Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh cheftræner

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
    Mon ikke det vil være det smareste hvis den kommende cheftræner selv udpeger sit setup. Peger han på SK og han kan se sig selv i rollen er det selvfølgelig helt fint.
    Ja. Og medmindre der er en stærk relation mellem begge og de kender hinanden rigtig, rigtig godt kan bare ikke forestille mig at en ny cheftræner peger på forgængeren.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Det kunne også være Søren Krogh fortsætter som træner i OB efter sommerferien, men med en ny cheftræner over sig.
      Det tænker jeg absolut ikke er nogen god idé….Søren har været i den position i klubben, så lagde han sig i baronens seng. Han skal ikke være assistenttræner i klubben igen….jeg tænker han skal videre ud og gøre sig nogle erfaringer med cheftræner jobbet måske i en klub i Nordic betligaen
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
      2025 stadig med armene over kors

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Ja. Og medmindre der er en stærk relation mellem begge og de kender hinanden rigtig, rigtig godt kan bare ikke forestille mig at en ny cheftræner peger på forgængeren.
        Jeg tænkte det samme. Jeg finder det temmelig usandsynligt, når SK nu ikke bare lige har vikarieret som cheftræner, men har haft taktstokken i halvandet år. Omvendt er det ret tydeligt at han ikke stortrives i al det udenom det almene trænerarbejde. Det kan have drænet ham så meget mentalt, at han ønsker at træde tilbage i en mere beskyttet rolle.
        Jeg forestiller mig også en ny cheftræner kunne vælge et setup med 2 assistenter, hvoraf den ene kunne være en med sin daglige gang i ådalen og den anden er en selvudvalgt.
        Meeen... Jeg må alt andet lige sige at det hælder mere til at SK enten får lov at fortsætte som cheftræner, eller ryger helt ud, som følge af vi ansætter en ny.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Jeg tænkte det samme. Jeg finder det temmelig usandsynligt, når SK nu ikke bare lige har vikarieret som cheftræner, men har haft taktstokken i halvandet år. Omvendt er det ret tydeligt at han ikke stortrives i al det udenom det almene trænerarbejde. Det kan have drænet ham så meget mentalt, at han ønsker at træde tilbage i en mere beskyttet rolle.
          Jeg forestiller mig også en ny cheftræner kunne vælge et setup med 2 assistenter, hvoraf den ene kunne være en med sin daglige gang i ådalen og den anden er en selvudvalgt.
          Meeen... Jeg må alt andet lige sige at det hælder mere til at SK enten får lov at fortsætte som cheftræner, eller ryger helt ud, som følge af vi ansætter en ny.
          Den del er der jo nok en del mere af i sl. Hvis SK fortsætter anser jeg det for sandsynligt at han får brug for en "lynafleder" til at hjælpe og aflaste i fht. mediebevågenheden, omvendt er selvf. også usandsynligt at div. medier vil stille sig tilfredse med kun at tale assistenten. Måske afhænger meget af hvordan truppen har det i det daglige med SK og co. og har truppen tilliden troen på ham og hans faglighed og er den på sin plads tror jeg klubben finder en løsning på den del.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

SK rykkede ned med en langt bedre trup end den nuværende og meget sandsynligt også den vi vil have efter transfervinduet er lukket i. Så har ingen tiltro til at han er manden som kan medvirke til at vi overlever i Superligaen. Så forhåbentlig farvel til ham asap.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
              SK rykkede ned med en langt bedre trup end den nuværende og meget sandsynligt også den vi vil have efter transfervinduet er lukket i. Så har ingen tiltro til at han er manden som kan medvirke til at vi overlever i Superligaen. Så forhåbentlig farvel til ham asap.
              Ja bedre kvalitetsmæssig, individuelt.
              Men næppe nær så homogent som det der er i dag (hvis vi kan stole på det vi hører).

Comment

Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

Men næppe nær så homogent som det der er i dag (hvis vi kan stole på det vi hører).
                Jo, men det har han jo også et medansvar for. Synes spillemæssigt ikke at det har virket særligt homogent her i foråret. For nu at sige det pænt. Han har fået chancen og har fejlet. Han er den dårligste OB cheftræner, i de 46 år jeg indtil videre har været OB tilhænger. Men han har medvirket til at kulturen er blevet langt bedre, men det hjælper jo ikke når man fejler på flere andre områder.

Comment

Jo, men det har han jo også et medansvar for. Synes spillemæssigt ikke at det har virket særligt homogent her i foråret. For nu at sige det pænt. Han har fået chancen og har fejlet. Han er den dårligste OB cheftræner, i de 46 år jeg indtil videre har været OB tilhænger. Men han har medvirket til at kulturen er blevet langt bedre, men det hjælper jo ikke når man fejler på flere andre områder.
                  Lol. Kan du huske, at Poul Hansen også har været OB træner?

Comment

Søren Krogh siger i FS i dag, at det er hans fornemmelse at han også er træner i den kommende sæson - et kort resume af teksten: OB-træner Søren Krogh forventer at fortsætte i sin stilling frem til sommeren 2026. Han er lettet over, at OB sikrede oprykning og førstepladsen, og mener, at holdet har opbygget en stærk kultur at bygge videre på i Superligaen. Krogh afviser spekulationer om sit job og understreger, at han fornemmer, det er planen, at han fortsætter. Han fremhæver holdets stærke præstation i den afgørende kamp, hvor de scorede fire mål, som et godt udgangspunkt for den kommende sæson.​
                    Tænker også at der er en form for "mod-spin" til snakken om at han er DMW i Aadalen.

Comment

Tænker også at der er en form for "mod-spin" til snakken om at han er DMW i Aadalen.
                      Hvad mener du?

Comment

Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

Det er jo fint nok at de kan lide hinanden men det ser ikke homogent ud på banen og det er så alt andet lige det vigtigste for “aktionærerne” aka fansne… spillerne kommer og går men spillestilen skal bestå og det gør den ikke ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Hvad mener du?
                          Mon SK er helt blind og døv overfor den snak der er omkring hans eventuelle udskiftning og den manglende støtte fra TB? Derfor siger han at han helt sikkert er træner i den kommende sæson og lægger lidt pres på TB med sin udtalelse. Men det er jo bare min fortolkning...

Comment

Det markerede må stå for din egen regning. Jeg vil til min sidste dag fortælle omverdenen at den trup SK overtog nok var en forholdsvis dyr en, men den var godt nok også fuldstændig dysfunktionel. Om det gør SK til den rigtige træner i næste sæson er jeg i tvivl om, men det er heldigvis heller ikke min beslutning. Jeg er med på at SK overtog en trup over nedrykningsstregen, men også med en mængde spillere der ikke ønskede at være her.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Klubben stoler på Søren. Amen, hvad skal man sige.

https://campo.dk/2025/05/26/campo-er...s-traenerstab/

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                                Klubben stoler på Søren. Amen, hvad skal man sige.

https://campo.dk/2025/05/26/campo-er...s-traenerstab/
                                Det er jo endnu mere til grin end det der foregår i Aab.

Comment

Working...
                                X