Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Vi mangler desperat ledere og kulturbærere. Der er jo tæt på ingen i truppen.

    Jeg er enig, når det gælder kulturbærere, men ikke helt, når det gælder ledere. Der er valgt fire til anførergruppen, som vel alle kan karakteriseres som rutinerede ledertyper på deres egne måder - og som vel næppe vllle give anledning til panderynker, hvis de alle havde tre år tilbage af kontrakten og udsigt til fast spilletid. Derudover er der en tidligere anfører og en spiller, der har været anfører på snart sagt alle de ungdomshold og landshold, han har spillet på.

    Comment


      Ligner Paulsen har slået Ivan af i midtforsvaret

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Ligner Paulsen har slået Ivan af i midtforsvaret
        den bed jeg også lige mærke i...men hvis så bare BP har slået ham af - gennem gode præstationer, jamen så er det jo sådan det skal være - der er kamp om pladsen - fint. Og levere han ikke så skal Ivan stå klar til at bide ham i haserne.

        Og så Mouritsen - har han slået Aske af - eller er der lidt skade her? Jeg så nok hellere vi fik Mickelson ind der...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          den bed jeg også lige mærke i...men hvis så bare BP har slået ham af - gennem gode præstationer, jamen så er det jo sådan det skal være - der er kamp om pladsen - fint. Og levere han ikke så skal Ivan stå klar til at bide ham i haserne.

          Og så Mouritsen - har han slået Aske af - eller er der lidt skade her? Jeg så nok hellere vi fik Mickelson ind der...
          Aske har været skadet et stykke tid

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

            den bed jeg også lige mærke i...men hvis så bare BP har slået ham af - gennem gode præstationer, jamen så er det jo sådan det skal være - der er kamp om pladsen - fint. Og levere han ikke så skal Ivan stå klar til at bide ham i haserne.

            Og så Mouritsen - har han slået Aske af - eller er der lidt skade her? Jeg så nok hellere vi fik Mickelson ind der...
            Jeg undrer mig mere over, at Gomez ikke starter. Jeg er/var ret overbevist om, at han skal spille den centrale plads i midterforsvaret, hvor han afhjælpe forsvarskædens sårbarhed overfor fart.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

              Vi mangler desperat ledere og kulturbærere. Der er jo tæt på ingen i truppen.

              Det er et generelt problem vi vil vel have i længere tid. Spiller som har en høj kvalitet og potentiale at blive kulturbærer bliver solgt pga økonomien og fordi de skifter til stærkere ligaer for deres udvikling. Tænk kun om Slotsager, som har alt at blive kulturbærer og legende i OB. Men vi kan være glad hvis han er her stadig i næste sæson.
              Andre "homegrown" spiller som har OB under huden men er ikke god nok at spille en bærende rolle på banen eller bliver erstattet af bedre soiller udefra taber dermed kulturbærerpotentiale. Der er -desværre- den moderne fodbold. Hader det men sådan er det bare. Så den snak og ønske om ledende kulturbærer frygter kan virkelig ikke indfries som vi gerne vil se, det bliver sværere og sværere. Faktisk skal vi indstille os på at hente spiller som passer til OBs kultur ig er her på lånt tid. Det bedste vi kan vel håbe er at en spiller som Christian Eriksen kommer hjemme i karrierens efterår. Han ville udfylde den rolle.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Helander er åbenbart valgt som en ny anfører for OB
                siden 1887

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                  Jeg undrer mig mere over, at Gomez ikke starter. Jeg er/var ret overbevist om, at han skal spille den centrale plads i midterforsvaret, hvor han afhjælpe forsvarskædens sårbarhed overfor fart.
                  tja - han er lige kommet til, og forsvaret for "B" holdet hedder jo så nok Gomes - Ivan - Yaya...ikke helt dårligt

                  han kommer helt sikkert til at spille en rolle...men forsvaret er vel der vi pt er bedst besat så havde nok ikke regnet med at se ham når sæsonen starter op mod Viborg - ikke som starter ihvertfald

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                    Helander er åbenbart valgt som en ny anfører for OB
                    Havde jeg ikke gættet, men tror man skal være varsom med at læse for meget ind i det. Kan ikke tro andet end han smutter til sommer.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                      Havde jeg ikke gættet, men tror man skal være varsom med at læse for meget ind i det. Kan ikke tro andet end han smutter til sommer.
                      Leif varslede på twitter igår at et interview med BW, der blive rbragt idag, ville gøre alle klogee på forlængelser, anfører mm. Så, måske...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                        Helander er åbenbart valgt som en ny anfører for OB
                        Måske ikke alligevel

                        https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...-kaptajn-i-dag

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          tja - han er lige kommet til, og forsvaret for "B" holdet hedder jo så nok Gomes - Ivan - Yaya...ikke helt dårligt

                          han kommer helt sikkert til at spille en rolle...men forsvaret er vel der vi pt er bedst besat så havde nok ikke regnet med at se ham når sæsonen starter op mod Viborg - ikke som starter ihvertfald
                          Det er klart - jeg tænkte bare det ville give mening at prøve at spille ham ind så hurtigt som muligt, og der er en træningskamp en bedre anledning end de kogepladekampe, de sidste kampe af grundspillet bliver.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                            Leif varslede på twitter igår at et interview med BW, der blive rbragt idag, ville gøre alle klogee på forlængelser, anfører mm. Så, måske...
                            https://twitter.com/LeifOffenbax/sta...26250690695551

                            Comment


                              Rigtig fine første tolv minutter her Seattle får slet ikke lov til at sætte deres høje pres, og vi får skabt nogle fine muligheder

                              Comment


                                God start af striwerne. Stadig 0-0

                                Yderst positivt indtryk af Myhra so far

                                Comment

                                Working...
                                X