Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
    Synes det er fedt at se wingbacks der går ind i banen, straffet kommer vel af at Owuso ligger og agere boldfordeler inde i banen!
    Ja, så mangler vi bare Mickelson på den anden side. Så begynder det rent faktisk at se rimeligt ud

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

      Ja, så mangler vi bare Mickelson på den anden side. Så begynder det rent faktisk at se rimeligt ud
      Enig!
      Men det forklare nok også fravalget af Aske.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

        Ja, så mangler vi bare Mickelson på den anden side. Så begynder det rent faktisk at se rimeligt ud
        Enig

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Enig
          kunne godt tænke mig at se Fenger - ikke helt solgt på Luca som starter endnu

          Comment


            Vi ligner et hold. Gode pasninger og forståelse.

            Hvad er der i vandet dernede?
            Fas est et ab hoste doceri.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
              ...Ingen tvivl om, at han har lavet for mange fejl og flere fejl man bare ikke må lave...
              Han startede i hvert fald kampen med, helt uprovokeret, at forære bolden til en Saunders spiller dybt nede på vores egen halvdel.

              Comment


                Luca virker altså ikke som en der er superligaklar - håber jeg tager fejl.
                Og hvor vil jeg dog gerne se Mickelson tage den venstre bak i stedet for Mouritzen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                  kunne godt tænke mig at se Fenger - ikke helt solgt på Luca som starter endnu
                  Enig Mangler så meget teknik at det bliver en hæmsko. Han kan 1 ting pt. Og det er at afslutte. Resten syntes jeg ikke han udvikler sig på

                  Comment


                    Flot opspil til straffesparket, som er knapt 20 uforstyrret afleveringer i træk!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

                      Han startede i hvert fald kampen med, helt uprovokeret, at forære bolden til en Saunders spiller dybt nede på vores egen halvdel.
                      Jamen igen: jeg er heller ikke tryg ved at spille med ham. Forsøger som sådan ikke at tale ham op. Kritikken bliver bare hurtigt lidt hysterisk overdrevet og respektløs. Som om han er den dårligste midterforsvarer i klubben i nyere tid. Måske især på Twitter/Facebook.

                      Det der måske taler mest for at bruge ham er, at forsvaret også har sejlet i de andre træningskampe. Synes de tre har virket for passive. BP kommer i det mindste ind og forsøger noget.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                        Jamen igen: jeg er heller ikke tryg ved at spille med ham. Forsøger som sådan ikke at tale ham op. Kritikken bliver bare hurtigt lidt hysterisk overdrevet og respektløs. Som om han er den dårligste midterforsvarer i klubben i nyere tid. Måske især på Twitter/Facebook.

                        Det der måske taler mest for at bruge ham er, at forsvaret også har sejlet i de andre træningskampe. Synes de tre har virket for passive. BP kommer i det mindste ind og forsøger noget.
                        Det er jeg enig i. Det har virket til at der har været en høj grad af usikkerhed - og måske Bjørn kan være med til at stabilisere på dén front.
                        Personligt håber jeg (som flere andre) at Gomez er udset til den plads og giver det vi mangler.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Super første halve time. Vi ligner et fodbold.
                          Lige ved og næsten.

                          Er dog stadig lunken ved Mouritzen som står svagest og var også tæt på lave straffe
                          Desværre enig ift. det sidste. Det giver grundlæggende mening, at Mouritsen får længere snor når han er god til at sparke de dødbolde. Når vi spiller med Luca er det nok også noget der bliver prioriteret endnu mere.

                          Meeen. Forskellen på Mouritsen og Mickelson er nok for stor til, at det bør være det afgørende. Måske har Mickelson haft brug for lidt restitution efter landsholdsturen. Kan måske stadig være i spil til at starte i Viborg-kampen.

                          Comment


                            Link til stream anyone?

                            Comment


                              rigtig fint angreb hvor bolden bliver flyttet flot rundt - hurtige pasninger...rami mangler liiige det sidste

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                                Link til stream anyone?
                                ob.dk

                                Comment

                                Working...
                                X