Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Okay, Aske skal også væk!

    Set fra stor afstand af Ådalen, så er min egen teori, at der er noget omkring hans temperament, der har skabt situationen. Det er ærgerligt, jeg havde gerne set vi havde beholdt ham, så kampen mod B93, han er fin back, selvom han også havde en enkelt episode der, hvor lidt “ro på” havde klædt ham.

    Nu tænker jeg så, at Nico bliver “tvunget” til, at blive det sidste år af sin kontrakt, ellers skulle vi jo lige pludselig have beholdt Mouritsen. Så et sted, at Nico hæver en pæn hyre. Det gør det forhåbentligt lettere at beholde ham, selv om jeg (også) lidt troede han skulle sælges i dette vindue. Jeg synes ikke Nico er den langsigtede løsning på venstre back, men de næste 12 måneder, kan venstre back dækkes af ham og McCoy.
    nu er det jo ikke ulovligt at hente en ny venstreback...

    men ja pt ligner det mickelson på den plads - men når der forhåbentlig snart bliver luget ud i truppen så kunne det da være man kunne finde en rigtig venstre back - og ikke bare en der kan udfylde pladsen

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

      nu er det jo ikke ulovligt at hente en ny venstreback...

      men ja pt ligner det mickelson på den plads - men når der forhåbentlig snart bliver luget ud i truppen så kunne det da være man kunne finde en rigtig venstre back - og ikke bare en der kan udfylde pladsen
      Ikke uenig. Tænker bare det er nemmere om et år, når vi forhåbentlig kan tilbyde superliga. Nico er højrebenet, det er et problem, men vil da hellere spille med Nico end Mouritsen på venstre back. Nu håber jeg bare Nico føler sig klar på tjansen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

        Ikke uenig. Tænker bare det er nemmere om et år, når vi forhåbentlig kan tilbyde superliga. Nico er højrebenet, det er et problem, men vil da hellere spille med Nico end Mouritsen på venstre back. Nu håber jeg bare Nico føler sig klar på tjansen.
        helt sikkert - og bestemt ikke der vi har størst mangler. Men alle pladserne vi mangler på vil være lettere at hente ind til når vi er tilbage i suppen...men derfor kan vi alligevel ikke udskyde dem alle. Der vil være steder hvor vi kommer til at gå på kompromis - hente en spiller der er lidt ældre end man lige havde håbet på, betale lidt mere i løn, give en lidt længere kontrakt - ellers kan vi næppe lokke dem til. Og så rykker vi næppe op

        Comment


          Det virker efterhånden som om der har været en lang række problemer mellem spillere og klub som nu bobler op til overfladen - jeg er glad for at Alessana og Max Fenger stadig træner med truppen - dem får vi brug for hvis vi skal håbe på oprykning. Hvis der er udfordringer mellem Aske og klubben/trænerstaben - så få ham væk - vi skal have ryddet op nu - jeg tror stadig på at der kan hentes spillere ind sidst i vinduet hvis vi er villige til at betale - det koster nok en svagere start end ideelt set - men det er så eftervirkningen af den katastrofale trup fra de seneste vinduer. Hvis MF og AM ligeledes ønsker sig væk - så afsted med dem også - vi skal have stoppet alt det bøvl og ballade i truppen -. ellers kollapser det alligevel når vi kommer under pres. Vi må så bruge nogen af vores angivne store indtægter på at rydde ud/op - ophæv men dem der ikke kan sælges - om nødvendigt betal dem ud ( det er naturligvis sidst i vinduet - salg skal forsøges først) og hold dem væk fra truppen indtil de er væk - så de ikke kan forpeste kulturen og stemningen. Vi skal videre med forandringen - NU.

          Comment


            Der er en gruppe spillere der træner for sig selv, fordi de ikke bliver en del af NordicBet holdet - enten fordi Troels ikke ønsker det eller, for de fleste, fordi de ikke er motiverede nok til den spilnedgang.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
              Jeg må indrømme, at jeg er ret overrasket over Askes situation. Han spiller mod B93, og lignede i slutningen af sidste sæson en starter i den kommende, og han leverede nogle rigtig gode præstationer. Hvad er der sket siden vi mødte B93 og til nu, er jeg helt uforstående over for.

