dog godt spille mig et puds :D

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                            Det er vel en ganske fin spiller at få ind et sted hvor vi er ret skidt besat i øjeblikket. Tror også han vil være et godt match i forhold til hans personlighed.
                            Jeg er dog ikke sikker på hvor stor en gevinst han vil være for os hvis vi rykker op, så jeg håber ikke vi har i sinde at give ham en alt for lang kontrakt.
                            Det er en spiller, der har spillet stort set samtlige kampe fra start på et Viborg-mandskab, der for det meste har outperformet OB i Superligaen. Jeg kan ikke se, at han ikke ville være en gevinst for os i Superligaen i én til to sæsoner.

                            Han er på mange måder en halv til en hel hylde over, hvad jeg troede vi kunne tiltrække pt. så jeg er personligt meget begejstret.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                              I mine øjne en meget solid, allround central midtbanespiller. Var en del af en meget velfungerende trio på midtbanen for Viborg med Jeppe Grønning og Client Leemans i deres gode sæson for et par år siden. I sidste sæson synes jeg at huske han kæmpede lidt med forskellige skader.

                              Han har spillet i Viborg i ret mange sæsoner og spillede der også da de var i første division og rykkede op. Dengang tror jeg mere han spillede midtforsvar og defensiv midtbane, hvor han i dag i højere grad har haft succes med at spille en 8'er rolle, der også er målfarlig. Så tænker han kan lidt af det hele og passer ret godt til at spille sammen med de unge vi har på midtbanen.

                              Jeg er positiv.
                              Takker

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                                Det er en spiller, der har spillet stort set samtlige kampe fra start på et Viborg-mandskab, der for det meste har outperformet OB i Superligaen. Jeg kan ikke se, at han ikke ville være en gevinst for os i Superligaen i én til to sæsoner.

                                Han er på mange måder en halv til en hel hylde over, hvad jeg troede vi kunne tiltrække pt. så jeg er personligt meget begejstret.
                                Hvis vi vil spille direkte, aggressiv presfodbold, så er jeg spændt på at se om en 32/33-årig Jakob Bonde passer ind til det. Men det må vi se på til den tid.
                                Til den kommende sæson tror jeg da også at han kan blive ganske fin

                                Comment

                                Working...
                                X