Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...l-filip-djukic

    Comment


      Tror ikke han vil være 2. målmand og Myhra har vel ikke fået en så lang kontrakt for at blive det

      https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...l-filip-djukic

      Comment


        Det giver ikke så meget mening, hvis det bliver til noget. For os gør det - han har gjort det godt for Hvidovre, men jeg har svært ved at se, at han skulle slå Myhra af - mest pga. Myhras prisskilt, som om vi vil det eller ej, giver ham et forspring og lidt længere snor. Tror han har mere i sig end at være reserve/førsteudfordrer i et bundhold (hvis vi da overlever!) i Superligaen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

          Det giver ikke så meget mening, hvis det bliver til noget. For os gør det - han har gjort det godt for Hvidovre, men jeg har svært ved at se, at han skulle slå Myhra af - mest pga. Myhras prisskilt, som om vi vil det eller ej, giver ham et forspring og lidt længere snor. Tror han har mere i sig end at være reserve/førsteudfordrer i et bundhold (hvis vi da overlever!) i Superligaen.
          Det eneste der måske giver mening er, hvis Myhra har en nedrykningsklausul

          Comment


            Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

            Det giver ikke så meget mening, hvis det bliver til noget. For os gør det - han har gjort det godt for Hvidovre, men jeg har svært ved at se, at han skulle slå Myhra af - mest pga. Myhras prisskilt, som om vi vil det eller ej, giver ham et forspring og lidt længere snor. Tror han har mere i sig end at være reserve/førsteudfordrer i et bundhold (hvis vi da overlever!) i Superligaen.
            Vi siger farvel til HC, mon ikke også Martin Hansen smutter? Så fra OBs side giver det vel god mening.

            Jeg kan ikke på nogen måde forestille mig at han vil til en klub for at være 2. valg - selv hvis man "lover" ham der er konkurrence om pladsen.

            Men igen - set fra OBs synsvinkel så giver det masser af mening i min bog. Men kan ikke se det kommer til at ske

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Det eneste der måske giver mening er, hvis Myhra har en nedrykningsklausul
              Det havde jeg ikke tænkt på; men nu du siger det ville det komme bag på mig, hvis han ikke havde en nedrykningsklausul. Han er for god til divisionsbold og ville aldrig komme i betragtning til det norske landshold hvis han tog med ned. Men hvorfor skulle Djukic spille 1. division for os, når han kan gøre det samme for Hvidovre? Han har sikkert gode kort på hånden foruden os.

              Comment


                Det er nok kun en noget højere løn og løfte om at være 1. målmand ellers kan jeg ikke se nogen grund til et skifte

                Comment


                  Der må være noget info vi mangler. Jeg har svært ved at se Myhra og Djukic som en duo ved os. Det ville være fint for os, men det har jeg svært ved at se ske.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

                    Det havde jeg ikke tænkt på; men nu du siger det ville det komme bag på mig, hvis han ikke havde en nedrykningsklausul. Han er for god til divisionsbold og ville aldrig komme i betragtning til det norske landshold hvis han tog med ned. Men hvorfor skulle Djukic spille 1. division for os, når han kan gøre det samme for Hvidovre? Han har sikkert gode kort på hånden foruden os.
                    Meget større løn, meget større klub, meget større udfordring og potentiale. Det er det alle gerne vil. Kan sagtens se det ske, men kræver Martin Hansen stopper.

                    Comment


                      Jeg vidste ikke, at BK stadigvæk bor i KBH!

                      https://bold.dk/fodbold/stillinger/1...viktor-fischer

                      Mente man tidligere havde indført en politik om at få spillerne tættere på, ligesom SE gør nu

                      https://bold.dk/fodbold/klubber/soen...-fodboldbusser

                      Comment


                        OB har tibudt Bashkim ny kontrakt:
                        https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...NjSeQn0NA-UHNG
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Jeg må bare sige, at det viser at OB agerer som et 1. Divisionshold. Eneste formildende omstændighed er, at han er tæt på eneste OB mer med klubhistorik. Men han er jo færdig spillemæssigt. Nogen der ser for sig at han får en opblomstring næste sæson 1 år ældre?

                          Comment


                            Hvis vi giver BK en kontrakt, så siger jeg screw down a little bit the expectations på ob's vegne.. Så hedder målsætningen ikke længere top6 (Haha) men et sted mellem 1. Div og superligaen.
                            Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                            Comment


                              Jeg kan se, at det går rigtigt godt for Tongya på Cypern. Efter en sløv start har han fået masser af spilletid de seneste måneder og scoret 4 mål i 7 kampe i mesterskabsspillet.

                              Lejekontrakten udløber sidst på måneden, men mon ikke klubben benytter sig af købsklausulen?

                              Tror det samme sker med Ivan, som gør det godt nordpå.

                              Kan også forestille mig at vi snart ser Mustafic og Burey igen, da de stort set ikke har spillet for deres klubber. Aner ikke hvad historien er mht. Burey

                              Det bliver godt nok en spændende sommer...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                                Jeg kan se, at det går rigtigt godt for Tongya på Cypern. Efter en sløv start har han fået masser af spilletid de seneste måneder og scoret 4 mål i 7 kampe i mesterskabsspillet.

                                Lejekontrakten udløber sidst på måneden, men mon ikke klubben benytter sig af købsklausulen?

                                Tror det samme sker med Ivan, som gør det godt nordpå.

                                Kan også forestille mig at vi snart ser Mustafic og Burey igen, da de stort set ikke har spillet for deres klubber. Aner ikke hvad historien er mht. Burey

                                Det bliver godt nok en spændende sommer...
                                Burey blev vist hentet ind som erstatning for en skade og spilleren er tilbage .. kun hvad jeg har læst mig til herinde ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X