              De andre spillere, er jeg ikke i chok over skal videre, men Aske var da en oplagt kulturbærer for de kommende år. Homegrown og det hele?!
              Der var en bruger herinde (husker desværre ikke mere hvem det var) som skrev tidligere herinde at der var irritation og kabale med Aske men at han åbenbart kunne rette hovedet til sidst i sæsonen i den rigtige retning. Den kabale kunne/ville han ikke konkretisere men det var vel forklaringen for at Aske blev fravalgt i lang tid. Gætter på at den gamle historie var endnu ikke helt overstået.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
                Det virker efterhånden som om der har været en lang række problemer mellem spillere og klub som nu bobler op til overfladen - jeg er glad for at Alessana og Max Fenger stadig træner med truppen - dem får vi brug for hvis vi skal håbe på oprykning. Hvis der er udfordringer mellem Aske og klubben/trænerstaben - så få ham væk - vi skal have ryddet op nu - jeg tror stadig på at der kan hentes spillere ind sidst i vinduet hvis vi er villige til at betale - det koster nok en svagere start end ideelt set - men det er så eftervirkningen af den katastrofale trup fra de seneste vinduer. Hvis MF og AM ligeledes ønsker sig væk - så afsted med dem også - vi skal have stoppet alt det bøvl og ballade i truppen -. ellers kollapser det alligevel når vi kommer under pres. Vi må så bruge nogen af vores angivne store indtægter på at rydde ud/op - ophæv men dem der ikke kan sælges - om nødvendigt betal dem ud ( det er naturligvis sidst i vinduet - salg skal forsøges først) og hold dem væk fra truppen indtil de er væk - så de ikke kan forpeste kulturen og stemningen. Vi skal videre med forandringen - NU.
                Meget enig. Vi bliver nødt til at få ryddet op. Tror dog det bliver svært at hente spillere, som virkelig kan gøre en forskel - OB er bare ikke attraktivt for spillere. Synes dog det er synd med Aske, da jeg udadtil synes han havde lidt OB-DNA.
                Last edited by Kappen1975; 08-07-2024, 11:59.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Troels skal trylle… Fordi fodbolddirektøren før dem smadrede klubben til ukendelighed. Så man kan vel næppe sige at Troels har sat sig selv under pres efter at have leveret makværk efter makværk. Det er fortidens synder der er arvet. Det store ansvar ligger øverst oppe
                  Troels har sat sig selv under det pres ved at tage imod jobbet, der på forhånd indeholdt det pres skabt af andre. Han er på sin vis under større pres end de foregående, da han arver et hold, der er rykket ned. Så ja, han skal trylle under de forudsætninger som Cirkus Thorborg/OSE har givet ham; som han vidste på forhånd. Når man tager imod et job for et hold, der er rykket ned og en klub, der har top 6 ambitioner, så skal man på forhånd enten være gal, eller have den stålsatte tro på, at man er den rette til at gøre dét som nu 4 sportslige ansvarlige ikke har kunnet.

                  Derfor mener jeg at Troels Bech selv har sat sig under pres. Om det skyldes andres makværk eller ej er i den forbindelse underordnet. Han er ansat til at rette op på det makværk og stiller sig dermed med r... I klaskehøjde; endda mere end dem, der sidder på bestyrelsesmøder og kommer med den ene fejlslutning efter den anden.

                  Håber det giver lidt mening?

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                    Nu skal BW så nok ikke have skylden for at Askes mystiske ageren, men jeg er helt på linje med dig om at SK's ilddåb som cgeftræner på det her niveau, må have været heftig. Det er jo surrealistisk at have ikke bare 1 spiller, men en hel gruppe som må træne for sig selv, fordi de ikke gider spille her.
                    Altså det læser jeg som om der er en gruppe spillere der ikke har kemi med SK. Måske pga af han var assistent, og en del af nedturen allerede under Alm, siden som midlertidig og senere cheftræner.
                    Det virker jo helt vildt hvis så mange ikke gider være her.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                      Troels har sat sig selv under det pres ved at tage imod jobbet, der på forhånd indeholdt det pres skabt af andre. Han er på sin vis under større pres end de foregående, da han arver et hold, der er rykket ned. Så ja, han skal trylle under de forudsætninger som Cirkus Thorborg/OSE har givet ham; som han vidste på forhånd. Når man tager imod et job for et hold, der er rykket ned og en klub, der har top 6 ambitioner, så skal man på forhånd enten være gal, eller have den stålsatte tro på, at man er den rette til at gøre dét som nu 4 sportslige ansvarlige ikke har kunnet.

