Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Søren Krogh cheftræner
Collapse
X
-
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Jeg må også sige at jeg er vældig forundret, hvis man ønsker en cheftræner, som ingen indflydelse skal have på sin assistent. Hele forløbet her lugter af en seance, hvor oprykningsfesten ikke skal forstyrres af uro på trænerfronten, derfor holder man kortene uhyggeligt tæt til kroppen, så SK får sin kredit for den samlet set overbevisende oprykning, og når sæsonen så er overstået, så bringes kortene på bordet.
det vil være en mystisk løsning at trække en assistent ned over hovedet på SK han ikke nikker ja til.
Et tænkt eksempel alternativt eksempel var at man skulle ud og finde en ny cheftræner, og man så kun ville oplyse at man søgte vedkommendes assistent i en særskilt proces uden potentielle cheftrænere havde en stemme. Det ville jo indskrænke ansøgningsfeltet markant, til kun at involvere en særligt desperat gruppe. Det forestiller jeg mig ikke holder på superliganivesu
Har ikke tilgang til artiklen. Skriver de hvor de har i formationen fra? Blev det bekræftet af TB?
Hvis det kommer fra OB eller blev bekræftet af OB så er det ja ikke kun annonceringen af en fyreseddel så synes forløbet er en ydmygelse af SK."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
helt enig.
Personligt håber jeg så det er tegn på man også skifter på cheftrænerposten - men uanset hvem de måtte hente ind så skal det da være en der ikke bare accepterer en assistent han får tildelt.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægFyens nævner i dagens avis, 6 trænere som de hører om
på rygebasis
- Zorniger
- Thomas Nørgaard (jeg har set ham på stadion, de sidste 2 hjemmebanekampe)
- Per Frandsen
- Steffen Højer
- Morten Bisgaard (som assistent)
- John Møller? Hvem er det? Men nok tiltænkt en anden rolle end cheftræner
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Men så holder de kortene ja åbenbart ikke så tæt at informationen at Søren Krogh er ikke med i beslutningen om en assittræner bliver i de indre linjer.
Har ikke tilgang til artiklen. Skriver de hvor de har i formationen fra? Blev det bekræftet af TB?
Hvis det kommer fra OB eller blev bekræftet af OB så er det ja ikke kun annonceringen af en fyreseddel så synes forløbet er en ydmygelse af SK.
Tænker ikke OB ledelsen er mega begejstret for at han deler denne information med Leif Rasmussen.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Det er simpelthen knold og tot det der foregår. I guder hvor virker det underligt.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Det er kun Søren Krogh der er citeret i artiklen. Han siger at han i sin tid, under Bjørn Weststrøm, selv pegede på Mads Lyng, men at det nu er et andet setup i en rekrutteringsproces, hvor han (Søren Krogh) ikke er involveret.
Tænker ikke OB ledelsen er mega begejstret for at han deler denne information med Leif Rasmussen.
Så er det virkelig alt andet end klog fra Krogh."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægTak.
Så er det virkelig alt andet end klog fra Krogh.
Kender ikke andre arbejdspladser, hvor en leder ikke er med til at ansætte sine egne medarbejdere
Hvilket vel viser, at han snart er fortid i Ådalen.
(...og TB er "ledelsesekspert")
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægFyens nævner i dagens avis, 6 trænere som de hører om
på rygebasis
- Zorniger
- Thomas Nørgaard (jeg har set ham på stadion, de sidste 2 hjemmebanekampe)
- Per Frandsen
- Steffen Højer
- Morten Bisgaard (som assistent)
- John Møller? Hvem er det? Men nok tiltænkt en anden rolle end cheftræner
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Det er vel en naturlig reaktion fra en person, som føler sig presset/udenfor.
Kender ikke andre arbejdspladser, hvor en leder ikke er med til at ansætte sine egne medarbejdere
Forståeligt hvis Søren Krogh ikke er begejstret for den situation, men jeg kan da godt forstå hvis Troels Bech gerne vil have sæsonen afsluttet inden der meldes noget ud om næste sæson.
Jeg sætter samtidig pris på, hvis ledelsen allerede nu er i fuld gang med at sammensætte et hold der har kvalitet til superligaen både på banen og i staben.
Ny liga....nye krav, både på og udenfor banen.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Det er kun Søren Krogh der er citeret i artiklen. Han siger at han i sin tid, under Bjørn Weststrøm, selv pegede på Mads Lyng, men at det nu er et andet setup i en rekrutteringsproces, hvor han (Søren Krogh) ikke er involveret.
Når Krogh udtaler sig som han gør - er han enten utrolig naiv ( og det tror jeg ikke han er) eller også har han set skriften på væggen. At SFÅ er sendt i byen med et tema som hedder " vi tror de beholder SK" betragter jeg som rent spin - det vil i fald af at OB skifter træneren underbygge min påstand om, at SFÅ er budbringer for TB.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Det er vel en naturlig reaktion fra en person, som føler sig presset/udenfor.
Jeg kan så informere om, at der skam findes rigeligt med arbejdspladser, hvor der er flere lag af ledere, og hvor ledere på lavere niveau ikke altid har hånd og hals-ret på medarbejderne under dem. Det er ikke unormalt.
Man kan også argumentere for, at de personlige relationer mellem Mads Lyng og Søren Krogh sagtens kunne gøre Krogh blind for de mangler, deres samarbejde har. Det ville tale for, at Søren Krogh ikke nødvendigvis skal med i hele processen omkring ansættelse, men måske kan få en lille forhåndsudvalgt håndfuld at vælge mellem.
Igen det er gætteri og spekulation. Kritikken af TB på baggrund af nogle citater i dagbladet er i hvert fald søgt.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
...At SFÅ er sendt i byen med et tema som hedder " vi tror de beholder SK" betragter jeg som rent spin - det vil i fald af at OB skifter træneren underbygge min påstand om, at SFÅ er budbringer for TB.
Det er dog ikke min opfattelse at de er det, og det kan naturligvis farve min næste udtalelse.
Men... Som jeg hørte det, så var det en udtalelse Parsum kom med, og han repræsenterer mig bekendt ikke SFÅ officielt.
Er det sagt skrevet/andetsteds som jeg har misset?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
Det her hører jeg flere og flere sige.
Det er dog ikke min opfattelse at de er det, og det kan naturligvis farve min næste udtalelse.
Men... Som jeg hørte det, så var det en udtalelse Parsum kom med, og han repræsenterer mig bekendt ikke SFÅ officielt.
Er det sagt skrevet/andetsteds som jeg har misset?
https://www.tv2fyn.dk/fyn-fortjener-...-end-traenerenLast edited by DD84; i dag, 11:55.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Martin Davidsen skrev det på Bluesky inden parsum sagde det så Martin er nok den kilde parsum hentyder til.
https://www.tv2fyn.dk/fyn-fortjener-...-end-traeneren
Comment
Comment