Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
    Troels Bech spiller højt spil, igennem pressen, da man tilsyneladende ikke har været tilfreds med den oprindelige aftale, (designet af BW) og det agenten stod til at få nu, og måske fremadrettet ved et salg.
    Er vel derfor han bliver ved med at nævne, at der er 4 som skal være enige, (hvem end den 4 mand så er) for at trække agenten med ned i dyndet omkring de braste forhandlinger og tilskynde, at det bl.a. skyldes grådighed, på vegne af Slots.
    Det bliver gjort lidt sofistikeret, således broen ikke er brændt, men jeg synes det er tydeligt, at Troels ikke mener, at Slotsager har noget imod det økonomiske udspil og at det derfor, må være 3-4 part som modsætter sig.

Men at det er endt her, og BW ikke fik denne lukket for længst, er vel nok det mest amatør agtige længe, på niveau med, at vi har afvist at købe en akademi i Afrika for et "Bonde beløb", som AGF nu er rendt med i stedet.

Vi ligger sgu som vi har redt, i første division.
    og hvor læser du lige det?

sofistikeret? Syntes ærlig talt ikke TB ser alt for godt ud i denne sag. At Slots ikke har noget imod det økonomiske i en ny aftale behøver jo ikke nødvendigvis at have noget med agenten at gøre - der er andre ret væsentlige elementer; hvad er planen for Slotsager?, udvikling - hvornår skal han videre? Det kan være div. klausuler osv.

Du får det til at fremstå som om Slotsager bliver styret af sin agent...det er Slotsager der har ansat agenten til at varetage hans interesser. Ja han bliver naturligvis rådgivet - men hvis Slotsager siger han vil forlænge - så må det da blive sådan.

TB får også sagt at han ikke vil udtale sig mere om sagen - da der opstår misforståelser når man ikke taler direkte - hvorefter han i samme åndedrag udtaler sig.

"For det første tror jeg, at det er bedre, at jeg snakker direkte med agenten om det, for det ser ud til, at hver gang, det er blevet fremlagt et andet sted, så er der et eller andet filter oppe, hvor man bliver bekymret og nemt bliver beklikket. Det er jeg ikke interesseret i. Men jeg har simpelthen ikke mulighed for at genkende, hvad der bliver sagt. Derfor snakker jeg nok hellere med agenten og Tobias."

Så må sige jeg er langt fra at være imponeret over TB og OB i denne sag - men de er naturligvis ikke ene om at skabe det rod her, som nok startede allerede omkring juletid hvor man skulle have taget den. Istedet skulle der nyt trænersetup, ny rekruteringsmand, en sportsdirektør der mere eller mindre var fyret - men som af en eller anden grund skulle blive siddende på sin post...godt nok et stort rod de har skabt sig.

Leave a comment:

• Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Aaaah. Det er nu også meget belejligt at agenten her kort før lukketid slår kontra på TB's udtalelser for 11 dage siden. Hvorfor slog de ikke kontra med det samme, hvis det TB har lukket vrøvl ud?
    Det lyder mere som en agent, som har sat alle sejl ind på et salg denne sommer, som han ikke når i mål med. Nu skal der genforhandles ny kontrakt, og det skal fremstå som en opad bakke-sag for OB, fordi de har alt at tabe.
    jeg er egentlig græsk katolsk bare de ser at får lukket en aftale, så er jeg godt tilfreds

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Av av av. Kæmpe rids i lakken på Troels Bech. Hvor mange var ikke ude og give Bjørn Wesstrøm skylden.
    Troede disse fadæser var fortid, men åbenbart ikke.
    Aaaah. Det er nu også meget belejligt at agenten her kort før lukketid slår kontra på TB's udtalelser for 11 dage siden. Hvorfor slog de ikke kontra med det samme, hvis det TB har lukket vrøvl ud?
    Det lyder mere som en agent, som har sat alle sejl ind på et salg denne sommer, som han ikke når i mål med. Nu skal der genforhandles ny kontrakt, og det skal fremstå som en opad bakke-sag for OB, fordi de har alt at tabe.

