Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    man hentede jo Myhra for at blive i superligaen. Og medmindre han har sådan en af de der håbløse klausuler så har OB stadig 4½s kontrakt med ham.

    Slotsager skal jo sælges - men find nu en god hollandsk klub til ham. Sælge ham internt i DK vil fandme gøre nas.
    Vi har jo lige set at bare fordi man har en kontrakt, så afholder det ikke OBs spillere for enten at nægte at spille, eller bare præstere langt under niveau. Artiklen indikerer jo at Myhra godt kunne ende med at blive solgt, og hvis det sker vil jeg bare sige at det er utilgiveligt at man også lader Bernat gå.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
      https://fyens.dk/ob/fc-nordsjaelland...4eac3345bc53-7

      Det var sgu da meget godt at vi nåede at få smidt HC på porten
      Tja, den artikel er så ukonkret at det er svært at konkludere særlig meget. Det Leif skriver om Myhra kan mam vel skrive om snart sagt hver eneste OB-spiller pt. (Og at FCN og snart sagt alle andre større danske klubber er interesserede i Slotsager er vel også ret åbenlyst - Leifs lommeanalyse af, hvorfor OB kan føle sig nødsagede til at sælge til FCN virker til gengæld noget tynd imo)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

        Vi har jo lige set at bare fordi man har en kontrakt, så afholder det ikke OBs spillere for enten at nægte at spille, eller bare præstere langt under niveau. Artiklen indikerer jo at Myhra godt kunne ende med at blive solgt, og hvis det sker vil jeg bare sige at det er utilgiveligt at man også lader Bernat gå.
        kan jo være man skriver med Bernat så? Ved ikke om han har skrevet med en ny klub endnu?

        Myhra virker på mig til at være proffesionel - har gjort det godt og optræder fornuftigt i medierne. Derfor kan han jo godt ønske at komme væk - men tænker trods alt ikke han laver en Sven Köhler hvis ikke det lykkedes.

        - men han henter vel også en pæn løn, og det kan jo være at OB også er interesseret i at sende ham videre.

        Men Myhra, Owusu, BP, Manneh er spillere jeg gerne ser vi holder på som en del af fundamentet...der mangler helt sikkert en del mere - men tænker det ville være et fint sted at starte, Kadrii også hvis han vil tage en sæson mere. Og så Fenger og Kjerrumgaard - dem kunne der sikkert også være nogle der kigger på...Don D

        Men tilbage til Bernat - ja nu virker det som en håbløs disposition og må da også erkende at jeg blev noget overrasket over at man hentede en keeper i vinters. Men vi var skadesramt, vidste ikke hvornår Hansen kunne spille igen og ville naturligvis ikke gå ind til så afgørende en halvsæson kun med vores 3. keeper fit.

        Det er møguheldige omstændigheder men forstår godt man handlede som man gjorde...men ja vi rykkede stadig ned og nu kan de beslutninger så virkeligt komme og bide os i røven

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

          Tja, den artikel er så ukonkret at det er svært at konkludere særlig meget. Det Leif skriver om Myhra kan mam vel skrive om snart sagt hver eneste OB-spiller pt. (Og at FCN og snart sagt alle andre større danske klubber er interesserede i Slotsager er vel også ret åbenlyst - Leifs lommeanalyse af, hvorfor OB kan føle sig nødsagede til at sælge til FCN virker til gengæld noget tynd imo)
          Det kan du have ret i, og det er også meget muligt at Myhra bliver. Det er bare lidt nedslående at dagen efter Bernat står og græder foran fansene og undskylder for nedrykningen, så skal man læse at 1. målmanden måske også forsvinder.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

            kan jo være man skriver med Bernat så? Ved ikke om han har skrevet med en ny klub endnu?

            Myhra virker på mig til at være proffesionel - har gjort det godt og optræder fornuftigt i medierne. Derfor kan han jo godt ønske at komme væk - men tænker trods alt ikke han laver en Sven Köhler hvis ikke det lykkedes.

            - men han henter vel også en pæn løn, og det kan jo være at OB også er interesseret i at sende ham videre.

            Men Myhra, Owusu, BP, Manneh er spillere jeg gerne ser vi holder på som en del af fundamentet...der mangler helt sikkert en del mere - men tænker det ville være et fint sted at starte, Kadrii også hvis han vil tage en sæson mere. Og så Fenger og Kjerrumgaard - dem kunne der sikkert også være nogle der kigger på...Don D

            Men tilbage til Bernat - ja nu virker det som en håbløs disposition og må da også erkende at jeg blev noget overrasket over at man hentede en keeper i vinters. Men vi var skadesramt, vidste ikke hvornår Hansen kunne spille igen og ville naturligvis ikke gå ind til så afgørende en halvsæson kun med vores 3. keeper fit.

            Det er møguheldige omstændigheder men forstår godt man handlede som man gjorde...men ja vi rykkede stadig ned og nu kan de beslutninger så virkeligt komme og bide os i røven
            Jeg synes alle dage det var mange penge at bruge på en ny målmand, når vi i fovejen havde en god ung fynbo på samme plads. Og jeg kan godt sidde og ærgre mig over den måde Bernat sluttede i klubben på. Når det er sagt så håber jeg selvfølgelig på at Myhra bliver, og at vi ikke har skrevet en eller anden åndssvag nedrykningsklausul ind i hans kontrakt. Hvis han bliver og står glimrende i en sæson hvor vi rykker op, så vil det da gøre knap så ondt at miste Bernat.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
              https://fyens.dk/ob/fc-nordsjaelland...4eac3345bc53-7

              Det var sgu da meget godt at vi nåede at få smidt HC på porten
              Kan man forestille sig at signe HC igen?
              Martin Hansen vil vel næppe spille 1. div. selvom jeg ikke kan se hvor han ellers skulle spille og Myhra skal vel sælges ..
              Selvom Martin Hansen bliver i OB er der noget med skader ..
              Vil Djukic til OB frem for Hvidovre?
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
                Håber NT ringer inden og tilbyder David Nielsen en guldrandet kontrakt med låning på et stort budget og endnu større ved oprykning. https://bold.dk/fodbold/klubber/lyng...e-om-david-vil ikke at jeg tror det sker. Men man har jo lov til at drømme lidt.
                DN skal være velkommen. Hvis vi skulle have haft en chance for at lokke David Nielsen til skulle det dog nok have været i vinters.

                Hvad er ellers folks gæt på hvad der kommer til at blive meldt ud på pressemøde fra OB ledelsen den kommende uge?.

                Mine gæt frit fra hoften:
                Bjørn Weststrøm bliver fyret og Jimmi Nagel overtager den post.
                Søren Krogh fyres og Kim Engstrøm, Mads Lyng eller Frank Hjortebjerg overtager.

                Spilletrup:
                Der forlænges med Baskim og der rykkes 2-3 spillere mere op fra akademiet udover McCoy og Julius Bertel Askou. Mine gæt: Noah Lassen, Juul Sandberg og William Christian Martin samt én af U-målmændende, har ingen idé om hvem der står forrest i køen nu hvor Magnus Nielsen flytter til nordjylland.

                Emner som rutinerede spillere vi måske kan lokke til 1. division og som kan være rutineret støtte for de unge spillere vi skal satse på i fremtiden.

                Jeppe Grønning. sidder meget på bænken i Viborg.
                Daniel Høegh. Kan måske lokkes hjem til Odense og tættere på familien, hvis Randers misser Europa.
                Jens Jacob Tomasen. Får vist ikke så meget spilletid pt.


                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                  https://fyens.dk/ob/fc-nordsjaelland...4eac3345bc53-7

                  Det var sgu da meget godt at vi nåede at få smidt HC på porten
                  Ha ha , ja det vil udstille den tåbelige handel yderligere hvis der også her er klausul i kontrakten.
                  Håber Bernat har lavet en aftale med en superligaklub, og at han bliver succesfuld.
                  Last edited by Magge; 26-05-2024, 12:44.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                    DN skal være velkommen. Hvis vi skulle have haft en chance for at lokke David Nielsen til skulle det dog nok have været i vinters.

                    Hvad er ellers folks gæt på hvad der kommer til at blive meldt ud på pressemøde fra OB ledelsen den kommende uge?.

                    Mine gæt frit fra hoften:
                    Bjørn Weststrøm bliver fyret og Jimmi Nagel overtager den post.
                    Søren Krogh fyres og Kim Engstrøm, Mads Lyng eller Frank Hjortebjerg overtager.

                    Spilletrup:
                    Der forlænges med Baskim og der rykkes 2-3 spillere mere op fra akademiet udover McCoy og Julius Bertel Askou. Mine gæt: Noah Lassen, Juul Sandberg og William Christian Martin samt én af U-målmændende, har ingen idé om hvem der står forrest i køen nu hvor Magnus Nielsen flytter til nordjylland.

                    Emner som rutinerede spillere vi måske kan lokke til 1. division og som kan være rutineret støtte for de unge spillere vi skal satse på i fremtiden.

                    Jeppe Grønning. sidder meget på bænken i Viborg.
                    Daniel Høegh. Kan måske lokkes hjem til Odense og tættere på familien, hvis Randers misser Europa.
                    Jens Jacob Tomasen. Får vist ikke så meget spilletid pt.

                    DN ville være en katastrofe på den lange bane, den mand har desværre alt for mange skeletter i skabet, glem alt om ham, så er det sagt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Ha ha , ja det vil udstille den tåbelige handel yderligere hvis der også her er klausul i kontrakten.
                      Håber Bernat har lavet en aftale med en superligaklub, og at han bliver succesfuld.
                      En forlængelse med Slotsager og evt. udlejning til FCN, kunne faktisk ikke være helt tosset.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                        Jeg synes alle dage det var mange penge at bruge på en ny målmand, når vi i fovejen havde en god ung fynbo på samme plads. Og jeg kan godt sidde og ærgre mig over den måde Bernat sluttede i klubben på. Når det er sagt så håber jeg selvfølgelig på at Myhra bliver, og at vi ikke har skrevet en eller anden åndssvag nedrykningsklausul ind i hans kontrakt. Hvis han bliver og står glimrende i en sæson hvor vi rykker op, så vil det da gøre knap så ondt at miste Bernat.
                        jo det fint nok - men man må jo have vurderet at han ikke var GOD nok. Er det en ung markspiller så er der alt andet lige lidt mere råd til at lave fejl - der er målmanden bare mere udsat. Men tænker det allerede må have været oppe og vende før Myhra kom til - man havde jo alle muligheder for at forlænge i efteråret - det valgte man ikke at gøre - så Bernat har jo nok også kunnet se hvor det bar henad.

                        Han er jo også et sted aldersmæssigt hvor han skal til at spille fast.

                        Comment


                          Daniel Høegh hjem ville være godt. Han er ikke ung længere, men der kunne komme noget samling omkring ham, både på banen og udenfor banan. Han kunne være anfører fra dag et. Høegh og Gomez i idealopstillngen. Det vil jeg have fin tiltro til. De supplerer hinanden godt. En højrebenet i Gomez, en venstrebenet i Høegh. Gomez hurtig og stærk. Høegh med overblik og dirigentstok.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            jo det fint nok - men man må jo have vurderet at han ikke var GOD nok. Er det en ung markspiller så er der alt andet lige lidt mere råd til at lave fejl - der er målmanden bare mere udsat. Men tænker det allerede må have været oppe og vende før Myhra kom til - man havde jo alle muligheder for at forlænge i efteråret - det valgte man ikke at gøre - så Bernat har jo nok også kunnet se hvor det bar henad.

                            Han er jo også et sted aldersmæssigt hvor han skal til at spille fast.
                            Jeg tror du har ret i at de ikke syntes Bernat var god nok, og at de var nød til at hente en ny, og i så fald er det jo fint nok. Jeg vil bare mene at de tager/tog fejl, og at Bernat er god nok til OB. I sidste ende gjorde det desværre heller ikke nogen forskel at vi hentede en målmand der var en smule bedre.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                              En forlængelse med Slotsager og evt. udlejning til FCN, kunne faktisk ikke være helt tosset.
                              Tror ikke det sker. Mon ikke han er fortid i OB og ender på kontrakt i FCN…

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

                                Tror ikke det sker. Mon ikke han er fortid i OB og ender på kontrakt i FCN…
                                Hvorfor skulle OB dog sælge til en anden dansk klub, når der tidligere har været meldt om masser sf udenlandsk interesse? Og hvorfor skulle Slots ikke selv hellere ville udenlands allerede?

                                Comment

                                Working...
                                X