Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB sælger Kadrii til FcK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Han har en frikøbsklausul på 7,5 mille, mener jeg det er.
    Så nej, vi bestemmer desværre ikke selv.
    Der er INGEN der er interesseret i at matche den nu, selvom at det vil passe både OB og Emil forrygende. Jeg ved at begge parter gerne ser et skifte, men det bliver desværre nok ca. til den halve pris.

    Comment


      #47
      Jeg er egentlig overrasket over at stort set alle FCK fans, der kommenterer på bold.dk ser det som en bombe. Så vidt jeg ved var han ved at blive solgt til FCK allerede sidste sæson, men hans skade kom i vejen for skiftet. Derudover har da der herinde været rygter om at han er set i Parken et par gange det seneste stykke tid, så helt bag på dem kan det vel ikke komme?

      Nåh, men synes egentlig at skiftet er okay. Kadrii ville væk fra OB senest næste sommer, og derfor synes jeg det er fint at vi sælger ham nu og får lidt penge for ham. Held og lykke til Kadrii fremover.

      Og mon ikke, det giver de penge vi mangler for at hente 1 eller 2 angribere til truppen. Spørgsmålet er om vi når det til på søndag, men selvom vi skulle få en inden, vil han ikke være spillet ind på holdet. Så mon ikke vi ser Falk og Bodul på toppen mod Hobro, også Lukas Jensen eller Desler tager højrekanten.

      Comment


        #48
        1 mill euro for Emil Larsen ville være en kæmpe drøm.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Søren m Se indlæg
          1 mill euro for Emil Larsen ville være en kæmpe drøm.
          Ja, men ikke på nuværende tidspunkt. Vi har jo så ingen der kan noget på egen hånd end Falk og selv om der skulle komme noget ind, tager det altså et pænt stykke tid, at få folk spillet ind.

          Comment


            #50
            øv også....et salg ja ok - men til en dansk klub, satans også.....og så lige kadrii der var en af ynglingene.....nå men held og lykke til ham frem over, jeg forstår sådan set godt at ambitionerne var til mere end det ynk OB lige pt kan præstere.

            Og nu starter vi så en ny sæson op uden en decideret angriber i truppen....fandme flot(og nej Bodul tæller ikke)

            Comment


              #51
              Bum... Håbrr virkeligt at vi har fået et godt beløb for Kadrii. Nok den mest lovende vi har haft i truppen de seneste år.

              Nu skal der godt nok hentes ind til toppen, og det skal ikke være fra en eller anden ligegyldig 1. divisionsklub. Ellers kan det gå hen og blive en meget lang sæson...

              PIS OG LORT.

              Comment


                #52
                Øv. Ved man har sportslige ambitioner -
                Men jeg hader at se Kadrii trække den grimme trøje over hovedet.
                Håber det går dårligt for FCK..............

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                  En "vis" transfersum. Lyder ikke ligefrem som om det sprænger banken!

                  Alt mulig held og lykke til Bashkim fremover
                  næe men måske lige nok til at vi med de 2 vi har budt for Dalgaard nu kan byde de 5 som VIFF vil have ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #54
                    Basse-manden ville jo gerne et step op, så respekt for Kadrii's beslutning !! Forstår ham godt. Forstår desværre også OB - om 6 mdr. ville OB ikke få noget (meget) for ham - derfor et salg var helt forventet. Mon ikke der skal holdes øje med sportsnyhederne i dag og i morgen ???
                    P.S. Ked af at sige det, men Antipas var i Odense i lørdags.......
                    Og lad nu være med alle de salgspriser for Kadrii - vi aner det jo ikke !!!!
                    Last edited by Henrikmichelsen; 18-07-2014, 17:53.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Emil har 2 år tilbage af sin kontrakt. Vi bestemmer
                      Emil har en købsklausul så vi bestemmer op til 1 mio euro..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #56
                        Please, please, please. Ikke Antipas som afløser for Kadrii. Så hellere forfremme en U10-spiller.
                        - Nicolai

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Nicolai Se indlæg
                          Please, please, please. Ikke Antipas som afløser for Kadrii. Så hellere forfremme en U10-spiller.
                          ja vi skulle da helst have en der kan score nogle mål....ikke lige det der springer i øjnene mht antipas

                          Comment


                            #58
                            Jeg ved det jo godt, men derfor gør det ikke mindre ondt, hver gang jeg bliver mindet om, at vi ikke er andet end en bundklub i den danske superliga!!! Eneste lyspunkt er, at det ikke var min Kadrii trøje jeg tog med til Fyn for at have på til kampen søndag!

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                              Fedt at transfervinduet stadig er åbnet. Så kan vi stadig nå at sælge Falk og Emil for "en vis transfersum". Dejligt at vide på en dag hvor man andetsteds læser at AaB har udvidet aktiekapitalen og hentet et nyt stort millionbeløb.

                              Er bange for at det bliver en laaaaang sæson
                              Det har AAB jo så heller ikke .. de vil udvide aktiekapitalen med op til 75 mio. men de nye aktier er jo ikke sat til salg og sker først mellem d. 4-17 august hvor eksisterende aktionærer har forkøbsret .. og så kommer de i frit salg .. men det er da rigtigt at de p.t. er garanteret 30 mio. - de skal så dække hullet der hedder negativ EK med 22 mio..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                                Lyder som om at OB ikke har haft det store valg... Så måske bedre at få lidt penge end at have ham rendende rundt og lave aftaler med diverse klubber... Føler mig bare lidt stukket i ryggen efter den opbakning og støtte han fik hver gang han var på stadion eller blev sendt til opvarmning eller kom på banen... Det var jo stort set kun Morten Skoubo som kunne mønstre samme...
                                Det er sgu ikke fair over for Baskim eller Fans... det her er mit problem med dansk mentalitet omkring spiller salg... jeg hader han blev solgt til FCK, men jeg elsker alt det positive han bragte klubben, og han kan godt blive klappet af når han kommer på banen selv i FCK trøjen... men når kampen er i gang er han et andet FCK fjols, men efter er han ok igen... og kan klappe igen næste gang han kommer, forbi han aldrig har stoppet med og give så længe han var i OB trøjen, husker ikke en eneste gang han ikke er kommet op til hylest og tak, som visse andre nogen gange holder sig fra når de er sure... (ja dig Emil sursen)

                                Comment

                                Working...
                                X