Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Stadig os der styrer kampen. Mange gode præstationer

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Ligner Paulsen har slået Ivan af i midtforsvaret
      Synes mange har været lidt for hårde ved BP. Ingen tvivl om, at han har lavet for mange fejl og flere fejl man bare ikke må lave. Det kan også gøre mig nervøs. I sidste ende er han ikke god nok til de ambitioner vi har. Men synes bare til tider det er lidt for respektløst den måde han bliver omtalt. Han har stadig kvaliteter og jeg tror ikke han er færdig.

      Dog er det stadig overraskende. Jeg tænker det kan skyldes:
      - Måske er Krogh er blevet lidt nervøs for, at Ivancevic har virket overtændt. Det ville være rigtigt skidt hvis han fik en tidlig udvisning i Viborg.
      - Måske har BP bare spillet sig på til træning.
      - I en 3-bagkæde bringer BP noget andet end de tre andre (Helander, Slots, Ivancevic). Jeg synes han virker til at have et større mod til og forståelse for, at en af de tre i bagkæden til tider gerne må tage nogle aggressive løb op i banen. Han bringer noget pondus når han skubber frem.

      Som jeg husker Gomez har han dog også det i sig. Jeg tænker han er ret tæt på at få chancen.

      Comment


        hvorfor hoppede Rami over den?? ejjj

        Comment


          Mikrofonen må være placeret tæt på Seattles bænk. Det er ganske underholdende. Her er hvad jeg har opfattet indtil videre:

          "Do you guys have gum?"
          "Have a good one!"
          "Maybe he needs a couch" (Da en af deres egne modtog behandling).

          Ellers fin kamp. Vi kunne have ført både 1 og 2-0 med lidt skarphed.
          Fas est et ab hoste doceri.

          Comment


            Super første halve time. Vi ligner et fodbold.
            Lige ved og næsten.

            Er dog stadig lunken ved Mouritzen som står svagest og var også tæt på lave straffe

            Comment


              ser fornuftigt ud - nogen der kender noget til niveauet på MLS / Sounders? svært rigtigt at vurdere når man ikke kender modstanderen.

              - og så bliver jeg lidt spændt på at se hvordan de håndtere at komme hjem til danske vinterbaner - syntes det flyder ok fint med afleveringerne ved jorden - men skal man nok liiige have in mente at sådan bliver det næppe de første par måneder

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                ser fornuftigt ud - nogen der kender noget til niveauet på MLS / Sounders? svært rigtigt at vurdere når man ikke kender modstanderen.

                - og så bliver jeg lidt spændt på at se hvordan de håndtere at komme hjem til danske vinterbaner - syntes det flyder ok fint med afleveringerne ved jorden - men skal man nok liiige have in mente at sådan bliver det næppe de første par måneder
                Tjah. I dette transfer vindue har de købt en enkelt spiller til 47 mil. Det må da siges at være pænt.
                Fas est et ab hoste doceri.

                Comment


                  Straffe til OB.

                  Og stensikkert sat ind.
                  Fas est et ab hoste doceri.

                  Comment


                    straffe - fint opspil i højre side mellem owusu og deedson

                    Comment


                      For pokker hvor er Rami og Deedson gode!

                      Comment


                        Sjit en lækker detalje af Rami og Don!

                        Comment


                          1-0 rami

                          Comment


                            Klasse af Rami!!!!!

                            1-0

                            Comment


                              Synes det er fedt at se wingbacks der går ind i banen, straffet kommer vel af at Owuso ligger og agere boldfordeler inde i banen!

                              Comment


                                Bare at vinde 1-0 og holde nullet - det kunne altså være tiltrængt med den sæson, vi går ind til.

                                [Indsæt svada om at det bare er en træningskamp].

                                Comment

                                Working...
                                X