Oprindeligt indsendt af Mwape
Se indlæg
Der er masser af ting jeg er fan af herunder OB (duh!), men hvad jeg derimod er imod, er bullshit argumenter, unuanceret RAUS-kritik og scapegoatism, hvor vi kaster modtageren af denne uges galde under bussen og unuanceret tilskriver en-to-tre mennesker alt dårligdom som fx. en oprykning fire runder før sæsonen sluttede - skandale forresten.
Jeg nægter at springe på den vogn, hvor Søren Krogh er den "vigtigste transfer", som om at Zorniger, Tobiasen eller Nørgaard lige pludselig kan forløse det enorme talent, der ligger i truppen..
Jeg kan sagtens se ganske gode argumenter for, hvorfor man skal skifte træner, men jeg er ikke absolutist, der mener, at alt ondt på det fodboldhold er skabt af dårlige Krogh-beslutninger.
Som jeg har sagt i en god rum tid. Hvis OB fyrer Søren Krogh, så ligger jeg ikke søvnløs over det, men så håber jeg da for afløseren, at han hurtigt får bevist, hvor fantastisk dårlig en træner Krogh er, med flydende spil og lutter sejre fra en skadesramt og decimeret trup! Hvis Søren Krogh bliver, så støtter jeg op om det, men jeg anerkender - som mange andre - at undskyldningerne svinder lidt ind. Nu er klubbens narrativ, at vi rykker op i Superligaen og skal forsøge at overleve, lever han ikke op til det mål - ved for eksempel at tabe de første ni kampe i streg, så er det da klart, at der skal ske et eller andet. Men jeg er sgu lidt græsk katolsk omkring, hvorvidt vi skifter træner eller ej - jeg opfatter ikke Søren Krogh som inkompetent, eller enhver given afløser som en frelser, uanset hvor meget heksejagt, der bliver kørt på manden på facebook, forum eller instagram.
Comment