Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB sælger Kadrii til FcK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OB sælger Kadrii til FcK

    Så skete det...

    http://www.ob.dk/artikel/ob-saelger-...i-til-fck.aspx
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    #2
    Ja, det er jo godt der er masser af alternativer i truppen!

    Comment


      #3
      pis!! nå men, når nu salget er sket, så er jeg trods alt glad for at næste modstander hedder Hobro og vi stadig har gode muligheder for at vinde den kamp - selv uden Baskim.

      Nogle der kender prisen?

      Comment


        #4
        Hvis folk var i tvivl, om vi skal kæmpe for at undgå nedrykning eller om europæiske pladser burde der ikke være nogen tvivl om det nu. Som jeg skrev i går, så skal spillerne have en kniv mellem tænderne og kæmpe røven ud af bukserne i 33 kampe, for vores nuværende trup har ikke umiddelbart niveau til top 8.

        Comment


          #5
          trist. OB en klub uden ambitioner, men ja nu får vi da lidt mønt for ham

          Comment


            #6
            Sådan Bodil på toppen Så bliver det ikke bedre

            * Bemærk at ironi kan være anvendt i ovenstående sætning ...

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              En "vis" transfersum. Lyder ikke ligefrem som om det sprænger banken!

              Alt mulig held og lykke til Bashkim fremover

              Comment


                #8
                Nej nej nej... Hvorfor skal vi altid sælge vores bedste til danske klubber...
                Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                Kristian Morre

                Comment


                  #9
                  nu slutter han sig så til, absa, laursen og gisla, sikke fck formår at gafle vores profiler

                  Comment


                    #10
                    Ved ikke lige med held og lykke, men i hvert fald tak for indsatsen i OB.

                    NB: Tør næsten ikke sige det højt, det kan hurtigt blive nemesis, men et lille håb om at jeg slipper for Antipas spirer.

                    Comment


                      #11
                      Held og lykke Bash. Du vil blive savnet. Håber dette sætter en prop i salg af Emil og Falk..

                      Comment


                        #12
                        Lyder som om at OB ikke har haft det store valg... Så måske bedre at få lidt penge end at have ham rendende rundt og lave aftaler med diverse klubber... Føler mig bare lidt stukket i ryggen efter den opbakning og støtte han fik hver gang han var på stadion eller blev sendt til opvarmning eller kom på banen... Det var jo stort set kun Morten Skoubo som kunne mønstre samme...

                        Comment


                          #13
                          Kan man nu forudsætte at OB signer en angriber senest i morgen???

                          Comment


                            #14
                            Øv, det bliver et tab ingen tvivl om det - men synes nu ikke Kadrii har virket helt ovenpå efter skaden.

                            Så sent som i dag til træning blev han afløst af Spelmann midtvejs i spil på 2 mål - uden han havde gjort sig positivt bemærket. Tror ikke vi sælger en 100% fit spiller, så 2 nye angribere (og ikke 2 meter hylet fra Liverpool, tak) så tror jeg stadig det ser godt ud.

                            Hej Dalgaard

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Kan man nu forudsætte at OB signer en angriber senest i morgen???
                              Det tvivler jeg stærkt på, med mindre det er N'Goo. Hørte i går, at Bashkim var på vej til FCK, men havde ikke lige regnet med, at den allerede blev lukket i dag. Samme kilde kunne dog ikke melde om nogle handler ind der var lige oppe over, men der arbejdes jo som bekendt på det. Spørgsmålet er bare, hvad kvaliteten er.

                              Comment

                              Working...
                              X