Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    https://fyens.dk/ob/en-af-ob-s-egne-...76534c65b41a-9

    Hvad er det efterhånden, der sker med vores klub?

    Jeg er lige dele bekymret og frastødt. Det her er åbenbart hvordan små 15 års kultur-erodering ser ud.
    Kan du gengive, hvad der står ?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
      https://fyens.dk/ob/en-af-ob-s-egne-...76534c65b41a-9

      Hvad er det efterhånden, der sker med vores klub?

      Jeg er lige dele bekymret og frastødt. Det her er åbenbart hvordan små 15 års kultur-erodering ser ud.
      Der skete noget i sidste sæson mht Aske som ikke er kommet frem i dagens lys. Jeg er ikke helt sikker på hvad det er. Men skårne er så ikke helet og han er så åbenbart på vej væk. Ikke den store katastrofe rent holdmæssigt IMO

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
        https://fyens.dk/ob/en-af-ob-s-egne-...76534c65b41a-9

        Hvad er det efterhånden, der sker med vores klub?

        Jeg er lige dele bekymret og frastødt. Det her er åbenbart hvordan små 15 års kultur-erodering ser ud.
        Aske Adelgaard er sikkert skuffet over, hvorfor han i en hel sæson blev fravalgt til fordel for Mouritsen eller Mickelson. Hvilket jo giver god mening.

        Man kunne håbe, at de kunne lægge det bag sig og komme videre i en ny virkelighed, hvor der er muligheder for Aske Adelgaard.

        Men summa summarum, hvis Aske vil være her så lidt, at han er villig til demonstrativt at selvtræne, så skal han da bare videre. At jeg så personligt synes, det er et kæmpe selvmål af ham, det er jo, hvad det er.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Kan du gengive, hvad der står ?
          Der står han træner sammen med Rami,Tongya,Tyler og Mustafic som er isoleret fra de andre

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Der skete noget i sidste sæson mht Aske som ikke er kommet frem i dagens lys. Jeg er ikke helt sikker på hvad det er. Men skårne er så ikke helet og han er så åbenbart på vej væk. Ikke den store katastrofe rent holdmæssigt IMO
            Jeg synes godt nok det er en ærgerlig situation. Han er holdets eneste venstrebenene venstreback, han er eget talent og ulandsholdsspiller og det burde ligge helt ligefor at det er i denne sæson han for alvor bider sig fast som startende profil for os.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

              Jeg synes godt nok det er en ærgerlig situation. Han er holdets eneste venstrebenene venstreback, han er eget talent og ulandsholdsspiller og det burde ligge helt ligefor at det er i denne sæson han for alvor bider sig fast som startende profil for os.
              Ja… Jeg må så sige at McCoy har imponeret mig på pladsen. Også selvom han er højrebenet. Men det vil selvfølgelig kræve noget indkøring. Mon ikke Nico og McCoy burde være nok på den plads.

              Comment


                ......hold op et shitshow....
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Der står han træner sammen med Rami,Tongya,Tyler og Mustafic som er isoleret fra de andre
                  Er der ikke nogle sanktioner i UEFAs lovsamling ? Der kan bruges overfor spillere, som nægter at spille for en klub, hvor de har kontrakt.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                    Aske Adelgaard er sikkert skuffet over, hvorfor han i en hel sæson blev fravalgt til fordel for Mouritsen eller Mickelson. Hvilket jo giver god mening.

                    Man kunne håbe, at de kunne lægge det bag sig og komme videre i en ny virkelighed, hvor der er muligheder for Aske Adelgaard.

