Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh cheftræner

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Vildt hvis det skulle være mere end et løse rygte. Det ville så ja vel gå om Jimmi Nagels position. Og synes siden Jimmi kom til havde vi en klar opgradering med vores transfers. Med mindre Jimmi selv vil videre på den en eller anden årsag så ville ikke forstå hvorfor TB skulle skifte på den position.
    Eller supplere afdelingen ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

Det er modtaget, og så trækker jeg naturligvis min kritik retur
      I samme sammenhæng bemærkede jeg at Thomas Dahlslykke også pludselig forventer at SK forbliver træner i OB - han har ellers været skarp kritiker gennem noget tid. Det er i mine ører påfaldende så stor enighed der er og hvor brat den opstod.

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Martin Davidsen skrev det på Bluesky inden parsum sagde det så Martin er nok den kilde parsum hentyder til.

https://www.tv2fyn.dk/fyn-fortjener-...-end-traeneren
        Jeg tror stadig mest på at der præsenteres en ny træner og at det kan være Per Frandsen. Martin kan uden at vide være sendt i byen for at skabe ro frem til præsentationen. Og så er han fremtidsorienteret på en sær måde: "Alligevel holdt OB fast i træneren, og han fik igen en enorm opgave i sommeren 2025, hvor OB sagde farvel til 15 spillere og kun fik én ind udefra."

Sommeren 2025....

Comment

Søren Krogh er uden tvivl en mand med hjertet det rette sted. Han vil helt sikkert klubben..

Men alle med en mandagstræner attitude kan jo se, at han er larmende inkompetent. Det er så tydeligt, at det undrer mig, at ingen medier påpeger dette.

Jeg vil altid følge klubben. Altid. Men jeg må også indrømme, at hvis bestyrelsen mener, at man kan byde byen og klubben dette, så må jeg kraftigt overveje den tid og den kapital, jeg sætter i klubben.

Det er selvfølgelig ingen trussel for dem..men hvis mange har det som mig risikerer man oveni i hatten at smide et imponerende tilskuer comeback væk..og så har man vitterligt ingenting.
          Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
            Søren Krogh er uden tvivl en mand med hjertet det rette sted. Han vil helt sikkert klubben..

Men alle med en mandagstræner attitude kan jo se, at han er larmende inkompetent. Det er så tydeligt, at det undrer mig, at ingen medier påpeger dette.

Jeg vil altid følge klubben. Altid. Men jeg må også indrømme, at hvis bestyrelsen mener, at man kan byde byen og klubben dette, så må jeg kraftigt overveje den tid og den kapital, jeg sætter i klubben.

Det er selvfølgelig ingen trussel for dem..men hvis mange har det som mig risikerer man oveni i hatten at smide et imponerende tilskuer comeback væk..og så har man vitterligt ingenting.
            + 1

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Vildt hvis det skulle være mere end et løse rygte. Det ville så ja vel gå om Jimmi Nagels position. Og synes siden Jimmi kom til havde vi en klar opgradering med vores transfers. Med mindre Jimmi selv vil videre på den en eller anden årsag så ville ikke forstå hvorfor TB skulle skifte på den position.
              Syntes ikke Nagel har tryllet noget nævneværdigt frem til os, så det vil være betydningsløst hvis vi skifter der.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Syntes ikke Nagel har tryllet noget nævneværdigt frem til os, så det vil være betydningsløst hvis vi skifter der.
                Thjaaa... det er vel tre Viborgspillere og en enkelt fra hans tid i Norge ? Kræver vist ikke det store netværk for at finde dem. Spændt på, hvad han og TB finder af velkendte spillere i Skandinavien, da jeg tror alle divisionsklubber i Norden følger markedet tæt og vi ofte nok ikke vil være første eller andet valg.

To gæt kunne være Casper Nielsen og Duelund...
                Last edited by Online; i dag, 17:26.

Comment

Off topic fordi absolut ude af vores rækkevidde men:
                  Stort tillykke til Bomber Bo Henriksen som førte Mainz fra favorit på nedrykningen til Conference-League i kun halvandet år - og by the way satte Leipzigs dåseforeningen på plads ude af europakvalifikationen.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

Comment

Working...
                  X