Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nu ved jeg godt det bare er en træningskamp..... Meeeeen er ikke særligt tryg ved truppen ift det forår vi går i møde
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      Er godt nok ikke særlig tryg, hvis det er vores A hold

      Comment


        Vi er vel lidt heldige at have tabt med kun en pind.
        Der venter stadig meget arbejde på Søren Krogh.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Tror desværre det kommer til at blive selvmord med Rami som 6'er. Han laver godt nok mange farlige boldtab derinde i dag. Det har vi altså ikke råd til

          Comment


            Godt nok en dårlig 2. halvleg mod nummer 13 i Tjekkiet…

            Comment


              slut vi taber 1-2.

              Vi startede bedst i 1 halvleg men mistede langsomt initiativet. Og syntes aldrig rigtigt vi spillede os til nogle chancer. Luca har et par afbrændere på chancer der opstår efter pres spil - der virkede fint, især i starten.

              Forsvarsmæssigt skal der strammes op - om det er koncentrationen eller manglende støtte fra midtbanen eller lige hvor den er gal er svær at sige. Men igen lukker vi for mange mål ind.

              Myhra har en fin redning ellers er der ikke meget at sige om ham, Gomez gør det vel ok uden rigtigt at skille sig hverken negativt eller positivt ud - men de er jo også først lige landet så lad dem lige træne med holdet et par dage.

              Som jeg skrev tidligere syntes jeg det minder lidt om hvad vi så under Alm - uafklaret forsvar der lukker for meget ind. Og angreb der ikke rigtigt ved hvad vi skal med bolden. Det vidst meget godt der er et par uger endnu inden det går løs

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                Nu ved jeg godt det bare er en træningskamp..... Meeeeen er ikke særligt tryg ved truppen ift det forår vi går i møde
                tryg, som i "sikker på vi ikke rykker ned" - det er jeg heller ikke. Mener omvendt godt vi bør kunne klare os...men om vi gør det - tror desværre det bliver et lidt for spændende forår

                Comment


                  Spændende, hvem der så starter inde kl. 16

                  Comment


                    Positivt at vores nye målmand holder nullet i sin første halveg, når nu forsvaret har været hullet som en si i den her opstart.

                    Træningskampe eller ej. Vi trænger til en sejr og at holde en modstander nede på nul eller bare et enkelt mål

                    Comment


                      Nu så jeg ikke kampen. Så tak for opdateringerne til dem der har skrevet dem.

                      det lyder af h til.

                      Comment


                        Hold da op hvor er det stadig et ringe hold. Tror som sådan ikke vi rykker ned, men det sejler stadig alt for meget. Det forsvar der, uha uha.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Vi er vel lidt heldige at have tabt med kun en pind.
                          Der venter stadig meget arbejde på Søren Krogh.
                          Det er bekymrende, at vi ikke rigtig ser nogen positiv udvikling i træningskampene. Søren Krogh er klar i mælet om situationen. Men det er ikke ord, der vinder kampene for os.
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                            Nu så jeg ikke kampen. Så tak for opdateringerne til dem der har skrevet dem.

                            det lyder af h til.
                            tja...syntes jeg begyndte at vejre morgenluft de sidste par dage af transfervinduet - vi blev sat i forbindelse med en del spillere og så lavede vi 2 (på paipret) gode signings - og så regnede jeg da med lidt mere i går aftes. Det begyndte at lysne.

                            Første spand kolde vand var da BW så lukkede vinduet uden at midtbanen bliver adresseret.

                            Og så den her præstation - resultatet er en ting men syntes sgu det er uinspireret at se på, jeg ved stadig ikke hvad det er vi vil. Syntes de flytter bolden fint rundt - indtil de nærmer sig modstander feltet og så er det ligesom ideer eller planer hører op...

                            Forårsfornemmelserne er ihvertfald for en stund langt væk

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                              tja...syntes jeg begyndte at vejre morgenluft de sidste par dage af transfervinduet - vi blev sat i forbindelse med en del spillere og så lavede vi 2 (på paipret) gode signings - og så regnede jeg da med lidt mere i går aftes. Det begyndte at lysne.

                              Første spand kolde vand var da BW så lukkede vinduet uden at midtbanen bliver adresseret.

                              Og så den her præstation - resultatet er en ting men syntes sgu det er uinspireret at se på, jeg ved stadig ikke hvad det er vi vil. Syntes de flytter bolden fint rundt - indtil de nærmer sig modstander feltet og så er det ligesom ideer eller planer hører op...

                              Forårsfornemmelserne er ihvertfald for en stund langt væk
                              Det er bekymrende at læse, især at vi hverken formår at forsvare, angribe eller at få spillet til at flyde.

                              Det kan jo simpelthen ikke passe at vi ikke kan forsvare med 3 mand i bagkæden, 2 backs og så en 6'er der er klart bedst i spillet uden bold, det synes jeg virkeligt er bekymrende.

                              At vi ikke skaber så meget offensivt det kan jeg måske bedre forstå. Vi er tynde deroppe og meget afhængige af at Rami lige kan skabe noget.

                              Comment


                                Jeg så igen i dag et OB hold med store mangler i alle kæder, mangler som selv en evt. mirakelmålmand ikke kan udligne. Jeg hører en ung uerfaren SL træner, som siger de rigtige ting, men jeg kan ikke se forbedringer på banen. Og trænerens ord kan ikke redde os fra nedrykning.
                                Tiden løber ud og kun et mirakel kan redde min klub fra nedrykning.
                                Last edited by pnl; 02-02-2024, 13:36.

                                Comment

                                Working...
                                X