                      Derfor mener jeg at Troels Bech selv har sat sig under pres. Om det skyldes andres makværk eller ej er i den forbindelse underordnet. Han er ansat til at rette op på det makværk og stiller sig dermed med r... I klaskehøjde; endda mere end dem, der sidder på bestyrelsesmøder og kommer med den ene fejlslutning efter den anden.

                      Håber det giver lidt mening?

                      MvH ChrisOB
                      Jo men det gør det da. Men SK kommer ikke til bare at kunne “trylle” et eller andet fantastisk hold sammen inden opstart. Han navigerer i kaos på den store kling og det vil være tæt på et mirakel hvis vi stadig er med om oprykningspladserne når vi går på vinterpause mm at Troels “tryller” stort sidst i vinduet

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Jo men det gør det da. Men SK kommer ikke til bare at kunne “trylle” et eller andet fantastisk hold sammen inden opstart. Han navigerer i kaos på den store kling og det vil være tæt på et mirakel hvis vi stadig er med om oprykningspladserne når vi går på vinterpause mm at Troels “tryller” stort sidst i vinduet
                        Ok det er så noget af en melding. I så fald bliver det umuligt at fastholde fortællingen om OB som en stor klub.
                        Tænker det har fået konsekvenser længe før vinterpausen, hvis vi står i den situation.

                        Comment


                          Betyder det her at vi så kan forvente at både Owusu og Mickelson bliver, med mindre der kommer et kæmpe bud på en af dem?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Jo men det gør det da. Men SK kommer ikke til bare at kunne “trylle” et eller andet fantastisk hold sammen inden opstart. Han navigerer i kaos på den store kling og det vil være tæt på et mirakel hvis vi stadig er med om oprykningspladserne når vi går på vinterpause mm at Troels “tryller” stort sidst i vinduet
                            Men Troels er vel stadig i første fase, hvor han skal have afskibet dem, der ikke ønsker at være i OB. Synes bare det har trukket meget ud, så man kan vel ret beset bare håbe på, at truppen bliver klar sidst i august. Det ville virkelig være dårligt at have et par utilfredse spillere det første halvår og så først få det på plads i vintertransfervinduet.

                            Men tror I på at Troels kan finde noget op af hatten? Det bliver vel nok nærmere spillere som Jeppe Grønning i den kaliber.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                              Aske Adelgaard er sikkert skuffet over, hvorfor han i en hel sæson blev fravalgt til fordel for Mouritsen eller Mickelson. Hvilket jo giver god mening.

                              Man kunne håbe, at de kunne lægge det bag sig og komme videre i en ny virkelighed, hvor der er muligheder for Aske Adelgaard.

                              Men summa summarum, hvis Aske vil være her så lidt, at han er villig til demonstrativt at selvtræne, så skal han da bare videre. At jeg så personligt synes, det er et kæmpe selvmål af ham, det er jo, hvad det er.
                              Jeg kan godt forstå, at Aske vil væk, når OB har valgt samme cheftræner, som fravalgte ham i stort set alle kampe i sidste sæson !!!!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                                Altså det læser jeg som om der er en gruppe spillere der ikke har kemi med SK. Måske pga af han var assistent, og en del af nedturen allerede under Alm, siden som midlertidig og senere cheftræner.
                                Det virker jo helt vildt hvis så mange ikke gider være her.
                                Nogen af dem er selvfølgelig også spillere som OB nok heller ikke kan bruge (Burey, Mustafic). Om SK har betydning for dem eller de bare ikke gider spille 1. Division skal jeg ikke kunne sige, men tror næppe Troels havde peget på SK, hvis så mange spillere udtrykte utilfredshed med hans måde at træne på.
                                Mest af alt tror jeg spillerne er købt ind på en historie fra BW om vi var en klub der skulle blande os i toppen af superligaen, og nu er år efter står hvor vi står nu.

                                Comment

                                Working...
                                X