Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB sælger Kadrii til FcK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jepper Se indlæg
    Absolut ikke !!

    Han scorede et mål (såvidt jeg så) men brændte også et par chancer. Han clearede et par indlæg i defensiven, men hans bevægelser/motorik samt hans (manglende) evner i pasningsspillet gør at jeg bestemt ikke håber han bliver en stribet spiller :-)
    Okey. Lyder ikke alt for positivt

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Okey. Lyder ikke alt for positivt
      Nu har jeg kun set ham i dag, men altså det håber jeg bestemt ikke !

      Der sad vel en 20 stykker på stadion i dag, og der hørtes sporadisk fnisen når han "kluntede" rundt, elegant ser det bestemt ikke ud - og en goalgetter gemt i ham kunne jeg ikke se i dag...

      Comment


        Hvor er der trist at vi atter sælger til en dansk klub, især en københavnerklub! Men tror det var det rette tidspunkt hvis der skulle tjenes nogle penge på ham! Tak for indsatsen Kadrii og held og lykke!

        Når dette så er sagt, så håber jeg satme at hr. Hansen tager en hvis legemsdel på nakken og får hentet de offensive spillerer, det er desperat brug for! En signing af N'Goo og Antipas er tættere på en degradering end oprustning.

        Jeg kan godt mærke at mit eget forsøg på at være positiv for den kommende sæson er smulret lidt
        :(

        Comment


          Min kilde fortæller, at FCK har givet 3 millioner. Det var det eller at lade ham gå gratis næste sommer. I øvrigt var Falk Ståles førstevalg, men OB vil have 10-11 mio, og FCK har budt omkring 7. OB er i øvrigt pisket til at sælge, og salget af Kadrii er ikke nok. OB skal ikke lede efter andet end gratis og billige spillere fra 1. Division. Ta det for hvad I vil.
          OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
            Min kilde fortæller, at FCK har givet 3 millioner. Det var det eller at lade ham gå gratis næste sommer. I øvrigt var Falk Ståles førstevalg, men OB vil have 10-11 mio, og FCK har budt omkring 7. OB er i øvrigt pisket til at sælge, og salget af Kadrii er ikke nok. OB skal ikke lede efter andet end gratis og billige spillere fra 1. Division. Ta det for hvad I vil.
            Nægter sinpelthen at tro på at vi forærer ham væk for 3 mill så tidligt i vinduet. Jeg forstår godt de vil have lidt penge i kassen. Men hvorfor så ikke vente til han evt har scoret lidt kasser i de første kampe og interessen for ham er blevet større. Samtidig med at det sætter os i en lorte position..
            og igen. 15 mill vil de godt give for Erik S i FCM men kun 7 for Falk

            Comment


              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
              Min kilde fortæller, at FCK har givet 3 millioner. Det var det eller at lade ham gå gratis næste sommer. I øvrigt var Falk Ståles førstevalg, men OB vil have 10-11 mio, og FCK har budt omkring 7. OB er i øvrigt pisket til at sælge, og salget af Kadrii er ikke nok. OB skal ikke lede efter andet end gratis og billige spillere fra 1. Division. Ta det for hvad I vil.
              Det hænger jo så ikke sammen med, at alle kilder fortæller at vi har budt 2-2.5 mil for Dalgaard...
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Jeg har hørt 9-10 mio kroner for Kadrii, hvilket i mine ører giver bedst mening.
                http://www.kildemosen.dk - Odenses hyggeligste serieklub!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Shots Se indlæg
                  Jeg har hørt 9-10 mio kroner for Kadrii, hvilket i mine ører giver bedst mening.
                  Lyder godt nok højt. Men ville da ikke have noget imod at dine kilder har ret..
                  havde han haft 2 år tilbage havde jeg ikke tvivlet. Men der var kun 12 måneder

                  Comment


                    Øv Kadrii - den gør ondt...

                    Er det bare mig som er gammeldags? Men er det ikke underligt, at Kadrii ikke giver OB et par ord med på vejen? Bare et tak eller lign?
                    I stedet er han jo helt fugtig i bedet over, at FCK ville have ham og hvor dejligt det er og komme hjem. Øv, der mangler du altså lidt klasse Kadrii.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Forza-OB Se indlæg
                      Øv Kadrii - den gør ondt...

                      Er det bare mig som er gammeldags? Men er det ikke underligt, at Kadrii ikke giver OB et par ord med på vejen? Bare et tak eller lign?
                      I stedet er han jo helt fugtig i bedet over, at FCK ville have ham og hvor dejligt det er og komme hjem. Øv, der mangler du altså lidt klasse Kadrii.
                      han kan vel nå det endnu

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Forza-OB Se indlæg
                        Øv Kadrii - den gør ondt...

                        Er det bare mig som er gammeldags? Men er det ikke underligt, at Kadrii ikke giver OB et par ord med på vejen? Bare et tak eller lign?
                        I stedet er han jo helt fugtig i bedet over, at FCK ville have ham og hvor dejligt det er og komme hjem. Øv, der mangler du altså lidt klasse Kadrii.
                        måske er han bare lettet over at være sluppet væk fra middelmådighedens højborg......
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Lyder godt nok højt. Men ville da ikke have noget imod at dine kilder har ret..
                          havde han haft 2 år tilbage havde jeg ikke tvivlet. Men der var kun 12 måneder
                          Jeg er rimelig sikker på mine kilder har ret...
                          http://www.kildemosen.dk - Odenses hyggeligste serieklub!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Shots Se indlæg
                            Jeg er rimelig sikker på mine kilder har ret...
                            cool. Som jeg siger. Hellere dine kilder end dem med kilderne til 2-3 millioner

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              cool. Som jeg siger. Hellere dine kilder end dem med kilderne til 2-3 millioner
                              Hørt :D

                              Comment


                                Gider ikke rigtig OB mere. Indrømmet, jeg var (er) Svinet. Den fynske middelmådighed er ved at ramme mig som en langsom pest. Skifter aldrig klub. Men OB og Superligaen er slut. Det gør for ondt. Kadrii og Falk i sjællandsk dress...? Det må være grænsen - for mig.

                                God vind til jer alle
                                Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                                Comment

                                Working...
                                X