Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Søren Krogh cheftræner
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Du har nok ret, de folk der ikke lader sig overbevise af Kroghs rodede, skiftende og ineffektive taktiske planer, og hans manglende udstråling og karisma, må nok bare lade tiden arbejde for sig og vente på, at de fleste ender med at kunne se, at de faktisk har ret, ligesom dengang alle Wesström-, og Alm-truthers stædigt holdte fast i, at de var misforståede genier og havde fuldstændigt styr på det de havde gang i. Før eller siden åbenbares kendsgerningerne jo heldigvis.
Jeg tillader mig blot at anerkende at resultaterne har været gode. Klart har vi det bedste hold, største budget osv. Osv. Det er bare i min verden ingen selvfølge at det er lig med lutter sejre, når klubben fra sæsonstart ovenpå en katastrofal nedrykning stod på et meget skrøbeligt fundament
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Hvor skriver jeg at træneren ikke betyder noget? Et andet stort problem ved dette forum. Folk er virkelig gode til at fordreje folks ord, så man kan levere et mere overbevisende modargument. Man bliver så træt.
Der skulle nok have stået at træneren også kan betyde noget, at de kan tegne holdet, ar de bedste kan rykke meget .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
Hvis man kigger på tabeller gennem tiden så er der rigtigt stor niveauforskel på nr. 6 og nummer 13 i DK og ofte er der også pænt stor forskel på nr. 10 og nr. 13. Historisk har der også været nok elevatorhold i Danmark til at jeg tænker at en oprykning ikke er lig med superliga overlevelse, så spøjst finder jeg det ikke, men jeg tror måske at jeg forstår hvad der lidt karikeret menes.
Der er mange meninger på kryds og tværs, hvad side af "skyttegraven" man end indtager.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Det kan være den også kan vendes om. Når SK forsvares er truppen svag. Når TB forsvares er truppen god nok.
Der er mange meninger på kryds og tværs, hvad side af "skyttegraven" man end indtager.
En “raus eller ej” diskussion bliver nemt skinger, men jeg synes faktisk at der bliver bragt mange gode argumenter i spil som der ikke altid bliver forholdt sig til, men hvor respons i stedet bliver at den eller den er hysterisk, skinger, kværulerende eller jubeloptimistisk.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kentini Se indlægJeg synes, at der er sammenfald mellem debattører, der både mener, at OB-truppen er langt fra superligaen og samtidig mener, at det giver sig selv, at vi ligger nummer et, når truppen er så meget bedre end de andres. Det er spøjst
Der er stor kvalitetsforforskel fra toppen af NordicBet Ligaen til midten af Superligaen.
Hvis vi skal kunne rykke op med håb om en god sæson i Superligaen, så skal vores defensive og offensive organisation simpelthen stå mere skarpt og den udvikling skal helst snart til at vise sig på banen. Pt. ser det sløjt ud.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
NordicBet Ligaen er bare ikke særlig god.
Der er stor kvalitetsforforskel fra toppen af NordicBet Ligaen til midten af Superligaen.
Hvis vi skal kunne rykke op med håb om en god sæson i Superligaen, så skal vores defensive og offensive organisation simpelthen stå mere skarpt og den udvikling skal helst snart til at vise sig på banen. Pt. ser det sløjt ud.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
NordicBet Ligaen er bare ikke særlig god.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg
Klubbens ledelse fremhæver, at kulturen er det primære i denne sæson. Oprykning er sekundær - jeg ved godt at det er en gratis omgang, men det er ikke meningen, at truppen er til top 6 i næste sæson. Det må stå for din egen regning.
https://cde-ob-cms-prod.azureedge.ne...-offentlig.pdf
... eller er strategien skrottet og glemt at blive fjernet fra hjemmesiden
Så vidt jeg ved er resultatet af identitetsprojektet ikke en del af strategien.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Vi skal da i Top6 i næste sæson for at leve op til ét eller flere af målene, alternativt vinde pokalturneringen (side 6).
Comment
-
Vi skal da i Top6 i næste sæson for at leve op til ét eller flere af målene, alternativt vinde pokalturneringen (side 6).
De resterende punkter omkring spillestil, akademi osv. er på et så generelt plan, at det sagtens kan passe med hvad man gør nu. Snak om brug af talenter har vi hørt i en del år efterhånden, men det er først i denne sæson, der er kommet tegn på, at man rent faktisk har tænkt sig at følge op på det (ved ikke at fylde truppen med middelmådige spillere udefra).
- Likes 2
Comment
-
Så vidt jeg ved er resultatet af identitetsprojektet ikke en del af strategien."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
Så skulle de da se at få det rettet/slettet på hjemmesiden...
Ja, det virker lidt som insekterotik fra min side, men forventer dog noget mere fra en professionel organisation. "Djævlen ligger i detaljen" og viser ofte hvordan kulturen er og en virksomhed drives.
- Likes 3
Comment
Comment