Oprindeligt indsendt af Monrad
Se indlæg
sofistikeret? Syntes ærlig talt ikke TB ser alt for godt ud i denne sag. At Slots ikke har noget imod det økonomiske i en ny aftale behøver jo ikke nødvendigvis at have noget med agenten at gøre - der er andre ret væsentlige elementer; hvad er planen for Slotsager?, udvikling - hvornår skal han videre? Det kan være div. klausuler osv.
Du får det til at fremstå som om Slotsager bliver styret af sin agent...det er Slotsager der har ansat agenten til at varetage hans interesser. Ja han bliver naturligvis rådgivet - men hvis Slotsager siger han vil forlænge - så må det da blive sådan.
TB får også sagt at han ikke vil udtale sig mere om sagen - da der opstår misforståelser når man ikke taler direkte - hvorefter han i samme åndedrag udtaler sig.
"For det første tror jeg, at det er bedre, at jeg snakker direkte med agenten om det, for det ser ud til, at hver gang, det er blevet fremlagt et andet sted, så er der et eller andet filter oppe, hvor man bliver bekymret og nemt bliver beklikket. Det er jeg ikke interesseret i. Men jeg har simpelthen ikke mulighed for at genkende, hvad der bliver sagt. Derfor snakker jeg nok hellere med agenten og Tobias."
Så må sige jeg er langt fra at være imponeret over TB og OB i denne sag - men de er naturligvis ikke ene om at skabe det rod her, som nok startede allerede omkring juletid hvor man skulle have taget den. Istedet skulle der nyt trænersetup, ny rekruteringsmand, en sportsdirektør der mere eller mindre var fyret - men som af en eller anden grund skulle blive siddende på sin post...godt nok et stort rod de har skabt sig.
Leave a comment: