https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...en-sta-pa-klem
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommer 2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Ok. Kender han ikke men han spillede 25 kampe i samme liga sidste år .. et års backup indtil der hentes en reel VB
Mener det er oplagt at hente en der er god nok til superligaen når vi er oppe igen.
Leave a comment:
-
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
OB kan komme til at ligne nogle kæmpe idioter om et halvt år eller et helt år, hvis Slotsager vælger at forlade os.
Modsat kan vi alle hoppe og danse over Troels, om 1 måned eller 2, HVIS en forlængelse kommer på plads.
Jeg venter med at lave en konklusion, til om et halvt år. Hvis Slotsager skifter gratis væk, så er det katastofralt for OB og det nye projekt.
.... men ja, det ville virkelig være fiasko hvis han ryger uden vi får en krone for ham.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæghttps://www.tv2fyn.dk/odense/ob-sael...t-lukker-snart
vinduet er lukket så bare find noget andet at lave.
nøj jeg savner Jesper Hansen han ventede trods alt til kl 19 med at lukke vinduet
De andre er i min verden trainees og skal bruge en sæson minimum på bare at etablere sig i truppen.
Men det er nok ikke hele sandheden vi hører her. Men det der lyder mest salgsbart i pressen
Man er nok blevet enige om at nulstille økonomien lidt nu når det alligevel går så godt da tingene løb lidt løbsk under BW. Men man vil selvfølgelig ikke sige det pga diverse priser og sponsorer
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Han har udløb til næste sommer, så hvis Vendsyssel vil smide en lille skilling for ham, så ville jeg ikke have noget imod det. Spørgsmålet er vel om klubben har det fint med at Julius Berthel Askou er 4. valg i midterforsvaret?
Lige nu er vi jo 1 skade fra i hver kæde til at starte med en på 17-19 år +/-
Det har de åbenbart ikke problemer med. Så hvorfor her?
- Likes 2
Leave a comment:
-
Yderst fornuftigt af TB. Som han siger: Der er 10 kampe til næste vindue, hvor vi kam agere langt mere rationelt.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægIvan?
Vendsyssel jagter en midterforsvar inden deadline, men det er ikke sikkert, at der sker noget.
Det fortæller klubbens sportschef Christian Larsen til Tipsbladet.Der kan ske noget, og vi har også en føler eller to ude, men det er på spillere hvor det ikke er sindssygt realistisk, at det sker.
Tiden må vise, om Vendsyssel lykkes med at hente sådan en spiller.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægIvan?
Vendsyssel jagter en midterforsvar inden deadline, men det er ikke sikkert, at der sker noget.
Det fortæller klubbens sportschef Christian Larsen til Tipsbladet.Der kan ske noget, og vi har også en føler eller to ude, men det er på spillere hvor det ikke er sindssygt realistisk, at det sker.
Leave a comment:
-
Ivan?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægSå fik en af de klubber der har spurgt på Slots solgt deres bedste centerforsvarer (FCN).
Han havde intet hørt omkring Slotsager eller andre fra OB.. Overhovedet.
Så det var en kedelig snak for en OB`er. Den eneste han kendte var Onougha handlen til 2 mill euro plus 1/2 mill i bonusser som også er i medierne
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Hvem er de 15 spillere - jeg tæller 17 inkl. Kløve og Vestergaard men også Trybull. Man kan selvfølgelig godt forsvare ikke at tælle de to første med så man rammer 15 men at tælle Trybull med som en afgang når han har tegnet ny kontrakt er humoristisk..
"- Men jeg er på arbejde for at stå til rådighed, hvis noget måtte melde sig, men det er ikke intentionen"
Underdrivelsesmesteren .. så sker der næppe mere .. "stå til rådighed" .. meget tæt op af "vi ser om der sker noget" ..
Leave a comment:
Leave a comment: