Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB sælger Kadrii til FcK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Godt skrevet obenno

    Comment


      Kadrii hattrick mod Hobro, Odds 45, den holder så ikke mere 😄

      Comment


        Slettet af moderator
        Last edited by MaxHH; 21-07-2014, 10:12.
        Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

        Comment


          Oprindeligt indsendt af grønært Se indlæg
          Forventer at Pourie indgår i handlen og bliver præsenteret i løbet af dagen.
          Håber jeg også på. Men burde han så ikke have trænet med i dag?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
            Slettet af moderator
            Direkte usmageligt.
            Last edited by MaxHH; 21-07-2014, 10:13.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Håber jeg også på. Men burde han så ikke have trænet med i dag?
              Nej de har vurderet han var så meget bedre end ham vi har, at uanset om han træner med eller ej, kan det kun blive bedre😉
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                Ikke sikkert de har fået de sidste personlige detaljer på plads.
                Desuden har han trænet ihærdigt op til denne sæson ifølge hans egen udtalelse og han skal jo bare sparke bolden i kassen, så lørdagens træningspas er unødvendig.

                Comment


                  Håber bare at vi lander ham i dag. På kontrakt. Ingen leje tak

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Obenno Se indlæg
                    Jeg synes efterhånden at hvert transfervindue bliver mere og mere anstrengende, ikke fordi stjernespillerne ikke længere slår deres vej omkring OB, men pga.jammer fra fans, som bliver fornærmet pga. nye manglende stjerner og skælder ud på klubben, træneren og direktøren. Deres virkelighed er præget af nye tider, der kræver økonomisk ansvarlighed, masser af isi maven og kølig kalkule. Det er pisse ærgerligt at Kadrii smutter til FCK, men hellere ham end Falk. Kadrii har haft en korsbåndsskade, skranter lidt og har et år tilbage af kontrakten. OB ved ikke om han holder en hel sæson og til sommer ryger han gratis. Detville være dårligt købmandskab ikke at sælge ham. Vores sportsdirektør har hentet fornuftige folk ind, især Lasse har anførerpotentiale, vi er sluppet for dyre og skrøbelige spillere, og skal undgå et underskud som sidst. Det er almindelig fornuft, der er stadig kvalitet i truppen, de unge får mulighed for at komme på banen og selvfølgelig kommer der nogle angribere. Forhåbentligt er I ikke ligeså uansvarlige med jeres egen økonomi, som I ønsker at OB skal være.

                    og fri mig så for den her tøsefornærmede indstilling, at I kun vil bakke klubben op, hvis der kommer stjernespillerne, g klubben har vundet fem kampe i træk. Det er når det går dårligt, at klubben havbrug for opbakning. Ellers kunne vi lige så godt skifte til FCK!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                      Oprindeligt indsendt af Obenno Se indlæg
                      Jeg synes efterhånden at hvert transfervindue bliver mere og mere anstrengende, ikke fordi stjernespillerne ikke længere slår deres vej omkring OB, men pga.jammer fra fans, som bliver fornærmet pga. nye manglende stjerner og skælder ud på klubben, træneren og direktøren. Deres virkelighed er præget af nye tider, der kræver økonomisk ansvarlighed, masser af isi maven og kølig kalkule. Det er pisse ærgerligt at Kadrii smutter til FCK, men hellere ham end Falk. Kadrii har haft en korsbåndsskade, skranter lidt og har et år tilbage af kontrakten. OB ved ikke om han holder en hel sæson og til sommer ryger han gratis. Detville være dårligt købmandskab ikke at sælge ham. Vores sportsdirektør har hentet fornuftige folk ind, især Lasse har anførerpotentiale, vi er sluppet for dyre og skrøbelige spillere, og skal undgå et underskud som sidst. Det er almindelig fornuft, der er stadig kvalitet i truppen, de unge får mulighed for at komme på banen og selvfølgelig kommer der nogle angribere. Forhåbentligt er I ikke ligeså uansvarlige med jeres egen økonomi, som I ønsker at OB skal være.

                      og fri mig så for den her tøsefornærmede indstilling, at I kun vil bakke klubben op, hvis der kommer stjernespillerne, g klubben har vundet fem kampe i træk. Det er når det går dårligt, at klubben havbrug for opbakning. Ellers kunne vi lige så godt skifte til FCK!
                      !

                      Tak.. Det varmer at ikke alle er lige triste

                      Comment


                        Ståle's syn på Kadrii og hans fremtid i FCK

                        http://www.bold.dk/nyt/staale-ser-muligheder-med-kadrii

                        Comment


                          Abildtrups kommentar til Kadrii-salget.

                          http://www.mitfyn.dk/article/298927?...ce5f3669a10da5

                          Hold nu kæft en gang indholdsløst, ordskvaldrende ÆVL. Det kan fandeme kun være de allermest dovne og dumme OB-tilhængere der holder mitfyn.dk og Stiften for sportens skyld. Der står INTET jeg ikke allerede har læst, og læst bedre, andre steder. Inkl herinde...
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Abildtrups kommentar til Kadrii-salget.

                            http://www.mitfyn.dk/article/298927?...ce5f3669a10da5

                            Hold nu kæft en gang indholdsløst, ordskvaldrende ÆVL. Det kan fandeme kun være de allermest dovne og dumme OB-tilhængere der holder mitfyn.dk og Stiften for sportens skyld. Der står INTET jeg ikke allerede har læst, og læst bedre, andre steder. Inkl herinde...
                            Sådan vil det nok altid være for os die hard fans. Specielt dem der bruger forum..
                            jeg syntes nu at det var en fin artikel som garanteret er rettet til det lidt bredere ob publikum

                            just my 5 cents

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Abildtrups kommentar til Kadrii-salget.

                              http://www.mitfyn.dk/article/298927?...ce5f3669a10da5

                              Hold nu kæft en gang indholdsløst, ordskvaldrende ÆVL. Det kan fandeme kun være de allermest dovne og dumme OB-tilhængere der holder mitfyn.dk og Stiften for sportens skyld. Der står INTET jeg ikke allerede har læst, og læst bedre, andre steder. Inkl herinde...
                              ja det er jo ikke meget andet end en opsumering af hvad vi ved. Og jo lå OB til at skulle spille europæisk var muligheden for en forlængelse da større.....men næppe meget, kadrii er 23 og skal selvf. videre - en skam vi ikke nåede at få en sæson med emil, kadrii og falk på topniveau, kunne have været sjovt - og så kunne kadrii sikkert være afhændet til udlandet frem for fck.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Sådan vil det nok altid være for os die hard fans. Specielt dem der bruger forum..
                                jeg syntes nu at det var en fin artikel som garanteret er rettet til det lidt bredere ob publikum

                                just my 5 cents
                                Jeg ville kunne leve med det, hvis Stiften nogen sinde var først med noget som helst omkring OB. Men det er de ikke. Det er ikke andet end gamle rygter og tomgang. Hvis du sammenligner med den dækning andre lokalmedier har af deres fodboldhold, er Stiftens niveau pinligt.
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X