Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB sælger Kadrii til FcK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Undskyld fordi man prøver at finde lidt positivt
    :-D dårlig reklame er bedre end ingen reklame

    Comment


      Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
      :-D dårlig reklame er bedre end ingen reklame
      Det sagde en drukkenbolt engang ja

      Comment


        Hvis vi har solgt ham for 2 mio. Er det direkte dumt. Bare TV- pengene for en højere placering, samt sandsynligheden for europæisk fodbold havde det givet mere mening at lade ham spille kontrakten ud. Nåh jeg tror vi går en spændende sæson i møde hvor vi kommer til at battle hårdt om pladserne 9-11.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
          Hvis vi har solgt ham for 2 mio. Er det direkte dumt. Bare TV- pengene for en højere placering, samt sandsynligheden for europæisk fodbold havde det givet mere mening at lade ham spille kontrakten ud. Nåh jeg tror vi går en spændende sæson i møde hvor vi kommer til at battle hårdt om pladserne 9-11.
          Nægter jeg at tro på vi har. Den burde være nærmere 5 mill minimum
          hvis de vil give 15 mill for en småskadet Erik S der har 1,5 år tilbage af sin kontrakt giver de vel også mere end 2 for Kadrii der har 12 måneder..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
            Vi har max fået 2 mill for Kadrii og hvis falk ryger bliver det for max 6-8 millioner!
            Med de tal i har fremme omkring priser på OB spillere burde Dalgaard da koste 15-20 mio med alle de mål han scorer
            Det der er bare dumt. Selvfølgelig har vi ikke fået 10 mil for ham, men vi har heller ikke solgt ham for 2... Hvis du ser på, hvad kantspillere/angribere ellers går for, er to millioner alt for lavt sat. Brøndby var villig til at give 7.5 for Emil sidste år, Kusk er lige røget for 7.5, og de havde endda begge klausuler der holdt prisen kunstigt nede.
            5-6 mil, plus div. bonusser for kampe spillet/CL-kvalifikation osv er realistisk (og måske endda lavt sat). Men jeg kan da lige høre mig omkring, hvad jungletrommerne i journalistmiljøet melder om.
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              https://www.youtube.com/watch?v=sqZ0tMmX_Nc&app=desktop

              https://www.youtube.com/watch?v=bjqqW_dqk1s
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                nogle der ved hvad prisen var ?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
                  nogle der ved hvad prisen var ?
                  umiddelbart nej. Der har været nogle gæt men intet konkret

                  Comment


                    Tak Kasper!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Salget af Kadrii satte besøgs rekord på forum her til aften
                      Ja, godt jeg fik flyttet forum til en ny server i torsdags. Den gamle var sikkert stået af for presset :-D den nye spinder af sted. Brugte kun 60% af ressourcerne her i aften da der var spidsbelastning. Der er masser at kraft at give af

                      Comment


                        Bash med sin nye trøje
                        http://sporten.tv2.dk/2014-07-18-ob-...kadrii-til-fck

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Overværede du hele træningen idag?
                          Den sidste 2/3 vel, var i Ådalen men de havde så henlagt træningen til stadion så der tøffede jeg ud og kom derfor noget senere.

                          Synes Kadrii virker tynget af den skade stadigvæk, så var egentlig bekymret for om han overhovedet kunne gennemføre træningen - det gjorde han dog, det var kun Barrett der satte sig i boksen.


                          Kadrii gjorde ikke noget væsen af sig i dag, og halvvejs i sidste øvelse - 11 vs 11 på stor bane - skiftede han med Spelmann der startede ved "reserverne" :)

                          Trist salg, men NU må der sgu da komme 2 angribere...... N'Goo er jo en elefant i en glasbutik med store flagrende bevægelser så han ligner ikke en brugbar løsning og Bodil, ja hun scorer bare ikke :-/

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Nix, jeg klikker ikke!
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jepper Se indlæg
                              Den sidste 2/3 vel, var i Ådalen men de havde så henlagt træningen til stadion så der tøffede jeg ud og kom derfor noget senere.

                              Synes Kadrii virker tynget af den skade stadigvæk, så var egentlig bekymret for om han overhovedet kunne gennemføre træningen - det gjorde han dog, det var kun Barrett der satte sig i boksen.


                              Kadrii gjorde ikke noget væsen af sig i dag, og halvvejs i sidste øvelse - 11 vs 11 på stor bane - skiftede han med Spelmann der startede ved "reserverne" :)

                              Trist salg, men NU må der sgu da komme 2 angribere...... N'Goo er jo en elefant i en glasbutik med store flagrende bevægelser så han ligner ikke en brugbar løsning og Bodil, ja hun scorer bare ikke :-/
                              Okey. Du mener altså ikke at N'Goo er en kommende OB ud fra det du har set?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Okey. Du mener altså ikke at N'Goo er en kommende OB ud fra det du har set?
                                Absolut ikke !!

                                Han scorede et mål (såvidt jeg så) men brændte også et par chancer. Han clearede et par indlæg i defensiven, men hans bevægelser/motorik samt hans (manglende) evner i pasningsspillet gør at jeg bestemt ikke håber han bliver en stribet spiller :-)

                                Comment

                                Working...
                                X