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Ah…

Folk har en tendens til at fremstille (unge) fodboldspillere som helt tanketomme nikkedukker. Det er en del nok, men hvad TS angår, så er jeg nu overbevist om, at havde han virkelig villet forlænge, så var det for længst sket.

Der er mange parter i det rod her.

Ps absolut ingen kritik af Slots her, blot en konstatering, og som dig ser jeg agenter som en paria i moderne fodbold.

Leave a comment:

• Monrad
    replied
    Hvis det lykkes, er det en geni streg, og indtil videre virker det til, at parterne i hvert fald igennem medierne, har lyst til at sætte sig ned (igen?). Hvilket er affødt, af Troels første "kommuniké" igennem pressen, som fik udstillet TS lejren. Så vi er helt på linje...

Men stadig en anelse højt spil, at trække BW's kontrakt tilbage, glemme at sende et nyt forslag, for så derefter gå i pressen og sige, at der slet ikke er hul igennem til Slotsager lejren, men jeg kan li det... vældigt meget.

For er der et folkefærd som ikke umiddelbart vinder hjerte hos mig, er det agenter og det de tjener på det her.

Slotsager banker sig på OB logoet ved sidste hjemmekamp, efter kampen og som har udtalt ved flere lejligheder, at han gerne bliver i OB, så selvfølgelig er det ikke TS som er problemet her, han har et stor OB hjerte.

Det er handler om en agent, som har haft lidt for store ambitioner på egne vegne ved en kontrakt forlængelse og hvor er det dog ærgerligt, at det tager en god dreng som gidsel som egentligt bare gerne vil spille fodbold for OB. Nu starter han ude, og det gør i øvrigt ondt, kan man godt se.

Leave a comment:

• Mhjortebjerg
    replied
    Troels Bech spiller højt spil, igennem pressen, da man tilsyneladende ikke har været tilfreds med den oprindelige aftale, (designet af BW) og det agenten stod til at få nu, og måske fremadrettet ved et salg.
    Er vel derfor han bliver ved med at nævne, at der er 4 som skal være enige, (hvem end den 4 mand så er) for at trække agenten med ned i dyndet omkring de braste forhandlinger og tilskynde, at det bl.a. skyldes grådighed, på vegne af Slots.
    Det bliver gjort lidt sofistikeret, således broen ikke er brændt, men jeg synes det er tydeligt, at Troels ikke mener, at Slotsager har noget imod det økonomiske udspil og at det derfor, må være 3-4 part som modsætter sig.

Men at det er endt her, og BW ikke fik denne lukket for længst, er vel nok det mest amatør agtige længe, på niveau med, at vi har afvist at købe en akademi i Afrika for et "Bonde beløb", som AGF nu er rendt med i stedet.

Jeg er uenig. Synes sgu egentlig det er OK.

I min optik, er der ingen tvivl om, at det Troels forklarer i første omgang har været tilfældet. Nu blev det offentligt kendt, og det var ikke i TS, og især ikke i agentens interesse. De fremstår enormt dårligt og med god årsag.

Man åbner derfor døren på klem til en forhandling. Jeg ser det som en gordisk knude der er løst.

Højt spil? Måske. Men noget skulle man jo gøre, så agenten og spilleren ikke smuttede med det hele, IMHO.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied

1. Købende klub
    2. Sælgende klub
    3. Spiller
    4. Agent

Leave a comment:

• Monrad
    replied

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Av av av. Kæmpe rids i lakken på Troels Bech. Hvor mange var ikke ude og give Bjørn Wesstrøm skylden.
    Troede disse fadæser var fortid, men åbenbart ikke.

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Om Slotsager og situationen:
    Troels vil meget gerne skrive forlængelse med ham og kommer nu vel med et udspil. Men der er åbenbart lidt kabale mellem OB og Slottsagers lejret/agenten.
    https://www.tv2fyn.dk/odense/agent-m...ah7X-fD6rj0g8Q
    Det er mig en gåde, at en så oplagt *god sag* - sympatisk egenudviklet spiller med et enormt talent - kan ende i sådan noget rod her.

