Spændende hvad og hvem der møder ind til træning i morgen. Mon der er en lille overraskelse?
Tvivler på det.
EM skal nok overstås før der for alvor kommer gang i spillerrekruttering generelt i klubberne.
Og med vores plads i fødekæden nu, kan det vidst tage rigtig lang tid endnu.
Jeg håber dog på at teamet omkring holdet er ved at have dannet sig et overblik over hvem der bliver, og hvem der skal skibbes afsted.
Spændende hvad og hvem der møder ind til træning i morgen. Mon der er en lille overraskelse?
Tvivler stærkt. En overraskelse er måske hvis en specifik spiller IKKE er der.
Lige pt er de største forstærkninger vel hvis det lykkedes Troels at holde på en del profiler som fx Fenger,Myhra,Gomez og Manneh. Tænker ikke vi kan hente noget der er bedre udefra. Det er kun overflødige spillere som Buray, Sauli, Selvén osv som skal væk hurtigst muligt
Hvis alt går vel tænker jeg at besøge Ådalen i morgen
Jeg er ikke ude i et forsvar af Troels, men hans vurdering af spillere er, må jeg umiddelbart konstatere, noget skarpere end din.
i hvert fald indtil vi henter Thomas M på en guldrandet kontrakt næste uge. Så har vi en ny situation
Han er i en stilling han ikke har været i OB i før, så lad os se hvad der sker.
Men som jeg har givet udtryk for i andre tråde, så er min bekymring om alle hans flotte ord blot er floskler og varm luft.
indtil videre er jeg forsigtig optimist
Jeg mener bare, at TM vil være en god billig back-up til Max og Luca, hvis de ikke er i form, skadet, har karantæne eller noget helt fjerde.
Giv ham en et-årig kontrakt, så TB og JN har god tid til at finde en rutineret 9'er til når vi forhåbentligt snart spiller SL igen.
Mon ikke vi har mellem 10-15% af en transfersum nu når han også har været forbi akademiet? Og han burde sælges for 30-40 mill pund
Så lavt sat må være 20 mill (10% af 267 mill minus de originale 60 mill) og højt sat 45 mill(15% af 356 mill minus de originale 60 mill).
Puhh. Vi kan måske se ind i en sommer hvor der kommer 80-100 mill i kassen hvis det også lykkedes at lave gode salg af Slotsager, Rami,Tongya mfl.
Satme flot af et 1. Div hold!!!!
Comment