Oprindeligt indsendt af andlox
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Søren Krogh cheftræner
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
Det er modtaget, og så trækker jeg naturligvis min kritik retur
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Martin Davidsen skrev det på Bluesky inden parsum sagde det så Martin er nok den kilde parsum hentyder til.
https://www.tv2fyn.dk/fyn-fortjener-...-end-traeneren
Sommeren 2025....
Comment
-
Søren Krogh er uden tvivl en mand med hjertet det rette sted. Han vil helt sikkert klubben..
Men alle med en mandagstræner attitude kan jo se, at han er larmende inkompetent. Det er så tydeligt, at det undrer mig, at ingen medier påpeger dette.
Jeg vil altid følge klubben. Altid. Men jeg må også indrømme, at hvis bestyrelsen mener, at man kan byde byen og klubben dette, så må jeg kraftigt overveje den tid og den kapital, jeg sætter i klubben.
Det er selvfølgelig ingen trussel for dem..men hvis mange har det som mig risikerer man oveni i hatten at smide et imponerende tilskuer comeback væk..og så har man vitterligt ingenting.Fas est et ab hoste doceri.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlægSøren Krogh er uden tvivl en mand med hjertet det rette sted. Han vil helt sikkert klubben..
Men alle med en mandagstræner attitude kan jo se, at han er larmende inkompetent. Det er så tydeligt, at det undrer mig, at ingen medier påpeger dette.
Jeg vil altid følge klubben. Altid. Men jeg må også indrømme, at hvis bestyrelsen mener, at man kan byde byen og klubben dette, så må jeg kraftigt overveje den tid og den kapital, jeg sætter i klubben.
Det er selvfølgelig ingen trussel for dem..men hvis mange har det som mig risikerer man oveni i hatten at smide et imponerende tilskuer comeback væk..og så har man vitterligt ingenting.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Vildt hvis det skulle være mere end et løse rygte. Det ville så ja vel gå om Jimmi Nagels position. Og synes siden Jimmi kom til havde vi en klar opgradering med vores transfers. Med mindre Jimmi selv vil videre på den en eller anden årsag så ville ikke forstå hvorfor TB skulle skifte på den position.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Syntes ikke Nagel har tryllet noget nævneværdigt frem til os, så det vil være betydningsløst hvis vi skifter der.
To gæt kunne være Casper Nielsen og Duelund...Last edited by Online; i går, 17:26.
- Likes 1
Comment
-
Off topic fordi absolut ude af vores rækkevidde men:
Stort tillykke til Bomber Bo Henriksen som førte Mainz fra favorit på nedrykningen til Conference-League i kun halvandet år - og by the way satte Leipzigs dåseforeningen på plads ude af europakvalifikationen."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Thjaaa... det er vel tre Viborgspillere og en enkelt fra hans tid i Norge ? Kræver vist ikke det store netværk for at finde dem. Spændt på, hvad han og TB finder af velkendte spillere i Skandinavien, da jeg tror alle divisionsklubber i Norden følger markedet tæt og vi ofte nok ikke vil være første eller andet valg.
To gæt kunne være Casper Nielsen og Duelund...
Er godt nok også spændt på hvad der hentes ind til sommer.
Mon vores ambitionsniveau bliver præsenteret sammen med resultatet af identitet-projektet.
Tør man stå frem og sige at vi ikke mere skal anse os som top 6 klub, og at vores nærmeste konkurrenter nu er Viborg, Vejle, Lyngby, SønderjyskE.Last edited by Magge; i går, 21:53.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægOff topic fordi absolut ude af vores rækkevidde men:
Stort tillykke til Bomber Bo Henriksen som førte Mainz fra favorit på nedrykningen til Conference-League i kun halvandet år - og by the way satte Leipzigs dåseforeningen på plads ude af europakvalifikationen.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Netop, niveauet er ikke meget anderledes end Skjelvik, Spellman , Kløve osv.
Er godt nok også spændt på hvad der hentes ind til sommer.
Mon vores ambitionsniveau bliver præsenteret sammen med resultatet af identitet-projektet.
Tør man stå frem og sige at vi ikke mere skal anse os som top 6 klub, og at vores nærmeste konkurrenter nu er Viborg, Vejle, Lyngby, SønderjyskE.
For fem år siden var de ikke en klub vi regnede med... i dag køber vi fra deres overskudslager og betragter dem som profiler på vores hold
De har en ejerkreds, der tør at investere... viLast edited by Online; i går, 22:29.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Viborg har overhalet os og er nok ikke en konkurrent i nedrykningsspillet længere !