Symptomatisk for at der virkelig er et stort arbejde foran os med klubben.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Om Slotsager og situationen:
    Troels vil meget gerne skrive forlængelse med ham og kommer nu vel med et udspil. Men der er åbenbart lidt kabale mellem OB og Slottsagers lejret/agenten.
    https://www.tv2fyn.dk/odense/agent-m...ah7X-fD6rj0g8Q

Leave a comment:

• Aagaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Hvorfor trække nogle byture ind i tråden?

Hvad har han (beviseligt) gjort forkert.

Lad dog spillerne have et privatliv.
    Jeg tror efterhånden ikke, der er én herinde, der er i tvivl om, at du synes, det var helt okay, at de tog i byen, og fred være med det.
    Vi andre henholder os nok bare til, at Troels har meldt ud, at det ikke duer i forhold til de interne regler, som de spillere selvfølgelig kender alt til.

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Men hvor stort et signon fee kan de forvente på en ung mand der har siddet på bænken en hel sæson i næstbedste række uagtet at han har været på en liste over store talenter.
    Pludselig er han næsten 20 og to nye årgange er kommet til siden han var mest varm ..
    Det er et godt spørgsmål og det kan jeg ikke svare på.
    Men hvis de tidligere er blevet præsenteret for (et gæt herfra) en pris på 4 millioner euro til en klub og så kommer spiller og agent oveni og de så kan nøjes med 1 eller 2 millioner euro for at vente et halvt eller et helt år og samtidig "kun" skal betale til spiller og agent, så er der nok nogle der er villige til at vente.

Jeg håber OB, Slotsager og agentfirmaet kommer frem til en løsning så han enten forlænger eller han bliver solgt. Er dog ikke optimistisk lige nu.

Leave a comment:

• Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Igen er vi enige. Men en Rami (med hans kvaliteter) burde vel allerede være solgt. Er vi for grådige eller ser vi bare et større lys i ham end andre?

Ja, Aske blev netop købt tidligere, så han kan komme i kampform inden alt for meget at turneringen er spillet. For hver dag der går stilles både spiller og klub dårligere.
    Helt enige er vi nok ikke. Langt de fleste handler kommer først på plads allersidst i transfervinduet og købende klubber kan sagtens være i situationer, hvor de er villige/tvunget til at betale mere end tidligere i vinduet. Selvfølgelig er der et element af pokerspil i det, men det er sådan markedet fungerer - om man så synes det giver mening eller ej. Men jeg tror simpelthen ikke på at en uge fra eller til uden kamptræning gør den store forskel ift. prissætningen. Rami skulle forøvrigt stå ganske skarpt fysisk, så mon ikke han rimelig hurtigt kommer i kampform, når/hvis han lander i en ny klub?

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Det er ikke utænkeligt at nogen ser mere positivt på OB, hvis vi formår at få mere harmoni i truppen, og bliver ved at vinde rigtig mange fodboldkampe. Udfordringen er bare at eksempelvis Fenger ser sig selv som 9'er, men hos os fungerer han bedst som kant. Nico er nok også mest komfortabel med udsigt til en karriere som højre back, og her tror jeg uanset hvor stærkt Nico præsterer at OB vil finde en venstrebenet til vi igen spiller superliga. Manneh skal virkelig stramme sig an. Jeg tro han får en god hyre, og skal han være det værd, så skal han virkelig levere en god sæson. Vi har Trybull der ånder ham i nakken, og jeg tror han overtager 6'eren når han kommer i omdrejninger og så giver det lidt sig selv med ham. Han har også lavet nogle ting med byture både med Minteh og senest med Deedson, så jeg tror egentlig bare vi lige har behov for ham i hvert fald dette halvår, og så kan han finde et sted til vinter hvis han vil eller spille sin kontrakt ud og så siger vi tak for denne gang i ro og mag.
    Hvorfor trække nogle byture ind i tråden?

Hvad har han (beviseligt) gjort forkert.

Lad dog spillerne have et privatliv.

Leave a comment:

Working...
X