Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• longway78
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
    Dumpet er godt nok hårdt at sige synes jeg…

Forstår din pointe, og har foretrak da også vi fik en kant ind, men forstår ogås OB

Vi har en klar A kæde

Max Luca DonD/Jenner

Og så har vi William M og Elias H som reserver

Tror det her er godt nok hvis IKKE der kommer langvarige skader osv…

Dumpevindue, er godt nok vildt at mene når vi har 21 point på 7 kampe, hentet 1 såiller udefra, og generalt spiller med pil op.
    Jeg tror personligt, at hele OBs plan angående transfervinduet, har ændret sig efter den stsrt vi har fået.
    Måske også en overdrivelse.
    men der var vel ikke mange der var i tvivl om vi ville rykke op igen…
    mener bare vi allerede nu skal begynde at gøre os klar til superliga.
    vi skal have forlænget med 3-4 spillere.
    så vi ikke står næste sommer og skal spille et nyt hold sammen igen.
    og så skal vi forstærke os nu her.
    så vi er klar.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Vi er 100% enige !

Mit skrækscenario (når jeg ikke må bruge min mavefornemmelse) er, at vi nemt kan stå med begge spillere efter vinduet er lukket og hvor står vi så
    Så står vi et sted som ingen ønsker. Hverken klub, spillere eller agenter. De sidste er jeg fløjtende ligeglad med. De er for mig i samme kategori som forsikringer, banker og ejendomsmæglere. Stoler næsten mere på en brugtvognsforhandler.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Nok ikke. Men hvis det ikke lykkedes, så må Rami bare blive skrækeksemplet på at man ikke længere bare kan strejke sig væk fra OB.
    At man endelig har sat foden ned og statueret et eksempel. Det ville jeg have det super fint med

Slotsager er en helt anden case. Han skal sælges i denne uge, forlade klubben med et smil på læben og OB tilfredse med fyldte lommer.
    Denne historie SKAL simpelthen ende lykkeligt~ish
    Vi er 100% enige !

Mit skrækscenario (når jeg ikke må bruge min mavefornemmelse) er, at vi nemt kan stå med begge spillere efter vinduet er lukket og hvor står vi så

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Udfordringen er nok, at han ikke har indgået i træningen (på normal vis) eller været udtaget til/spillet kampe i et stykke tid.

Denne "øde øs ordning" er jo ikke ligefrem salgsfremmende...
    Nok ikke. Men hvis det ikke lykkedes, så må Rami bare blive skrækeksemplet på at man ikke længere bare kan strejke sig væk fra OB.
    At man endelig har sat foden ned og statueret et eksempel. Det ville jeg have det super fint med

Slotsager er en helt anden case. Han skal sælges i denne uge, forlade klubben med et smil på læben og OB tilfredse med fyldte lommer.
    Denne historie SKAL simpelthen ende lykkeligt~ish

Leave a comment:

replied

Der kunne godt komme en udlejning med option på Rami hvis der ikke dukker et godt bud op. For at holde hans værdi i live og måske forøge den
    Udfordringen er nok, at han ikke har indgået i træningen (på normal vis) eller været udtaget til/spillet kampe i et stykke tid.

Denne "øde øs ordning" er jo ikke ligefrem salgsfremmende...

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

tror ikke SIF vil betale det der skal til
    Der kunne godt komme en udlejning med option på Rami hvis der ikke dukker et godt bud op. For at holde hans værdi i live og måske forøge den

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Næppe, men vil måske vise hvilken type direktør TB er.

1) Sælge til en lavere pris sidst på vinduet for at få lidt profit, luft i lønbudgettet og sende en utilfreds spiller afsted

2) Vil ikke sælge for "billigt", så Rami bliver hængende og mulighed for uro i truppen m.m.

Jeg er meget spændt på, hvad der sker de kommende dage... hvilket vi alle nok er !

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Den her er vel ikke skudt ned ? (link fra sidste mandag)

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...et-i-ob-profil

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Ville være typisk hvis Kent får ham til at ligne Messi.

Leave a comment:

• Polle
    replied

Leave a comment:

• Plum
    replied

Dette er jo ikke officiel viden der meldes ud…..
    Ok så rene spekulationer for begge dele?
    Kunne godt være at Rami’s agent havde sagt noget (igen) og SK eller TB var spurgt ind til det og havde kommenteret (undvigende) ..

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Hvor og hvornår har Rami meldt ud at han er klar til holdet og hvor og hvornår har OB meldt ud at det ikke kommer til at ske?
    Dette er jo ikke officiel viden der meldes ud…..

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

Hvornår har Rami sagt det? Bare af interesse.

Såfremt det er sandt, håber jeg, at han og agenten får en revselse, man fremsætter en ny kontrakt uden klausuler, og markerer hvor skabet står (har han ikke kun 16 måneder tilbage af sin nuværende?)

Er han blevet klogere, og vil klubben, gentager jeg mit motto som for Trybull. Velkommen tilbage, hold kæft, og præstér.
    Han har 2 år tilbage

Leave a comment:

• jojo
    replied
    Rami kan sagtens passe ind i spillestilen, men uden noget er meldt ud, så tror jeg at Kadrii og Køhlers afgange har haft betydning for hans motivation i OB. Uden at vide det så vil Rami nok helst noget andet, ligesom OB gerne vil noget andet. Det ligner en afgang, men alt er vel i spil, kunne godt se en fransk midter klub som sandsynlig, han er jo ikke ligefrem boldmogol.

Leave a comment:

• Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

Hvordan tænker du ikke han passer ind?

Det er ikke fordi jeg er uenig, men måske mangler noget taktisk know-how og er interesseret i vinklen. Kan man ikke spille med de 2 6'ere som i vores nuværende opstilling med en oprydder, alá Manneh, og en kreatør, der er lidt mere fremadskuende?
    Jeg tænker primært det er noget med presintensiteten, der ikke rigtigt rimer på at være 8’er (eller sekundær 6’er) i vores nuværende spillestil. Så skal han i hvert fald vise det mere kontinuerligt end han gjorde, da han spillede 8’er i foråret. Manneh har jo heller ikke den største presradius og fungerer imo rigtig fint i nuværende opstilling fordi han har to løbestærke 8’ere omkring sig. Ham og Rami samtidig ville i mine øjne give et noget andet spillemæssigt udtryk, upåagtet at de begge er virkeligt dygtige fodboldspillere.

Leave a comment:

Working...
X