Oprindeligt indsendt af andlox
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Søren Krogh cheftræner
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
Det er modtaget, og så trækker jeg naturligvis min kritik retur
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Martin Davidsen skrev det på Bluesky inden parsum sagde det så Martin er nok den kilde parsum hentyder til.
https://www.tv2fyn.dk/fyn-fortjener-...-end-traeneren
Sommeren 2025....
Comment
-
Søren Krogh er uden tvivl en mand med hjertet det rette sted. Han vil helt sikkert klubben..
Men alle med en mandagstræner attitude kan jo se, at han er larmende inkompetent. Det er så tydeligt, at det undrer mig, at ingen medier påpeger dette.
Jeg vil altid følge klubben. Altid. Men jeg må også indrømme, at hvis bestyrelsen mener, at man kan byde byen og klubben dette, så må jeg kraftigt overveje den tid og den kapital, jeg sætter i klubben.
Det er selvfølgelig ingen trussel for dem..men hvis mange har det som mig risikerer man oveni i hatten at smide et imponerende tilskuer comeback væk..og så har man vitterligt ingenting.Fas est et ab hoste doceri.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlægSøren Krogh er uden tvivl en mand med hjertet det rette sted. Han vil helt sikkert klubben..
Men alle med en mandagstræner attitude kan jo se, at han er larmende inkompetent. Det er så tydeligt, at det undrer mig, at ingen medier påpeger dette.
Jeg vil altid følge klubben. Altid. Men jeg må også indrømme, at hvis bestyrelsen mener, at man kan byde byen og klubben dette, så må jeg kraftigt overveje den tid og den kapital, jeg sætter i klubben.
Det er selvfølgelig ingen trussel for dem..men hvis mange har det som mig risikerer man oveni i hatten at smide et imponerende tilskuer comeback væk..og så har man vitterligt ingenting.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Vildt hvis det skulle være mere end et løse rygte. Det ville så ja vel gå om Jimmi Nagels position. Og synes siden Jimmi kom til havde vi en klar opgradering med vores transfers. Med mindre Jimmi selv vil videre på den en eller anden årsag så ville ikke forstå hvorfor TB skulle skifte på den position.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Syntes ikke Nagel har tryllet noget nævneværdigt frem til os, så det vil være betydningsløst hvis vi skifter der.
To gæt kunne være Casper Nielsen og Duelund...Last edited by Online; i dag, 17:26.
- Likes 1
Comment
-
Off topic fordi absolut ude af vores rækkevidde men:
Stort tillykke til Bomber Bo Henriksen som førte Mainz fra favorit på nedrykningen til Conference-League i kun halvandet år - og by the way satte Leipzigs dåseforeningen på plads ude af europakvalifikationen."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
Comment