For fem år siden var de ikke en klub vi regnede med... i dag køber vi fra deres overskudslager
De har en ejerkreds, der tør at investere... vi
Det har tværtimod været stabilt og målrettet arbejde med det lange lys på. Allerede i første division lagde man kimen til den succes man tog med sig i superligaen. Men ingen af os herinde, kan oprigtigt sige, at vi havde forventet os store ting af Lonwijk, Gaaei, Kramer, Bonde, J. Grønning, S. Grønning, Bakiz, L. Lund eller Tobias Bech. Vi anede ikke, hvem de var. Så er det investeringslysten vi mener giver succes, eller er det intelligent og målrettet scouting og talentarbejde?
Viborg var et elevatorhold, der satte sig ned, lavede en plan, fandt en træner og holdt fast i ham, fandt en spillestil og rekrutterede efter den. Nu er de et superligamandskab, der har skubbet elevatorstafetten til OB, Vejle, Sønderjyske, Lyngby, Hvidovre, Horsens og Fredericia.
Det omvendte eksempel skulle være Vendsyssel, der køber alt Superliga-overskudslager og just er rykket i 2. division.
Derudover vil jeg mene, uden at kende tallene præcis, at vi har investeret mange store millionbeløb i Ådalen, træningsbaner, superligahus, stadion og andre faciliteter (jeg anerkender, det ikke er nok), men vi er også bundet af noget historik i Ådalen. Det ville være det nemmeste i verden, at pege på en græsmark på vej ud af Odense ved Nyborgvej og smække et fancy-ass træningsanlæg op der. Det vil vi nok bare ikke vinde nogle "nærheds-priser" af.
Overskudslageret er måske rigtig nok, men Bonde var en god signing og det ligner det også at vores store hollandske ven på toppen også bliver. Så er juryen stadig ved at votere om Bürgy, jeg frygter, at det ikke var den rigtige signing på det rigtige tidspunkt, men lad os nu se.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Det er ikke helt fair. Det er vel ikke massive investeringer, der har gjort Viborg til den "succes", de er i dag.
Det har tværtimod været stabilt og målrettet arbejde med det lange lys på. Allerede i første division lagde man kimen til den succes man tog med sig i superligaen. Men ingen af os herinde, kan oprigtigt sige, at vi havde forventet os store ting af Lonwijk, Gaaei, Kramer, Bonde, J. Grønning, S. Grønning, Bakiz, L. Lund eller Tobias Bech. Vi anede ikke, hvem de var. Så er det investeringslysten vi mener giver succes, eller er det intelligent og målrettet scouting og talentarbejde?
Viborg var et elevatorhold, der satte sig ned, lavede en plan, fandt en træner og holdt fast i ham, fandt en spillestil og rekrutterede efter den. Nu er de et superligamandskab, der har skubbet elevatorstafetten til OB, Vejle, Sønderjyske, Lyngby, Hvidovre, Horsens og Fredericia.
Det omvendte eksempel skulle være Vendsyssel, der køber alt Superliga-overskudslager og just er rykket i 2. division.
Derudover vil jeg mene, uden at kende tallene præcis, at vi har investeret mange store millionbeløb i Ådalen, træningsbaner, superligahus, stadion og andre faciliteter (jeg anerkender, det ikke er nok), men vi er også bundet af noget historik i Ådalen. Det ville være det nemmeste i verden, at pege på en græsmark på vej ud af Odense ved Nyborgvej og smække et fancy-ass træningsanlæg op der. Det vil vi nok bare ikke vinde nogle "nærheds-priser" af.
Overskudslageret er måske rigtig nok, men Bonde var en god signing og det ligner det også at vores store hollandske ven på toppen også bliver. Så er juryen stadig ved at votere om Bürgy, jeg frygter, at det ikke var den rigtige signing på det rigtige tidspunkt, men lad os nu se.
Bonde var på vej ud i Viborg, og dermed fra overskudslageret. Han var rigtig god da vi havde vores bedste periode her i NB ligaen. Tænker ikke han bliver det når modstanderen er Randers, FCN , AGF og slet ikke Brøndby, Herning og FCK .
Lige om lidt bygger Viborg nyt træningsanlæg :
https://viborg-folkeblad.dk/viborgff...aeg-og-flytter
https://www.building-supply.dk/article/view/854725/vilde_planer_i_viborg_nyt_traeningsanlaeg_til_100_ mio_kronerLast edited by Magge; i går, 23:04.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment