Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Et af de mere håbløse og dyre kapitler må man sige.
    Omvendt kunne det da i den grad betale sig for Miami at trække sig sidste sommer, når de så I stedet kan nappe ham nu gratis.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Et af de mere håbløse og dyre kapitler må man sige.
      Omvendt kunne det da i den grad betale sig for Miami at trække sig sidste sommer, når de så I stedet kan nappe ham nu gratis.
      Det er spildt mælk, og når tingene endte som de gjorde, må Inter Miami for min skyld få ham.

      Clean cut og Goodbye-Ruth!

      At jeg så stadigvæk er dybt chokeret og harm over, hvordan han har tacklet situationen og ageret overfor klubben, det er noget helt andet.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

        Det er spildt mælk, og når tingene endte som de gjorde, må Inter Miami for min skyld få ham.

        Clean cut og Goodbye-Ruth!

        At jeg så stadigvæk er dybt chokeret og harm over, hvordan han har tacklet situationen og ageret overfor klubben, det er noget helt andet.
        Ja, af med plasteret og videre.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Et af de mere håbløse og dyre kapitler må man sige.
          Omvendt kunne det da i den grad betale sig for Miami at trække sig sidste sommer, når de så I stedet kan nappe ham nu gratis.
          ja hvis det var min klub ville jeg da godt nok tænke mig om en ekstra gang. Kan godt være du kan få en gratis spiller - men efter den opførsel ville jeg da liiiige overveje en ekstra gang om han er det værd.

          - men ja lad os få ham ud af klubben hurtigst muligt - ingen grund til at trække det i langdrag.

          Jeg håber dog OB lige kigger den sag lidt ekstra i sømmene; har Köhler og klub "X" lavet en forhåndsaftale på betingelse af han kunne gå gratis? Det kan simpelthen ikke være lovligt

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

            ja hvis det var min klub ville jeg da godt nok tænke mig om en ekstra gang. Kan godt være du kan få en gratis spiller - men efter den opførsel ville jeg da liiiige overveje en ekstra gang om han er det værd.

            - men ja lad os få ham ud af klubben hurtigst muligt - ingen grund til at trække det i langdrag.

            Jeg håber dog OB lige kigger den sag lidt ekstra i sømmene; har Köhler og klub "X" lavet en forhåndsaftale på betingelse af han kunne gå gratis? Det kan simpelthen ikke være lovligt
            Jeg tror det vil være naivt at tro at den slags ikke sker før de sidste 6 mdr. kontraktpriode, men det er nok en anden snak. HVIS det virkelig er tilfældet at Sve(i)n har lavet en aftale med en anden klub drejer det sig vel om hvad OB kan dokumentere er sket. Jeg medgi’r gerne i min “hævntørst” at jeg håber at det det kan sandsynliggøre regelbruddet og samtalen med SK kan offentliggøres, ellers må fuglen jo flyve derhen hbor der er bedre fir ham

            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Jeg tror det vil være naivt at tro at den slags ikke sker før de sidste 6 mdr. kontraktpriode, men det er nok en anden snak. HVIS det virkelig er tilfældet at Sve(i)n har lavet en aftale med en anden klub drejer det sig vel om hvad OB kan dokumentere er sket. Jeg medgi’r gerne i min “hævntørst” at jeg håber at det det kan sandsynliggøre regelbruddet og samtalen med SK kan offentliggøres, ellers må fuglen jo flyve derhen hbor der er bedre fir ham
              jo men det var en ting hvis Köhler havde hat kontrakt udløb og så havde forhandlet sin næste på plads - og ellers spillet færdigt.

              - Men han var og er jo stadig under kontrakt - og vælger så (angiveligt) ikke at ville spille mere for at kunne komme til en ny klub. Så hvis det passer har han, hans agent og denne klub haft kontakt med hinanden - vel uden om OBs viden og lavet en aftale - mens der stadig var 2œ år tilbage på kontrakten - medmindre lige OB rykkede ned.

              Comment


                Den historie jeg har hørt fra en god kilde er i hvert fald ikke til Köhlers forsvar. Farvel og tak til ham.

                Comment


                  Nå, det var bare en bihulebetændelse, og du måtte ingenting sige. Du er tilgivet, Sven.

                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                    Den historie jeg har hørt fra en god kilde er i hvert fald ikke til Köhlers forsvar. Farvel og tak til ham.
                    Tror ikke meget på den historie

                    https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...er-mundkurv-pa

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      det gør jeg heller ikke - hvorfor skulle man give ham mundkurv på over en bihulebetændelse...det må du kunne gøre bedre sven

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                        det gør jeg heller ikke - hvorfor skulle man give ham mundkurv på over en bihulebetændelse...det må du kunne gøre bedre sven
                        Tænker det er den officielle historie han også har forsøgt at sælge til OB. Uden held

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Tænker det er den officielle historie han også har forsøgt at sælge til OB. Uden held
                          At han ikke en gang kom med på bænken mod Randers hvor Trybull havde karantæne kan vel næppe forkkares kun med manglende energi pga kronisk bihulebetændelse.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Der arbejdes stadigvæk med målmanden fra Hvidovre. Dog lidt sværere efter nedrykningen, men stadig en mulighed

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg
                              Der arbejdes stadigvæk med målmanden fra Hvidovre. Dog lidt sværere efter nedrykningen, men stadig en mulighed
                              Giver mening hvis det er sandt at Myhra har ogå en klausul i kontrakten at kontrakten kan rives over efter nedrykning
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Giver mening hvis det er sandt at Myhra har ogå en klausul i kontrakten at kontrakten kan rives over efter nedrykning
                                Enig. Det skulle hænge sammen…….

                                Comment

                                Working...
                                X