Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh cheftræner

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Men at træneren ikke betyder noget er ikke rigtigt .. OveP senest i OB men læser man f.eks. fodboldbøger eller læser interviews så handler det jo om at få spillerne til at spille for klubben og gå på banen for træneren. Af samme årsag er det jo også vigtigt om træneren taber omklædningsrummet eller ej.
    Nogle trænere gør bare en forskel .. på den gode og eller den dårlige måde ..

Grundlæggende har jeg bare ikke set noget fra SK der gør at jeg syntes at han er en god træner.
    Jeg ser kun ca. halvdelen af kampene og ingen træninger så det er et tyndt grundlag men det der går igen er at man ikke ser det samme udtryk i to kampe .. der er en dårlig attitude op til kampene, rokering rundt på spillere og jeg har tilgode at se ham ændre et kampforløb ..
    Han overtog en trup der præsterede elendigt (også før pokalkampen der vel var B-holdet) og trænerskift gav ny energi men holdet mistede gejsten undervejs og på trods af at man lå nr. 7. på et tidspunkt blev man overhalet af tre hold ..
    OB er startet som lyn og torden og fået et stort forspring hvor man ikke har været uheldig med en del resultater men den trup der er nu har han haft i over 8 mdr. og jeg ser ikke meget udvikling i spillet... eller i holdet ..
    Med på at resultaterne ikke betyder så meget nu henset til at man skal udvikle de unge og udvikle spillet til SL men hold da op niveauet er lavt ..
    Hvor skriver jeg at træneren ikke betyder noget? Et andet stort problem ved dette forum. Folk er virkelig gode til at fordreje folks ord, så man kan levere et mere overbevisende modargument. Man bliver så træt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

Du har nok ret, de folk der ikke lader sig overbevise af Kroghs rodede, skiftende og ineffektive taktiske planer, og hans manglende udstråling og karisma, må nok bare lade tiden arbejde for sig og vente på, at de fleste ender med at kunne se, at de faktisk har ret, ligesom dengang alle Wesström-, og Alm-truthers stædigt holdte fast i, at de var misforståede genier og havde fuldstændigt styr på det de havde gang i. Før eller siden åbenbares kendsgerningerne jo heldigvis.
      Vi kan godt blive enige om at Krogh ikke har overbevist om han er fremtidens mand i OB. Dertil mangler jeg at se kontinuerligt gode præstationer, hvor vi ser en klar spillestil og ikke blot tendenser til en spillestil.
      Jeg tillader mig blot at anerkende at resultaterne har været gode. Klart har vi det bedste hold, største budget osv. Osv. Det er bare i min verden ingen selvfølge at det er lig med lutter sejre, når klubben fra sæsonstart ovenpå en katastrofal nedrykning stod på et meget skrøbeligt fundament

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Hvor skriver jeg at træneren ikke betyder noget? Et andet stort problem ved dette forum. Folk er virkelig gode til at fordreje folks ord, så man kan levere et mere overbevisende modargument. Man bliver så træt.
        Det gør du heller ikke .. jeg var ikke i opposion men kan godt se det når jeg læser det igen .. det var mere et forsøg på at skrive videre på dit indlæg - jeg beklager.

Der skulle nok have stået at træneren også kan betyde noget, at de kan tegne holdet, ar de bedste kan rykke meget ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

Hvis man kigger på tabeller gennem tiden så er der rigtigt stor niveauforskel på nr. 6 og nummer 13 i DK og ofte er der også pænt stor forskel på nr. 10 og nr. 13. Historisk har der også været nok elevatorhold i Danmark til at jeg tænker at en oprykning ikke er lig med superliga overlevelse, så spøjst finder jeg det ikke, men jeg tror måske at jeg forstår hvad der lidt karikeret menes.
          Det kan være den også kan vendes om. Når SK forsvares er truppen svag. Når TB forsvares er truppen god nok.

Der er mange meninger på kryds og tværs, hvad side af "skyttegraven" man end indtager.
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Det kan være den også kan vendes om. Når SK forsvares er truppen svag. Når TB forsvares er truppen god nok.

Der er mange meninger på kryds og tværs, hvad side af "skyttegraven" man end indtager.
            Ligesom der fra begge lejre bliver benyttet karikerede stråmands argumenter for at få sin pointer igennem, bare man har den med også

En “raus eller ej” diskussion bliver nemt skinger, men jeg synes faktisk at der bliver bragt mange gode argumenter i spil som der ikke altid bliver forholdt sig til, men hvor respons i stedet bliver at den eller den er hysterisk, skinger, kværulerende eller jubeloptimistisk.

