Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB sælger Kadrii til FcK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Shots Se indlæg
    Jeg har hørt 9-10 mio kroner for Kadrii, hvilket i mine ører giver bedst mening.
    Hvordan giver det bedst mening..? For OB vil det selvfølgelig være en gylden handel, men det giver da ingen mening fra FcKs side, at give op mod et to-cifret million beløb...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
      Gider ikke rigtig OB mere. Indrømmet, jeg var (er) Svinet. Den fynske middelmådighed er ved at ramme mig som en langsom pest. Skifter aldrig klub. Men OB og Superligaen er slut. Det gør for ondt. Kadrii og Falk i sjællandsk dress...? Det må være grænsen - for mig.

      God vind til jer alle
      God vind til dig også

      Comment


        Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
        Gider ikke rigtig OB mere. Indrømmet, jeg var (er) Svinet. Den fynske middelmådighed er ved at ramme mig som en langsom pest. Skifter aldrig klub. Men OB og Superligaen er slut. Det gør for ondt. Kadrii og Falk i sjællandsk dress...? Det må være grænsen - for mig.

        God vind til jer alle
        Tager du så DonJuan med også? Og er det rent faktisk permanent denne gang?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Shots Se indlæg
          Jeg har hørt 9-10 mio kroner for Kadrii, hvilket i mine ører giver bedst mening.
          9 - 10 millioner er i min verden også for lidt, tænk på hvad de fik for Borring da de solgte ham til Midtjylland, og Bashkim er da efter min overbevisning meget bedre - så jeg håber da på 15 - 20 millioner.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Mønboen Se indlæg
            9 - 10 millioner er i min verden også for lidt, tænk på hvad de fik for Borring da de solgte ham til Midtjylland, og Bashkim er da efter min overbevisning meget bedre - så jeg håber da på 15 - 20 millioner.

            Ja og i min verden burde vi ha' fået 80 mil og 4 rittersport. Jeg aner intet om beløbets størrelse, men som andre skriver, lyder 5-6 mil realistisk i mine øre. Salget af Borring i sin tid kan vi ikke sammenligne, FC Plovfuge må ha' været sindsyge på købstidspunktet. http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...lost-tabeligt/

            Comment


              Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
              Gider ikke rigtig OB mere. Indrømmet, jeg var (er) Svinet. Den fynske middelmådighed er ved at ramme mig som en langsom pest. Skifter aldrig klub. Men OB og Superligaen er slut. Det gør for ondt. Kadrii og Falk i sjællandsk dress...? Det må være grænsen - for mig.

              God vind til jer alle
              En mand med din fantasi burde vel nok kunne modstå et forholdsvist åbenlys scenarie... Hvad fanden er der med dig, du forpester forum med et Kadrii-FcK rygte i 12 måneder, og da det så senere blev en realitet, så skrider du...

              Selv god vind...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
                nogle der ved hvad prisen var ?
                der er mange gæt rundt omkring og kun inderkredsen i FCK og OB kender sandheden..herinde er der gættet på alt på fra 2 mill. Dagens avis vil jeg citere for at prisen antageligt ligger på 5-7 mill. med alle de forbehold der er
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Indlæg slettet af moderator.
                  Last edited by MaxHH; 21-07-2014, 10:09.

                  Comment


                    Niveauet er skræmmende højt fra morgenstunden...bevares jeg har også tænkt mit om Svinet i tidens løb, men det der burde koste en udelukkelse fra forum.

                    Comment


                      Hvis vi antager at BIF også var interesseret i Kadrii, kan det efter min mening have presset prisen op mod et højere encifret tal.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        En mand med din fantasi burde vel nok kunne modstå et forholdsvist åbenlys scenarie... Hvad fanden er der med dig, du forpester forum med et Kadrii-FcK rygte i 12 måneder, og da det så senere blev en realitet, så skrider du...

                        Selv god vind...
                        Rigtigt der har været skrevet meget om skiftet gennem lang lang tid, men manden har jo ret den fynske middelmådighed har i høj grad ramt klubben over de sidste år. Jeg vil ikke blive overrasket hvis man seneste næste sommer også har mistet Falk og Emil Larsen når det sker har holdet mistet den sidste rest af kvalitet. Men jeg forstår udemærket at unge spillere med kvalitet som kadrii, falk og Larsen skal skifte til andre klubber. Med deres kvaliteter passer de ind i klubber som spiller med om titler.

                        Comment


                          Slettet af moderator
                          Last edited by MaxHH; 21-07-2014, 10:19.

                          Comment


                            Slettet af moderator
                            Last edited by MaxHH; 21-07-2014, 10:20.

                            Comment


                              Slettet af moderator
                              Last edited by MaxHH; 21-07-2014, 10:20.

                              Comment


                                Slettet af moderator
                                Last edited by MaxHH; 21-07-2014, 10:20.

                                Comment

                                Working...
                                X