Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OB sælger Kadrii til FcK
Collapse
X
-
Hvis folk var i tvivl, om vi skal kæmpe for at undgå nedrykning eller om europæiske pladser burde der ikke være nogen tvivl om det nu. Som jeg skrev i går, så skal spillerne have en kniv mellem tænderne og kæmpe røven ud af bukserne i 33 kampe, for vores nuværende trup har ikke umiddelbart niveau til top 8.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Alt mulig held og lykke til Bashkim fremover
Comment
-
Lyder som om at OB ikke har haft det store valg... Så måske bedre at få lidt penge end at have ham rendende rundt og lave aftaler med diverse klubber... Føler mig bare lidt stukket i ryggen efter den opbakning og støtte han fik hver gang han var på stadion eller blev sendt til opvarmning eller kom på banen... Det var jo stort set kun Morten Skoubo som kunne mønstre samme...
Comment
-
Øv, det bliver et tab ingen tvivl om det - men synes nu ikke Kadrii har virket helt ovenpå efter skaden.
Så sent som i dag til træning blev han afløst af Spelmann midtvejs i spil på 2 mål - uden han havde gjort sig positivt bemærket. Tror ikke vi sælger en 100% fit spiller, så 2 nye angribere (og ikke 2 meter hylet fra Liverpool, tak) så tror jeg stadig det ser godt ud.
Hej Dalgaard
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKan man nu forudsætte at OB signer en angriber senest i morgen???
Comment
Comment