Comment

Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg
              Jeg synes, at der er sammenfald mellem debattører, der både mener, at OB-truppen er langt fra superligaen og samtidig mener, at det giver sig selv, at vi ligger nummer et, når truppen er så meget bedre end de andres. Det er spøjst
              NordicBet Ligaen er bare ikke særlig god.
              Der er stor kvalitetsforforskel fra toppen af NordicBet Ligaen til midten af Superligaen.

Hvis vi skal kunne rykke op med håb om en god sæson i Superligaen, så skal vores defensive og offensive organisation simpelthen stå mere skarpt og den udvikling skal helst snart til at vise sig på banen. Pt. ser det sløjt ud.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Der er stor kvalitetsforforskel fra toppen af NordicBet Ligaen til midten af Superligaen.

Hvis vi skal kunne rykke op med håb om en god sæson i Superligaen, så skal vores defensive og offensive organisation simpelthen stå mere skarpt og den udvikling skal helst snart til at vise sig på banen. Pt. ser det sløjt ud.
                Vi må håbe det kommer, når SK har fundet sin start-11'er. Der var et markant fremskridt i præstationen, da Owusu kom frem på midtbanen. Man kan også overveje om Ejdum skal ned ved siden af, så Jenner kan få sin 10'er. I så fald håber jeg bare Hansborg får chancen ved siden af Luca. Jeg synes virkelig det var ringe og ladt, hvad der blev leveret fra Deedson, da han kom ind, så det vil pine mig de omrokeringer giver ham en fribillet tilbage i startopstillingen.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Klubbens ledelse fremhæver, at kulturen er det primære i denne sæson. Oprykning er sekundær - jeg ved godt at det er en gratis omgang, men det er ikke meningen, at truppen er til top 6 i næste sæson. Det må stå for din egen regning.

Comment

Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg

Klubbens ledelse fremhæver, at kulturen er det primære i denne sæson. Oprykning er sekundær - jeg ved godt at det er en gratis omgang, men det er ikke meningen, at truppen er til top 6 i næste sæson. Det må stå for din egen regning.
                    Vi skal da i Top6 i næste sæson for at leve op til ét eller flere af målene, alternativt vinde pokalturneringen (side 6).

https://cde-ob-cms-prod.azureedge.ne...-offentlig.pdf

... eller er strategien skrottet og glemt at blive fjernet fra hjemmesiden

Så vidt jeg ved er resultatet af identitetsprojektet ikke en del af strategien.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Vi skal da i Top6 i næste sæson for at leve op til ét eller flere af målene, alternativt vinde pokalturneringen (side 6).

Jeg ved ikke om strategien er droppet, men der arbejdes da ihvertfald på en ny, har jeg læst.

Comment

De sportslige målsætninger der står i det dokument er naturligvis skrottet. Det siger sig selv når man rykker ned. Og hvis det ikke er nok, har TB da flere gange udtalt, at det er sådan. Samt at man arbejder på en ny strategi. Men det lader da vente på sig.

De resterende punkter omkring spillestil, akademi osv. er på et så generelt plan, at det sagtens kan passe med hvad man gør nu. Snak om brug af talenter har vi hørt i en del år efterhånden, men det er først i denne sæson, der er kommet tegn på, at man rent faktisk har tænkt sig at følge op på det (ved ikke at fylde truppen med middelmådige spillere udefra).

Comment

Vi er rykket ned og prøver en turnaround i klubben. Selvfølgelig er de beskrevne målsætninger ikke mer aktuelt.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Vi er rykket ned og prøver en turnaround i klubben. Selvfølgelig er de beskrevne målsætninger ikke mer aktuelt.
                            Så skulle de da se at få det rettet/slettet på hjemmesiden...

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

Så skulle de da se at få det rettet/slettet på hjemmesiden...
                              ... og få taget billeder af Adam, Bürgy samt nye af Ivan, Selven og Trybull

Ja, det virker lidt som insekterotik fra min side, men forventer dog noget mere fra en professionel organisation. "Djævlen ligger i detaljen" og viser ofte hvordan kulturen er og en virksomhed drives.

Comment

Nu prøver jeg lige mine evner som konspirationsteoretiker:
                                Odense Håndbold - Red Bull - Zorninger ......
                                Ved godt det er lidt OT
                                Last edited by kentini; 25-02-2025, 22:48.

Comment

Working...
                                X