                    Men summa summarum, hvis Aske vil være her så lidt, at han er villig til demonstrativt at selvtræne, så skal han da bare videre. At jeg så personligt synes, det er et kæmpe selvmål af ham, det er jo, hvad det er.
                    Ja jeg er sgu pænt overrasket over nogen af de spillere her, som sætter sig over klubben. En spiller som Aske har da slet ikke vist niveau til mere end den spilletid han fik sidste sæson. Han indledte med at få chancen og lave bunkevis af fejl. Siden blev han slået af og kæmpede sig så tilbage på holdet til allersidst. Han stod i en perfekt situation til at være klart 1. Valg, og jeg kan da næppe forestille mig det er store klubber, der står på spring til at hente ham nu.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                      Ja jeg er sgu pænt overrasket over nogen af de spillere her, som sætter sig over klubben. En spiller som Aske har da slet ikke vist niveau til mere end den spilletid han fik sidste sæson. Han indledte med at få chancen og lave bunkevis af fejl. Siden blev han slået af og kæmpede sig så tilbage på holdet til allersidst. Han stod i en perfekt situation til at være klart 1. Valg, og jeg kan da næppe forestille mig det er store klubber, der står på spring til at hente ham nu.
                      Helt utroligt enig.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Ja jeg er sgu pænt overrasket over nogen af de spillere her, som sætter sig over klubben. En spiller som Aske har da slet ikke vist niveau til mere end den spilletid han fik sidste sæson. Han indledte med at få chancen og lave bunkevis af fejl. Siden blev han slået af og kæmpede sig så tilbage på holdet til allersidst. Han stod i en perfekt situation til at være klart 1. Valg, og jeg kan da næppe forestille mig det er store klubber, der står på spring til at hente ham nu.
                        Han sluttede rigtig godt af i sidste sæson og han er stadigvæk ung. Skulle ikke undrer mig at han ryger til en Superligaklub, om ikke andet så som backup.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                          Er der ikke nogle sanktioner i UEFAs lovsamling ? Der kan bruges overfor spillere, som nægter at spille for en klub, hvor de har kontrakt.
                          Så tror jeg bare at de stiller op og måske spiller dårligt med vilje. Eller står stille på banen. Tror ikke der er nogen vej uden om andet end en sund kultur hvor de spillere der kommer ind kender præmissen. Og ellers bliver behandlet ordentligt. Jeg kender et par historier fra Ådalen som jeg ikke kan fortælle om. Men det ville ryste dine grundvolde og måske give dig et andet perspektiv hvorfor nogle måske opfører sig som de gør.
                          Ikke at jeg skal prøve at retfærdiggøre det som sker lige pt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Så tror jeg bare at de stiller op og måske spiller dårligt med vilje. Eller står stille på banen. Tror ikke der er nogen vej uden om andet end en sund kultur hvor de spillere der kommer ind kender præmissen. Og ellers bliver behandlet ordentligt. Jeg kender et par historier fra Ådalen som jeg ikke kan fortælle om. Men det ville ryste dine grundvolde og måske give dig et andet perspektiv hvorfor nogle måske opfører sig som de gør.
                            Ikke at jeg skal prøve at retfærdiggøre det som sker lige pt
                            Vildt og trist. Håber at der sker en kulturændring i Ådalen. Men det tager ofte år at ændre en kultur. Især hvis den er dybt foranket i en organisation.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                              Ja jeg er sgu pænt overrasket over nogen af de spillere her, som sætter sig over klubben. En spiller som Aske har da slet ikke vist niveau til mere end den spilletid han fik sidste sæson. Han indledte med at få chancen og lave bunkevis af fejl. Siden blev han slået af og kæmpede sig så tilbage på holdet til allersidst. Han stod i en perfekt situation til at være klart 1. Valg, og jeg kan da næppe forestille mig det er store klubber, der står på spring til at hente ham nu.
                              I princippet er jeg enig med dig, men jeg synes også, man bør være opmærksom på, at spillerne jo også bare er mennesker, med følelser, selvbilleder, ideer og tanker. Træneren og sportsdirektøren er deres chefer, og de har måske haft en milliard samtaler om alt muligt, lovet hinanden alverden. Hvem
                              ved?

                              Aske har sandsynligvis ikke en idé om, at han har været så dårlig, som flere herinde vil synes. Han har uden tvivl følt, at andre og dårligere spillere blev prioriteret over ham, hvilket han sikkert ikke har synes var vildt fedt. Jeg tænker også, at nogle mennesker er mere modtagelige overfor den dårlige stemning, der kan herske i grupper, og har måske en tendens til at blive mere bitre end andre.

                              Hvor ville jeg dog ønske, at Aske og Max ville give det nye OB-projekt en ærlig chance, men mod menneskelige følelser er rationel analyse og samtale ikke altid lige så effektivt.

                              Vi ved ikke, hvad der er sagt og sket sidste sæson, men jeg tror, nogle spillere er hårde ramt end andre. Aske står foran en gennembrudssæson, men jeg kan frygte, det ikke bliver for OB

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                                Vildt og trist. Håber at der sker en kulturændring i Ådalen. Men det tager ofte år at ændre en kultur. Især hvis den er dybt foranket i en organisation.
                                Kulturen på akademiet er jo sund. Så hvis man som nu skifter det meste ud med akademispillere går det jo stærkt. Så vil de her få lejesvende hurtigt indordne sig.
                                Så skal den bare dyrkes derfra

                                Comment

                                Working...
                                X